booking.com lehel tühistamine kui see pole lubatud

Mul on selline küsimus...tegin kalli broneeringu , millel oli nõutav kohene tasumine ja tühistada saab aga maksta tuleb siiski 100% majutuse hinnast. Kuna mu krediitkaardil polnud broneeringut tehes sellist summat, siis hetkel ei ole ma midagi tasunud. Leidsin aga parema majutuse ja ei tahaks kuidagi selle eest enam maksta. Millised on võimalused. Kas hotell esitab siiski nõude pangale ja pean selle maksma või saan sellest siiski maksmata loobuda? Kas on kellelgi kogemust? Aitäh :)

0
0

Esiteks -- kas said booking.com käest peale broneeringu tegemist broneeringu kinnituse? Selles kinnituses on ka kood, millega saad hiljem oma broneeringut vaadata. Kui sa seda ei saanud, siis broneeringut ei tehtud. Teiseks -- mida tähendab krediitkaardil polnud sellist summat -- su krediitkaardi vaba krediidilimiit oli hetkel väiksem kui booking.com broneeringu summa? Sellisel juhul ei tohiks pank lasta tehingul toimuda. Kontrolli, et see summa ei oleks sul kuskil krediitkaardi broneeringute all kirjas.
Kolmandaks -- kuidas sul seal broneeringus täpselt kirjas oli -- kas maksmine toimub broneerimisel või hiljem ning su krediitkaart on vaid tagatiseks? Minuteada booking.com ise raha krediitkaardilt ei võta, edastab vaid sinu andmed majutusasutusele. Mis oli kirjas sellel lehel, kuhu oma krediitkaardiandmed sisestasid?

0
0

Panin pealkirja lühidalt, et mida teha kui tühistamine pole lubatud. Ilmselt oli jah eksitav. Broneering on kinnitatud aga krediitkaardil ei olnud vaba raha ning hetkel see mu kontot vaadates kusagil ei kajastu. Broneeringus oli kirjas, et maksmine toimub koheselt broneerimisel. Seda ma küll ei mäleta, mis oli kirjas lehel, kuhu oma kaardi andmed sisestasin. Hetkel on hotellist kiri, kus paluvad uuendada krediitkaardi andmeid, kuna seda tehingut tehes oli "declined". Ma hea meelega ei võtaks nende majutust aga arvan siiski, et äkki hotell esitab nõude pangale ning pean siiski selle maksma ja siis oleks juba mõtekas seal ka ööbida.

0
0

See declined tähendab seda, et pank blokeeris tehingu kuna puudus limiit. Niisama "pangale" ei saa keegi nõuet esitada, nõue on konkreetsele krediitkaardile ja sellele ei saa olla rohkem nõudeid kui kaardi limiit lubab. Omaette küsimus on see, kas hotell proovib mõne aja pärast ise uuesti lootuses, et kaardile on limiiti juurde tekkinud või tühistab broneeringu. Seda ma ei oska öelda, selline kogemus mul puudub. Kas selles hotellist saabunud kirjas pole öeldud, mis juhtub kui sa krediitkaardi andmeid ei uuenda?

0
0

Täpne kirjeldus selline: Makse võib teie kaardilt võtta vaid majutusasutus. Mõningal juhul võib majutusasutus teie krediitkaarti eelautoriseerida, kontrollimaks, kas see on kehtiv ja et tegemist pole leitud või varastatud kaardiga. Seega võidakse teie krediitkaardilt teatud summa ajutiselt broneerida, aga tegemist pole tegeliku raha mahavõtmisega. Täpsema teabe saamiseks võtke palun ühendust oma krediitkaardi väljastanud firmaga.

0
0

kiri hotellilt: we have charge the total amount of your reservation as our policy however was decline . kindly advise us your update credit card for our reference to process your payment and secure your reservation . Isegi kui ma kaarti ei uuenda nagu neile oma vastuses lubasin, on mul uus hotell broneeritud teise krediitkaardiga, kas võib juhtuda, et booking edastab ise teise kaardi andmed hotellile? ning siis saavad nad oma raha ikkagi kätte...

