Budgetair.lv

Kas keegi on viimastel päevadel budgetair.lv kaudu pileteid soetanud? On õnnestunud? On sama probleem olnud?Üritasin osta Tallinn-Malaga-Tallinn pileteid. Süsteem jookseb makse ajal nagu kokku ja ei õnnestu osta. Proovisin mitu korda. Alati sama lugu. Hiljem vaatsin, et siiski 1x on pangakontolt see summa maha läinud. Budgetair.lv lehele sisse logides ühtegi piletit ei näita, loomulikult ühtegi kinnitust ja piletit pole e-posti tulnud. Sisselogituna võimalik kodulehelt neile küsimus saata, kuid see ei toimi (proovi hiljem, ilmselt on mingi probleem). Telefonis olen proovinud mitu korda helistada, iga kord, kõnesid vastu ei võeta, olen oodanud 20+ minutit.  Natuke hakkab juba mure tekkima. Olen varasemalt ka neilt piletid ostnud ja kunagi pole sellist jama olnud.  FB lehel ei ole võimalik nendega kontakteeruda. Soovitusi?

0
0

Täna ostsin, piletid käes.

0
0

Lähiajal pole, aga mingi kuu tagasi ostes toimis perfektselt. Olen nendelt mitmeid kordi ostnud ja lisaks oli ka nende klienditeenindus üllatavalt heal tasemel.Ainuke asi, et makstes võtavad nad kaardi tasu, see on aga EU seadustega keelatud. Niiet peale ostmist kirjuta neile ( meiliaadress piletite peal ) ja nad maksavad tagasi.

1
0

Mul oli kolm kuud tagasi umbes sama probleem. Helistasin panka ja seal öeldi, et mul on Internetimakse limiit väiksem kui piletite summa. Kui limiiti tõstsin sain kohe piletite eest tasuda ja teade tuli meilile.

0
0

Ehh, kas keegi vastajatest üldse postituse läbi luges?Inimene kirjutab, et raha piletite eest läks kontolt maha, kuid pileteid ei ole mailile saanud ning firmaga ühenduse võtmine ei õnnestu.

1
0

Pöördu oma panka ja tee kirjalik kaarditehingu vaidlustusavaldus

0
0

Aitäh, sain lõpuks ühendust, st [email protected] meililt vastati,  mingit lahendust veel ei ole ( st nad küsisid bookingu nr-t, mida mul pole ehk siis nad ei saanud mu kirjast aru, et mul ei ole midagi- ei bookingu nr. kinnitust ega pileteid). Aga vähemalt sain ühendust.Ja pangaga sai suheldud kohe kui avastasin, et raha on maha läinud. Pank konstateeris fakti, et jah olete raha maksnud.

0
0

Jochen, ära riidle, vastasin ju kahele esimesele küsimusele.

1
0

Ei riidle, ei riidle:) Sul on õigus muidugi.

1
0

Konkreetsel juhul see arvatavasti enam ei aita, aga edaspidiseks soovituseks: kui  kasutada kontot ja enne broneerimist  olla sinna sisse logitud, siis sel juhul oleks suurem tõenäosus, et  jamade korral mingi jälg järele jääb 'My bookings' alla.Edit: algset postitust uuesti lugedes näib, et nii juba saigi tehtud ja sestap see soovitus siiski ei päde.

0
0

Täna, 28. mai seisuga ei ole budgetair.lv jätkuvalt raha tagastanud ega pileteid saatnud. Igaks juhuks hoiatuseks! Ise pöördume panga poole, et broneering tühistada.

0
0

Kui sa neile kirjutad, kasutad emaili [email protected] lõpuga emailile nad millegi pärast pole kunagi vastanud, kuid sellelt teiselt emaililt sain veel eile vastuse.

0
0

Aitäh Henry. Ma kasutasin [email protected]. Nad tegelikult vastanud on, st küsinud erinevaid andmeid ( booking nr , broneeritud summa jne ), aga peale seda on täielik vaikus, olen neile ka saatnud endast nö meeldetuletuse, et ootan siiani tagasisidet, et kas tagastavad raha või saadavad piletid, kuid ei midagi. Hetkel siis 20 päeva möödas broneerimisest.

0
0

Mul eile oli umbes sama jama. Algul tellisin kaks piletit ja sain kohe ka e-piletid. Siis tellisin veel kaks piletit ja samuti raha läks maha, aga budgetairi leheküljel ei olnud mingit infot, et oleksin piletid tellinud. Helistasin siis kohe panka, aga seal teatati, et kuna kasutasin PayPali, siis tuleb nende poole pöörduda. Pöördusin nende poole ka, et piletit ei ole saanud. Ja umbes tund-poolteist hiljem ilmus budgetairi lehele, et olen broneerinud piletid, kuid e-piletit ei ole mulle saadetud: Travel documentsReady for boardingOnline check-inE-ticket — not available seal on väikselt kirjas, et kui 12 tunni jooksul ei ole e-piletit saadetud, siis helistada.Saatsin kirja ja seal vastatakse, et nemad näevad, broneering on kinnitatud, kuid pilet ei ole veel välja antud ja nad hindavad minu kannatlikkust.Proovisin täna veel ühe pileti osta, seekord krediitkaardiga. Seekord jällegi kõik õnnestus.

0
0
Lennupakkumised
Reisikaaslased