Finnair käsipagas

Tere!

Pole mitu aastat lennanud, aga peagi tuleb see ette võtta, mistõttu tekkis üks küsimus.

Lendan Finnairiga ning piletiks on see kõige madalama klassi oma (Basic oli vist vms).

Tekkis küsimus käsipagasi kohta. Siin lehel http://www.finnair.com/EE/ET/information-services/baggage/carry-on-baggage on kirjas, et:

"Käsipagasi lubatud kogus

Äriklassi reisijad ning Finnair Plusi Platinum-, Gold- ja Silver-taseme liikmed:

üks käsipagasi ühik ning sülearvuti või portfell, mille maksimaalne kogukaal on 10 kg

Teised reisijad:

üks käsipagasi ühik, mille maksimaalne kaal on 8 kg eraldi istekohata lapsed: ei ole lubatud"

Kui soovin võtta kaasa läpaka, siis saan aru, et kuna ma ei ole Finnair Plusi Silver- ega kõrgema taseme liige, siis käib minu kohta see "Teised reisjad" jutt. Ehk siis lisaks käsipagasile ei tohi eraldi läpakakotti ja läpakat olla, eks (isegi siis, kui need kokku ei kaalu üle 8kg)? Ehk ma sooviksin siis teada, kas võib siis teha nii, et läpakakoti, mille sees on läpakas, panen käsipagasi kotti või mitte? Ma mõtlen, kas ühe koti sees võib olla veel teine kott või arvestatakse seda siis juba kahe käsipagasi ühikuna?

Võib tunduda pisut võhiklik küsimus, aga ei ole eriline lendaja ning igaks juhuks sooviksin teada saada, nii saaks vältida lennujaamas tekkida võivaid probleeme.

Suure tänud!

Vabandust, aga ma ei saa täpselt aru, millise küsimuse kohta teie vastus käib. Kas selle kohta, et läkapakott peab teise koti sees olema?

Üldiselt peaksid nad sind heal juhul ka kahe eraldi kotiga pardale laskma. ma igaks juhuks olen proovinud jätta väikse varu käsipagasi kotile, et läpakas sisse toppida kui palju virisevad. Kindlasti võid sa oma käsipagasi kotti toppida , täpselt nii palju kotte kui sinna mahub:):):)

Minul on Finnairiga olnud küll lisaks tavapärasele käsipagasile ka nn lisakott (olgu see siis arvutikott või fotokott vms) ja ei ole mind seni siiani keegi ära söönud. Tegemist ei ole odavlennufirmaga, kus kullisilmaga passitakse peale, et kust lisaraha saaks.

Jah- käetkotis võib olla sul mitu koti.

Minu kogemused ütlevad nii, et naistel võib alati olla kaasas kohvrile lisaks käekott ja kui see käekott on isegi väikese kohvri suurune, siis pole probleeme olnud, samuti on mul endal suht alati olnud kaasas taxfreest ostetud ostud.

Eraldi kotiga võivad lennujaama tax free tsoonist tehtud ostud salongis kaasas olla praktiliselt kõikidel lennufirmadel, sh ka odavlennufirmadel. Basic klassi pileti puhul Finnairil üle ühe koti salongi võtta ei tohi. Seega eraldi läpaka kotti olla ei tohi. Kõrgema klassiga piletite reeglid on erinevad. Juhul kui lubatakse basic klassi reisijal salongi võtta ka eraldi läpaka kott, on see lihtsalt õnnelik juhus. Selle juhuse peale lootma jääda ei saa. Seega peaks läpakas ikkagi ära mahtuma salongi võetavasse kotti. Salongi võetava koti sees võib teisi kotte olla piiramatul hulgal. Peaasi, et kõik kotid ühte kotti ära mahuvad.

Suured tänud vastuste eest.

Püüan siis läpakakoti igaks juhuks teise koti sisse ära mahutada.

Tere, palun abi: varsti lend Finnmatkat kaudu, sealgi ostetud täispakett: lend+majutus,lennuoperaator Norvegian. Küsimus-kas pean eraldi maksma araandava bagaasi ees, 20kg max., mingi 20€? Alternatiiviks, nagu ma sain aru, salongi kaasa võib võtta bagaas, 55x40x23 vist oli.. Tänud!

