Dreams Vacation Resort/ Dreams Beach Resort *****

Käisime veebruaris siis selles kompleksis. Meie valisime Vacationi, kuna Beachi enam kohti ei pakutud ning see oli ka soodsam. Esimene üllatus receptionis oli küll negatiivne – muri tahtis meilt ühendatud tubade eest raha välja pressida. Põhjenduseks tõi selle, et meie maja oleks asunud Dreams Beachi majade juures, väga lähedal rannale. Lisaks väitis, et vaid sel juhul saame kasutada mõlema hotelli teenuseid. Õnneks me siiski õnge ei läinud. “Tänu” juurdemaksmisest keeldumisele teenindati meid aga viimases järjekorras, tubade väljaandmine võttis jube kaua aega. Mis on imelik, kuna kõik ruumide voldikud koos käepaeladega olid neil tegelikult juba ammu valmis. Loomulikult saime me lõpuks ikkagi sama toa, mille eest alguses raha juurde üritati pressida. Tuba oli, nagu juba öeldud, täpselt Dreams Beachi majade juures. Mööbel sees küll natuke räsitud, kuid muidu korralik. Dušš ja wc kõik töökorras, probleeme ei tekkinud. Samas oli mitmeid probleeme ühel teisel perel, kellele pakutud kahest toast mõlemas wc pott jooksis ning dušš ei töötanud korralikult. Üldiselt usun, et toad on mõlemal hotellil ühesugused, vahe on lihtsalt selles, et ühel juhul (Dreams Beachis) oled sa rannale lähemal. Kui saada tuba Vacationi peamaja juurde, on sealt randa ikka üpris pikk tee. Samas sõidab sealt ranna lähedale pidevalt hotelli marsa, nn TAF-TAF. Rand on hotellil superluks, olemas võimas koralliriff, kus kalu imetledes põhimõtteliselt võikski kogu oma puhkuse veeta :) Samas on lamamistoole suhteliselt vähe, seega tuleks randa minna juba varakult (kuskil 9.30 oli suur osa kohti juba kinni). Meie reisi ajal oli avatud vaid üks rand, teises toimusid ehitustööd. Arvestades nende töökultuuri võib arvata, et ümberkorraldused toimuvad seal siiani. Basseine on terve kompleksi peale üsna mitu, seega basseiniarmastajatel igav ei hakka. Meie puhkuse ajal olid need aga tühjad, kuna oli veel liiga külm. Soojendusega on vaid üks suhteliselt pisike bassein ning seegi peaaegu rannas. Söögid on hotellis korralikud, eriti kui käia Dreams Beachi pool söömas. Seal on valik rikkalikum, kuid vahelduse mõttes võiks proovida ära õhtustamise mõlemas hotellis. Söökide osas küll erilist varieerumist ei ole, kuid nälga ei peaks keegi jääma. Kui soe toit ei sobi, saab süüa salateid; igal õhtul pakutakse ka kuni kaks erinevat suppi; magusavalik on väga lai (tordid, vahvlid, pannkoogid, saiakesed jne). Hommikusöögid natuke kesisemad, kuid taas keegi nälga ei jää. Hommikuti põhisöögiks pakutakse omletti, millele saab küsida erinevaid lisandeid, samuti praemuna, pannkoogid, saiakesed jne. Dreams Beachil õhtusöögi ajal iga päev ka elav muusika. Lisaks saab korra eelregistreerimisega õhtustada ka Grillhaus'is ning Itaalia (restoranis?) basseini ääres. Proovisime ära esimese. Sama päeva hommikul sai veel ilusti õhtuks koha broneerida. See õhtusöök on omaette elamus, kuna inimesi lastakse sinna väga vähe ning saab intiimses õhkkonnas õhtustada. Igaühele antakse valida, kas soovib grillitud kana/kala/kalmaari/mingit liha. Seejärel hakatakse neid küpsetama ning vahepeal pakutakse sooja kohalikku leiba. Teenindus pea-aegu nagu päris a la carte restoranis. Kuna meie seltskonnast ühel inimesel oli ka sünnipäev ning olime eelnevalt uurinud, kas hotell pakub ka nn birthday suprise'i, kujunes meie õhtu veel eriti elamusterohkeks. Nimelt tulid ühel hetkel neli-viis kohalikku poissi õnnelaulu lauldes ning tordiga meid õnnitlema. Seepärast, ja mitte ainult, tunnustan siinkohal eriti Grillhaus'i staffi :) Samas oli probleeme toateenindajatega, kes iga päev meile vähemalt ühe rätiku panemata jätsid. Lõpuks olid nad muidugi juba pahased, et me iga päev selle murega receptionisse pöördusime, aga samas – ütlen ühe korra, ütlen kaks – no kui raske on siis end kätte võtta ja korralikult kohustusi täita. Edasi. Mõlemad hotellid pakuvad tasuta hotelli transporti Naama Bay'sse. Muidugi Dreams Beachil kui 5+ hotellil käivad marsad vist tihemini ning kauem. Soovitan seda teenust küll vähemalt korra kasutada – väga mugav, ei pea kohalikega hinna pärast võitlema. Lisaks veel hoiatus inimestele, kes plaanivad pikemale ekskursioonile, nt Kairosse minna. Kuigi giid võib öelda, et võite padjad hotellist kaasa võtta, siis tasuks need kindlasti kotti/kohvrisse ära peita. Nimelt Dreams Vacationi puhul peab hotellist väljumiseks läbima ka peamaja ning sealt patjadega koos väljuda ei lasta. Selline üllatus oli meile väga ebameeldiv just seepärast, et giid ju enne ütles, et kõik on OK. Ei tulnud selle pealegi, et siis poole tee pealt maha nabitakse :) Dreams Beachi kohta selles osas infot pole. Selle puhul hotellist väljumiseks küll peamaja läbima ei pea, kuid värava juures on valvur siiski. Samas kahtlen, kas neid seal selline asi enam huvitab. Kokkuvõtteks ütlen, et hoolimata mõnedest äpardumistest soovitan seda hotelli igal juhul. Territoorium on suur ning igav ei hakka. Lisaks on plussiks väga väga ilus rand, kus kasvõi iga päev snorgeldades pakuvad kalad ning koralliriff uuesti ja uuesti imestust! :)

