Tere! Broneerisin Easyjeti lennureisi ja tegin makse. Pangakontot vaadates selgus, et summa on maha võetud 2 korda ja erinevatel kuupäevadel. Kas kellelgi on samalaadseid kogemusi ja kas raha tagasisaamine on lihtne või pean hakkama meeletult võitlema?? Saatsin neile e-maili, kuid vastust tuleb 20 päeva oodata.
Kas räägid pangakontost või krediitkaardi väljavõttest? Kui krediitkaardist, siis ilmub ostusumma sinna tõesti mõnikord topelt, aga raha võetakse kontolt maha ikkagi ainult üks kord.
Pöörduda tuleb panga, mitte Easyjeti poole. Minul on Ühispank topeltbroneeringute korral ühe päevaga asja korda ajanud. Piisab ühe meili saatmisest.
Esimene kõne tuleb ikka panga infotelefonile teha. Võtab vähe aega ja võid saada väga konkreetsed juhised. Kui asi hakkab venima, tuleb kaaskannatajatelt nõu küsida.
võeti poes kunagi topelt, siis piisas ühest kõnest panka ja tehti kohe asi korda. See oli siis hansapank.