Mis Finnmatmat ise ütlevad pagasitingimuste kohta ?

Käsimatkatavarat

Norwegianin lennolle sallitaan vain yksi käsimatkatavara henkilöä kohti. Käsimatkatavaran paino saa olla enintään 10 kiloa ja koko enintään 55 x 40 x 23 cm.

Lue lisää matkatavarasäännöistä » Lähtöselvitettävä matkatavara

Matkustaja saa ottaa lennolle yhden 20 kg:n painoisen matkatavaran. Yksittäinen, kahdenkaan matkustajan yhteinen laukku ei kuitenkaan saa painaa enempää kuin 20 kg. Pelkät lennot

Varatessasi Finnmatkojen kautta pelkät lennot, veloitetaan ruumaan menevästä matkatavarasta lisämaksu. Matkatavara tulee varata etukäteen, jolloin hinta on 20 e /hlö. Lentokentällä ruumaan menevästä matkatavarasta veloitetaan 30 e /hlö.

to Pets-jah, sa võid kaasa võtta käsipagasi kuni 10 kg, mõõtudes 55x40x23 ja 1-e kohvri, mille annad ära tasuta kuni 20 kg. Kui kaaslasega on 1 kohver kahe peale, siis võib see kokku kaaluda samuti 20 kg, mitte rohkem. Kui oleksid võtnud ainult lennupiletid, siis pead maksma eraldi 20 euri ja seda juba tellimust tehes. Kohapeal lennujaamas maksab 1 pagasi ühik 30 euri.

Minu kogemused on, et Finnmatkade s.t. ka muude soome reisifirmade puhul, ei hakka keegi "pilli lõhki ajama" ja kaasas on mul alati eraldi veel käekott. Tavaliselt arvestatakse kokku pagasi kogu kaal ühel lennupiletil olevatel isikutel kui mingi probleem. See tähendab seda, et viimane kord oli mu mehe kohver 22 kg ja minul 16kg, panime need kohe kaalule kokku ja mingit probleemi ei olnud.:D Kuna tegemist charteriga ehk tellimuslennuga, siis näed kui palju kimpse-kompse on soomlastel kaasas:P

to Selena - tänud!Aga ma ikkagi täpsustan üle:) - kui mul on täispakett(lend+hotell) finnmatkate poolt - siis ei pea eraldi maksma 20€? Maksan ainulkt juhul, kui ostan ainult lendu? Matkatavarat

Valmismatkoilla matkatavara sisältyy matkan hintaan. Pelkillä lennoilla kaikista ruumaan menevistä matkalaukuista veloitetaan lisämaksu. Lentoyhtiöiden sääntöjen mukaan saa kirjattua matkatavaraa pääsääntöisesti olla 20 kg/matkustaja. Matkustamossa saa lisäksi yleensä kuljettaa yhden 5 kg painoisen käsimatkatavaran

Jah, see 20 euri jutt puudutab neid kliente, kes ostavad vaid lennupiletid.:D

Mida te sinna Taisse 20kg per naase kaasa veate? :)

kes ütles et Taisse?:)naised ju tassivad pool garderoobi kaasa, vaatamatta et pooled asjad jäävadki kandmata:)

Pagasi kaalust. Igal lennukil on oma maksimaalne stardimass s.t. lennuki maksimaalne kaal, millega ta startida suudab. Igale "kliendile" on arvestatud oma kaal (inimene 80 kg, pagas inimese kohta 20 + 8 kg, post, kaubad). Kui lennuki stardimass hakkab arvestuste järgi täis saama, siis hakkab maapealne teenindus (ground handling) vastu võtma otsuseid, et mida maha jätta. Esimesena jäätakse maha kaubad. Lennuki komandörile antakse lennuki kaal ja tema arvutab stradimassi, arvestades ilma, lennu kaugust, valitsevaid tuuli lennul, varulennuvälja kaugust põhilennuväljast, stradi- ja maandumisraja pikkust. Pagasi lisakaalu eest võetakse tasu selle pärast, et see suurendab kütusekulu (eelkõige stardil ja maandumisel) ja võimaldab maksta kompensatsiooni kauba hilinemise eest, mis maha jäätakse.