Tänud ilusa ja põhjaliku kirjelduse eest.

Mina ka tänan! Väga asjalik ja ülevaatlik postitus!

See on hotell, kuhu läheks igal ajal tagasi. Olgu siis veidi kallim Beach või odavam Vacation. Kuigi mulle isiklikult meeldis näiteks Vacationi söögid ja teenindus! 5+ Igatahes!

Kas keegi on veel seal hotellis käinud? Mis sisaldab kõik hinnas pakett? Kas seal pangaautomaati on? Meil(4 täiskasvanut ja 1 laps 6aastane) minek juba see pühapäev, nii et kõik info oleks väga teretulnud. :)

2 kõrvuti olevat hotelli (kuuluvad ühte ketti), aga te saate kasutada ka kõrval asuva hotelli söögikohti, randa, diskoteeki jne. Territoorium on kahel hotellil üks, ei saa arugi, et juba teises. Mere äärde saab jalutades või minibusssi kasutades, seal vurab ringi vahva väike masin Taf-Taf. Ja see jalutuskäik ei ole pikk, ilus ümbrus ja tee ääres lastele tegevused(minigolf, linnud). Dreams Beachi territooriumil kindlasti automaat, seal lausa pank. Ja automaat, kuhu sisestad euro või dollarites rahatähe ja vastu saad kohalikku raha. Kõik hinnas: süüa, juua palju kulub. Aga mitte kõik restoranid hotelli alas ei kuulu selle alla, mõnes tuleb ise tasuda. Kohapeal saate kõik järele uurida. Dreams Beachis oli üks õhtusöök Grillhouses tasuta, muidu peamajas õhtusöök. Kusjuures sellest piisas, ei kasutanud seda Grillhouse tasuta õhtusööki. Ise viibisin Beachis, korra käisime sööki kaemas Dreams Vacationis. Natuke erinevusi ja vaheldust. Sama võimalus ka teil. Basseini ääres kohvik, sealt saab sööki ja jooki päev läbi, samuti lobby baaris jooki: kohalikku õlut ja veini, kohalikku kanget alkot. Välismaa oma kallim. Kaasa võtke päevituskreemid, kõhurohud (meie saime hakkama Eestis müüdavatega, ei olnudki vaja kohalikku osta, räägitakse küll, et meie rohud seal ei toimi, aga meil aitasid), eriti kui laps kaasas. Ei joonud seal kraanivett, hambaidki pesin pudeliveega. Ja vaatasin mida ja kus sõin. Hotelli asukoht selline, et rand ligi ja vanasse Sharmi ning Naama Baysse pole pikk maa sõita. Kindlasti minge ka sukelduma või snorgeldama, vaatepilt on seda väärt!

Suur aitäh vastuse eest. :)