0
0

Sellisel juhul ma lihtsalt ootaks kui võimalik (st. kui aega on) ja vaataks, mis juhtub. Aga hoolitse siis selle eest, et su kaardile vaba limiiti juurde ei teki. Ning kontrolli kolm korda üle, millal su teises hotellis on viimane aeg tasuta broneering tühistada. Seda, et booking.com iseseisvalt erinevate broneeringute andmeid hotellide vahel jagaks, ma küll ei usu.

0
0

Räägi see asi Booking comiga läbi, et su rahad kahte hotelli ei läheks. Kui see teine hotell on samuti B comi oma, nad leiavad sulle sobiva lahenduse, nad hoiavad pigem kliendi kui hotelli poole. Klientide abitelefon 8000111667 inglise keeles, 8000111669 vene keeles. Tegutsevad konkreetselt, ei jäta asja ripakile. Pead enda broneeringu numbrit teadma. Tallinna kontor 6694901, aga ma ei tea, kas sellise probleemiga tegelevad. Endal juhtus aastaid tagasi, et broneerisin Portugalis hotelli, krediitkaart oli tagatiseks mitteilmumise puhuks. Aga võtsin kaasa teise hotelli aadressi, ei olnud siis nutifoni ega midagi, õiget aadressi ei teadnud. B com klaaris asja ära, et sain sinna teise hotelli jääda, kuhu juba sisse astunud olin ja esimene hotell tagatisraha ei võtnud.

0
0

Nad võivad raha sealt ka öökaupa võtma hakata, kes neid keelab kui selliste tingimustega nõus oldi.

0
0

aitäh teile! Jään siis lihtsalt ootele...

0
0

Jupi kaupa vist võtta ei õnnestu, kuna antud kaart on kehtiv mul 6.jaanuarini....pärast ei saa enam midagi teha...vist.

0
0

Miks sa jääd lihtsalt ootele, kui lihtsa tasuta kõnega saab asja kasvõi täna õhtul korda? Vastutustundlikult tuleb ka sellesse hotelli suhtuda, kuhu sa ei lähe. Juhul kui ta hoiab sulle kohta, siis ta ei pruugi uut klienti saada viimasel hetkel. Väikesele hotellile märgatav kaotus, kusjuures ta ei ole milleski süüdi.

5
0

Mul on olnud probleeme booking.comiga (probleemid siis minust tingitud, korra läksid nt bronnides kuupäevad valesti) ja olen kirjutanud siis ilusa kirja bookingule, kus öelnud, et olen lammas ja juhtus nii ja kas on võimalik see asi kuidagi lahendada - booking on alati üsna kiirsti reageerinud, korra helistati tagasi ja kontrolliti üle, et kas nad said õigesti aru minu probleemist, teisel korral lahenes asi kirja teelka üpris kiiresti. Seega minu soovitus oleks neile kirjutada probleemist, nad on väga vastutulelikud ja aitavad probleemi lahendada kindlasti.

1
0

Helista ja nad tühistavad võimalusel selle ära. Mul juhtus sama asi ja sain 15 minutiga telefoni teel asjad korda. Ära kindlasti ootama jää

1
0

Kuna ma ise töötan hotellis ja puutun igapäevaselt booking.comiga kokku siis võin öelda, et raha võtab su kaardilt maha hotell. Booking edastab andmed. Kui raha maha ei saa võtta, siis enamasti kirjutatakse kliendile ja ta saab maksta ka kohapeal. Non-Ref tellimused ongi sellised mis nõuavad kohest makset. Soovitan ka hotelli helistada ja asjad pigem selgeks rääkida.

1
0
Lennupakkumised
Reisikaaslased