Estonian air+KLM sügiseks?

Tere!

Mis te arvate kas sügiseks (septembriks) Estonian Airi Klm koostöös piletit USAsse on mõttekas osta? Valin mitme variandi ja lennu vahel aga Urve Palo tekst ja sellele järgnenu tekitab kahtlusi nii kauge aja peale. Estonian Airile alternatiive ka pole KLMga kokku sobitada. Mida arvate?

Kui sa ostad Tallinnast USA-sse pileti, siis tõenäoliselt on su piletil Tallinnast alates KLM lennunumber ja Estonian Air on vaid koodijagamise alusel seda esimest, Tallinn - Amsterdami liiniosa teenindav lennufirma. Ehk siis, kui Estonian Air miskil põhjusel septembris enam ei lenda, on see rohkem KLM kui sinu probleem. Aga ma arvan, et igat poliitikust lapsesuud ei tasu väga tõsiselt võtta.

0
0

Sa ostad ju pileti KLM ist, seega ka nemad vastutavad su kohalejõudmise eest. Et EA sügisel veel lendab on suht kindel, eriti Amsterdami liinil, sest vaadates piletite hindu peaks see kasumlik olema:) Pealegi on KLM iga lendamine väga mugav, start hommikul ja kohe väikese vahepeatusega edasi. PS Alar oli vahepeal juba vastanud

0
0

Käisime just KLMiga TLL-LAX-RIX, vahemaandumised Amsterdamis mõlemal suunal. Esimene lennuosa oli Estonian Air, kõik ok. Viimane lennuosa (Amsterdamist Riiga) oli Air Baltic. Nendega oli huvitav kogemus. USAst ei antud tagasisõidul teise lennuosa (AMS-RIX) piletid, ainult esimese (LAX-AMS). Et tehke Amsterdamis lennujaamas uus check-in (kohvrid läksid küll otse Riiga, kuid õnnetuseks üks neist ei jõudnudki kohale ja siiamaani ootame). Amsterdamis aga automaadis check-ini teha ei saanud, süsteem ei tunnistanud sellist broneeringut. Küsima minnes selgus, et Air Baltic ei ole enam nende partner; lend küll toimus, aga check-in tuli teha enne lendu väravas eraldi Air Balticuga, KLMi süsteemis ei saanudki. Ehk siis võib juhtuda, et ka EA ei ole ühel hetkel enam SkyTeam partner, kas sellisel juhul vastutab või ei vastuta KLM selle TLL-AMS lennusegmendi eest?

0
0

Kui pilet on KLM-i lennunumbriga, siis on KLM-i mure klient sihtkohta saada. Juhul kui näiteks TLL-AMS lendu üldse ei ole või KLM ei tee selle liiniga enam koostööd, siis organiseerivad nad su mõnele teisele lennule, millega saad õigeks ajaks Amsterdami või siis hoopis mingit teist teed lõppsihtpunkti. Mial oli ju ka pilet olemas ja kuigi KLM enam järelikult selliseid pileteid AirBalticu lendudega ei müü, siis müüdud pilet toimis ikka. Kusjuures KLM-i lehel on jätkulennud AirBalticu lennu ja KLM-i lennunumbriga ikkagi müügis.

0
0

Ilmselt rumal küsimus, aga kuidas ma saan aru, kes lendu opereerib ja kas lennud on ühel piletil? Piletid on ostetud BudgetAir.com kaudu TLL-AMS-KUL ja tagasi. BudgetAirist küsides tuli vastus: Tallin-Amsterdam is estonia air , Amsterdam-KualaLumpur- KLM. Eraldi lennud siis või? Sel juhul peaks muret tundma TLL-AMS-TLL lennu osas?

0
0

Kui sulle on saadetud broneeringu kinnitus, millel on kõik lennud ilusti järjest kirjas ja kuskil üleval ka üks broneeringu kood (booking ref vms), siis on kõik ühel piletil. Sama broneeringu koodi ja oma nimega saad piletit kontrollida ka näiteks KLM-i lehel ja ma arvan, et ka Estonian Airi lehel.

Kui Tallinn-Amsterdami lennu number algab tähtedega OV, siis on lend Estonian Airi numbriga. Kui algab KL-iga, siis on KLM-i numbriga. Opereerib igaljuhul Estonian Air, aga lennule müüakse nii nende kui ka KLM-i numbriga pileteid.

0
0

To: indigo Sulle peaks olema saadetud piletid, millel on pileti number kujul xxx-xxxxxxxxxx. Või leiad need KLM ja EA lehelt, kui broneeringu koodi ja nimega sisse logid. Kui sul on üks pilet, millel on kõik lennud, siis sul on üks pilet. Kui sul on kaks piletit, ntx on budgetair sulle müünud ühe TLL-AMS-TLL ja teise AMS-KUL-AMS, siis sul on lennud eraldi piletitel. See ei ole eriti tõenäoline, aga mine neid "budget" asju tea.

Ning jah, KLM Tallinnasse ise ei lenda, vaid müüb kohti EA lennule oma lennunumbriga (KL....).

Aga miks sa üldse muret tunned ja millal lend on?

0
0

Kontrollisin, lennud on ilusti ühel piletil. Lend on jaanuaris. Muret tunnen sellepärast, et kui EA-ga peaks midagi juhtuma (nagu viimasel ajal räägitakse), kas KLM organiseerib mulle ise kohalejõudmise Amsterdami, või pean selle eest ise hoolitsema? Mul ei ole piletid ostetud KLM-i lehelt vaid BudgetAirist.

0
0

Pileti on väljastanud ilmselt siis KLM ja EA lend on müüdud KLMi lennunumbriga. EA lennu ärajäämisel on KLMi asi sulle asendus leida. KUI EA peaks selleks ajaks pankrotis olema, vaata mis toimub ja vajadusel kontakteeru KLM-ga. Ma eriti ei pabistaks ning KLMi lehel saad ise piletitel silma peal hoida.

0
0

Tänud! BudgetAirist saadeti ka nüüd PASSENGER ITINERARY RECEIPT ja siin on kirjas: ISSUING AIRLINE: KLM ROYAL DUTCH AIRLINES. Tundub, et muretsemiseks pole põhjust :)

0
0

Kohale jõudmise Amsterdami peaks probleemide puhul ikka pileti müüa, ehk BudgetAir organiseerima. Ja see võib parajaks pähkliks osutuda.

0
0

isaac, ma julgeks sulle vastu vaielda. Pileti väljastajaks on KLM, mitte budgetair ning kõigi lennul tekkida võivate probleemidega (lendude ärajäämine, graafikumuudatused jne) tegeleb pileti väljastaja. Probleemide korral EA-ga tuleb kindlasti suhelda KLM-ga, mitte hakata budgetairiga aega raiskama.

0
0
Lennupakkumised
Reisikaaslased