Easyjet võttis kontolt topeltsumma

Tere! Broneerisin Easyjeti lennureisi ja tegin makse. Pangakontot vaadates selgus, et summa on maha võetud 2 korda ja erinevatel kuupäevadel. Kas kellelgi on samalaadseid kogemusi ja kas raha tagasisaamine on lihtne või pean hakkama meeletult võitlema?? Saatsin neile e-maili, kuid vastust tuleb 20 päeva oodata.

Kas räägid pangakontost või krediitkaardi väljavõttest? Kui krediitkaardist, siis ilmub ostusumma sinna tõesti mõnikord topelt, aga raha võetakse kontolt maha ikkagi ainult üks kord.

0
0

Pöörduda tuleb panga, mitte Easyjeti poole. Minul on Ühispank topeltbroneeringute korral ühe päevaga asja korda ajanud. Piisab ühe meili saatmisest.

0
0

Esimene kõne tuleb ikka panga infotelefonile teha. Võtab vähe aega ja võid saada väga konkreetsed juhised. Kui asi hakkab venima, tuleb kaaskannatajatelt nõu küsida.

0
0

Lähed panka ja kirjutad avalduse, siis pank klaarib easyjetiga.

0
0

võeti poes kunagi topelt, siis piisas ühest kõnest panka ja tehti kohe asi korda. See oli siis hansapank.

0
0
Lennupakkumised
Reisikaaslased