Bussireis Viru Reisidega Peterburgi

Mina käisin just Viru Reisidega bussireisil Peterburis ja veendusin, et Soodne hind tähendabki SOODSAT hinda, s.t. mittekvaliteetset teenust. Buss oli kusagilt 90-ndate algusest, see polekski probleem, kui aknaäärsetele istujatele pidevalt vihmavesi kaela poleks sadanud. Suurim jama oli piirile jõudes, kui selgus, et reisibüroo oli kogu grupi passid Tallinna jätnud. Eelnevalt lepiti bürooga kokku et giid võtab need kaasa, kuid too ei teadnud asjast midagi, nii pidimegi Narvas 4 h oma passe ootama. See lõi kogu reisiplaani ajakava sassi ja hakkas üks tormamine. Ööbimskohta sõites ei leidnud bussijuht seda kuidagi üles, sõideti mitmeid tunde ringi seda otsides.Leida õnnestus see alles kaugelt peale südaööd. Peaks ju ometi olema selgeks tehtud sellised asjad. GPS-i juhil ei olnud. Ööbimiskoht oli mingi kooli ühikas, lihtne ja odav aga ei virise, kuna olime teadlikud, et tegu pole lukshotelliga.Samas kõik vajalik olemas ja katus pea kohal. Ka toitlustamine oli ok, lihtne, nagu ikka nõuka-aegses kohvikus, sai nostalgitseda. Kuna liiklus on linnas hull, võtsid sõidud ühest kohast teise väga palju aega. Bussijuht ei suutnud korduvalt kuidagi õiget suunda leida ja tiirutas tunde ringiratast. Seetõttu jäime sihtkohtadesse hiljaks ja ekskursioone-külastusi tuli teha jooksujalu. Palju läks seetõttu kaotsi ja hulk aega kulus lihtsalt sõitmise-otsimise peale. Viimane ekstreemüllatus oli kojusõidu algus, kus pidime tund aega teadmatuses bussi ootama.Oli kartus, et ei saagi koju enam. Hiljem selgus, et bussijuht sai kokkulepitud ajast valesti aru (tund aega hiljem), kuigi kogu grupp 50 inimest teadis õiget aega. Ei tea, kuidas on muude sihtkohtadega aga Peterburgi Viru Reisidega küll mingil juhul sõita ei soovita, kui vähegi kvaliteetset teenust ja kindlustunnet soovite. Peterburg muidugi on väga ilus linn ja vaadata on seal kuhjaga. Soovitan minna, kuid mitte selle firmaga.

Huvitav, mis firma bussiga tegemist oli?

hmm - millal just?

Tulin just Peterburist Viru Reisidega ja pean nõustuma, et selle reisifirmaga ei ole mõtet reisida. Meie seiklused said alguse juba Tallinna lähedalt, kui buss meid peale võttis. Meesterahvad said kohe aru, et midagi on valesti kui nägid, et juht peab kahe käega käiku vahetama. Ühe käega ei jõudnud lihtsalt käigukangi liigutada. Esimesel ristmikul buss jäi seisma ja juht käis uuesti pagasiluuki sulgemas, kuna see oli lahti vajunud ega tahtnud kinni püsida. Siis mõnekümne kilomeetri jooksu tegime mitmeid peatusi, bussijuht käis uurimas, mis bussi tagasillal viga võib olla. Selgus, et tagasild oli katki. Helistati omanikule ja telliti uus buss. Meie sõitsime katkise bussiga Purtse jõeni välja, seal buss hakkas kärssama ja jäime uut bussi ootama. Asendusbuss saabus, aga seal 9 kohta vähem kui meie reisil reisijaid. Asendusbussiga sõitsime Jõhvi. Seal oli omanik vastas ja hakkas reisijatega läbirääkimisi pidama, kes maha on nõus jääma. Kompensatsiooniks pakkus omanik augustikuist reisi 50% soodustusega. Või kogu reisiraha + viisaraha +kodusõiduraha tagasi. Kokku jäi 11 inimest maha ja sõit jätkus. Asendusbuss oli aga alla arvestuse. Turvavöösid ei olnud, teise korruse esimese rea tooli istumisosa oli lahtiselt, ei olnud kinnitatud tooli/põranda külge. Konditsioneer ja WC ei töötanud (ilma nendeta saime ka hakkama). Vene piirikontrollis selgus, et kahel reisijal on viisal valed andmed, sünnikuupäevas oli eksitud. Kuna me saime oma passid alles teel Narva poole, siis ei saanud me seda enne ka kontrollida. Õnneks kedagi tagasi ei saadetud. Viimasel päeval kiirteel sõites lendas parem küljepeegel küljest ära kogu konstruktsiooniga. Kokkuvõttes ütleksin, et reisi programm ja giid olid head, kuid turvatunne on ka oluline.

Tundub, et meil vedas :) Meie reis oli 08.-11.06. Ainus mida ei olnud, oli kahekordne buss, sest see olevat katki läinud. Tundub, et meie õnneks, sest buss oli küll täiesti töökorras. Meie seltskonnal oli broneeritud teine korrus, kuna see korrus puudus, siis sattusime Tallinnas suure segaduse osalisteks. Õnneks oli ka lahkeid inimesi, kes olid nõus kohti vahetama. No ja ka reisi kellaaega muudeti ainult kaks korda. Aga bussijuht oli tore ja julge noormees. Bussiga olevat ta viimati sõitnud 2 aastat tagasi ja sai super hästi liikluses hakkama. Ahjaa, giidi saime vist ka viimasel minutil, aga Ants Tuuleveski on täitsa vahva giid. Rahulik ja arvestab reisijate soovidega.

Milleks Peterburgi üldse reisikorraldajaga sõita? See on ju siinsamas. Piiri kiiresti ületamiseks sõitke liinibussiga, võin kinnitada, et need on uued. Buss peatub kesklinnas, edasi metroo või takso.

Täitsa uskumatu on lugeda, et seda firmat vaevavad samad mured, mis olid 20 aastat tagasi. Olin siis noor ja mitte väga rahakas ja tundus väga tore bussiga reisida. Aga absoluutselt igal korral läks buss katki. Löuna-Prantsusmaale minnes olime 2 ööd- päeva Austria mägedes kiirtee äärses parklas, kus polnud vist isegi wc-d ( täpselt enam ei mäleta). Käisime seenel ja keetsime priimusel seeni, neid oli seal palju. Lõpuks tuli asendusbuss Eestist ja söit jätkus. Koha peal olime 5 päeva, sel ajal murti bussi tagumise klaasi kaudu sisse, nii et tagasi söitsime vineeritud tagaaknaga. Marokosse söites olime Hispaanias kiirtee äärses Statoilis ka 2 vöi 3 päeva, Aga seal oli vähemasti wc ja sai pesta ennast. Siis käis buss kuskil kohalikus paranduses ja jätkasime söitu sama bussiga. Pärast jöudsime päev vöi 2 hiljem tagasi. Reis kestis kokku 22 päeva. Rääkimata igasugustest muudest jamadest- hotelli jäime pea alati hiljaks ja üks kord magasime hotelli ees bussis, sest hotelli meid ei lastud enam, teinekord polnud köigile hotellis kohta, oli vähem broneeritud. Minu kolm reisi olid omaniku juhtimisel, kes peale vene keele muud keelt ei osanud, mis omakorda raskendas asjaajamist. Aga on mida meenutada :)

Viru Reiside jamasid puudutavaid teemasid on Trip.ee foorumis kümnetes ja varsti jõuame vist sadadeni. Nii palju võin aastatepikkusest kogemusest öelda, et mis iganes ka poleks juhtunud, tuleb teemasse alati Viru Reise kiitev postitus. Ka see pole 20 aasta jooksul põrmugi muutunud.

Kes see tänapäeval bussidega reisib? Bussireisid välismaale on pea sama kallid voi kallimad, kui lennupiletid, rääkimata ajapõletamisest!

Inimesed, avastage enda jaoks Tallinna või Riia lennujaam, me ei ela enam aastas 1999!

Mõnel on ikka poliitiku mentaliteet: AINULT MINA TEAN KÕIKE JA MUL ON ALATI ÕIGUS KÕIKI ÕPETADA.

raigo163, palun jätke meelde, et suur hulk inimesi põeb haigusi, mis välistavad lendamise, sõidu allveelaevas ning igasuguse meelelahutuse kinnistes ruumdes. See on niimoodi olnud tuhandeid aastaid ja jääb olema maailma lõpuni!

@kalur Raigol ja sul on täpselt samamoodi õigus. Kõik sõltub vaatenurgast. Sul on täiesti aktsepteeritavad argumendid niigi, milleks siis karjuda?

Mina jälle arvan, et iga inimene võiks elus korra reisi Viru Reisidega ära proovida. On mida meenutada. Kellele masendav, kellel hariv ja õpetlik. Kuna nad toimetavad siiani, siis olen kindel, et neil on oma klientuur täitsa olemas. Kui ikka rahakott muud ei kannata või oskusi pole, siis pigem nemad, kui kodus õltsi libistada. Olen ise ka noorena igasuguseid idiootsusi proovinud, mille peale täna pead vangutan. Mõnda jaburust on nüüd naljakas meenutada, kuigi tollal tundus kreisi.

Veigo väidab, et Viru reise kiitev postitus tuleb igal juhul. Nomaeitea, esimesel korral tellisin õppejõuna Viru Reiside Berliini paketi, kuna ei viitsinud ise odavat tudengite reisi korraldada. Kõik laabus väga hästi.

Teisel korral võtsin perekonnaga Viru reiside Šotimaa paketi, kuna ei viitsinud rendiautoga Londonist tuhandeid kilomeetreid valel teepoolel kihutada. Londoni olümpiaaastal 2012. Ka see oli väga hästi organiseeritud.

Minu abikaasa, kes vihkab bussireise, oli nõus minu ja pojaga liituma enne Dunkerque ülesõitu. Lendas Brüsselisse kohale ja pärast Tallinna tagasi. Ei virisenud, vaid jäi korraldusega rahule. Meie pojaga bussis pigem nautisime pikka kulgemist. Siit vihje kritiseerijatele: lennake kohale ja liituge seltskonnaga.

Need on minu kogemused Viru Reisidega.

Vanad bussid lähevadki teinekord katki. Igal aastal on üha uuemad. Eesti elu edeneb. Paari aasta vanused kommentaarid ei pruugi enam olla adekvaatsed. Ka minu positiivsest kogemusest on 5 aastat möödas. Viru reisidele 9 punkti kümnest.

Tere. Käisin Viru Reisidega paar aastat tagasi Hispaanias. Kuna võrdlusmoment puudub (olin esimest korda elus bussireisil), siis ei teadnud mida oodata. Aga ei oska ega leia põhjust viriseda: giid Sirje on väga hea giid ja tunneb oma tööd, buss ei läinud katki, bussijuhid olid vägagi tasemel, bussi pesti ja koristati iga päev. Igale poole jõudsime, mingeid probleeme ei tekkinud kusagil. Veidi harjumatu oli jah see varane tõusmine, aga kes tahab, magab bussis edasi. Bussireisil näeb ikka väga palju, kohti, kuhu muidu ei satu. Igale inimesele muidugi bussireis ei istu, eks peab ise teadma, kas meeldib, või mitte.