Florida reis koos perega

Tere

Plaanime minna perega Florida paariks nädalaks. Mul oleks mõned küsimused. See on selge, et Orlandos (disneyland) oleme paar päeva. Kuhu võiks veel minna? Millal oleks parim aeg minna? Ise mõtlesime minna detsember vöi jaanuar. Kui kellelgi on kogemusi lastega reisides siis andke teada või mingeid soovitusi.

Tere, soovitaks tulla pigem oktoober-november, siis pole suvepalavust ja pole ka jahe (dets-jaan-veeb). Kuna teil lapsed, siis tasuks võtta võimalikult väheste lendudega, et lapsi mitte liiga väntsutada.

Soovitused, mida South Floridas (Orlando ja Miami piirkond) lastega teha:

Paar päeva Orlandos on vähe. Ise sõitsime autoga terve ringi ära ehk siis alustasime Miamist, edasi läbi Everglades´i Naples´sse, sealt risti läbi osariigi Orlandosse ja tagasi rannikut pidi Miamisse. Everglades´i paadituur on hale võrreldes rattatuuri/jalutuskäiguga alligaatorite vahel. Lastega on võimalik ka seda ka nn turistirongiga läbida. Täpset kohanimetust ei mäleta, aga GPS suunas sinna väga ilusasti kohale. Sõltub laste vanustest, aga Orlandos oli väga lahe näiteks Epcot, alati lahe on Universal. Miami Zoo oli mõnus elamus (võtke oma joogid kaasa), kohapeal on võimalik laenutada nn pererattaid, kuhu mahuvad ka lapsed peale.

Mina soovitaks ka pigem kas oktoober-november v6i marts-aprill-mai, pole veel super palav ja kindlasti ka jahe enam mitte. Talveperioodil v6ib kylmalaineid tulla ja lausa nulli lahedale langeda aeg ajalt, vaga ebamugav.

Tere

Kindlasti on paarist päevast Orlandos vähe Meie olime ainuüksi Disney world-is 4 täis päeva ja jäi väheks. Parke on ju 4- Epcot, Animal kingdom, Studios ja Magic Kingdom. ega kunagi ei tea, mis ilm võib olla, meie jätsime MK viimaseks ja jäime troopilise paduvihma alla, sadas terve päev läbi. Teisel korral võtan kindlasti Disney World-i jaoks 6 päeva , siis saab vabal päeval kasvõi Disney veepargis käia, neid on ka veel 2. Igal juhul peaks siis ka ööbima Disney hotellis, transport pargist parki on tasuta ja lisaks Magic hours, aeg, mil Disney hotelli kliendid saavad ilma järjekorrata atraktsioonidele minna, teisi lihtsalt ei lasta. Lisaks veel Cirque de Soleil, mis on samas piirkonnas, ise sinna ei jõudnud, aga kindlasti tahaks minna järgmisel korral. Nii et Disney kuus päeva. Edasi Orlando Gatorlandi ja Wonderworks ja muidu shoppamine õnnestuks 1 päeva sisse mahutada ja esimesed kaks tasub kindlasti ära vaadata.

Universal Saab osta kolme päeva pileti - Wet'n Wild, Studios ja Islands of adventure , kõigis käisime ja jäime ülimalt rahule, ehkki arvasime, et lapsed Universali jaoks liiga väiksed on ( 4 ja 6 a.) Veepargist lapsi lihtsalt ei saanud mingi väega minema.

Seaworld Ei saanud ühe päevaga hakkama, show-d , mida tahaks vaadata on nii tihedalt et ainult jookse ühest kohast teise, aga üks päev meil oli ja pool pargist jäi nägemata, Arktika ja haid. Aga park ise oli võimas, meil oli veel bronnitud dolphin encounter ja me saime delfiinidega suheldes ikka väga võimsa elamuse. Meie käisime merelõvide , delfiinide ja Believe ( nüüd One Ocean)showl, lapsed tasub panna soak zone-i, ja kuivad riided kaasa varuda, sest kui vaal või delfiin sind sabaga pritsides üle kallab, siis pole laste vaimustusel piire.

Üldse on nii, et enne kui kuupäevad kinni panete, siis vaadake show-de kalendrit, paljud showd on ainult hooajalised , Seaworldis Shamu Rocks ja õhtune ilutulestik ainult suvel, Disney Studio show Fantasmic on ka ainult teatud kuupäevadel, aga lastega perele on see kohe kindlasti üks reisi peaeesmärke.

Miamis käisime ka, aga olime Atlandi lennust nii väsinud, et jõudsime ainult Miami zoo ära vaadata. Väga ilus loomaaed, palju loomi, hästi näha, on ka lasteloomaaed, saab kaameliga sõita ja kaelkirjakuid sööta.

Veidike hirmutas turvakontroll igas pargis, kõik pidi ette näitama, kartsime, et ei tohi oma jooke kaasa võtta ja peitsime need lapsekärusse, aga ühel korral jätsime seljakotti ja ei öeldud midagi, ju nad ikka midagi muud otsivad. Igal juhul varuge vett kaasa, WallMartist saab odavalt 36-40 pudelit multipacki , kõikides parkides on jook jube kallis. Coca sõber saab Universalis või Disney hotellis küll osta multifill pudeli, ehk ostad pudeli ja täidad nii palju kui soovid, aga ega seegi odav lõbu ei ole.

Transport - kindlasti auto rentida Meie võtsime auto Miamis ja andsime Orlandos ära enne Disney world-i, sest seal saab ka ilma hakkama. Pärast oli lastel jälle huvitav Amtrak-iga Miamisse sõita, jälle elamuse võrra rikkamad!

Veel Magic Hours kohta, kui Pariisis Disneylandis on Magic hours iga päev hommikul, siis Orlandos Disney Worldis on Magic hour vaid ühes pargis ühel päeval,järgmine päev teises pargis jne, seda peab planeerimisel kalendrist järele vaatama , lisaks on mõnikord Magic hour õhtul ja mõni päev hommikul, mina soovitaks kasutada õhtuseid, need on pikemad.

Meil novembris perega Florida reis plaanis, millest 7-8 päeva plaanime Orlandos teemaparkidele, puhkamisele ja shoppamisele kulutada. Senini infot hankides, olen aru saanud, et Orlandosse alla nädala ei maksa planeerida, kui mitmes teemapargis käia tahta. Kuna kõiki parke ei jõuaks ka parema tahtmise juures läbi käia (väsitav ja ka rahakott ei peaks vastu), siis meie esialgses valikus on Disney Magic Kingdom ja Disney Animal Kingdom, Universali Island of Adventure, Seaworld ja Discovery Cove. Kui jaksu on, siis ka mingi veepark. Lisaks Gatorland ja shoppamine ja mulle tundub juba praegu, et seda on liiga palju :) Parkide valikul sai peamiseks teguriks laste vanus (eelkooliealised). Peamine abimees hetkel reisi planeerimisel on Brit Guide Orlando 2011 reisijuht, mis siiani tundub küll igati asjalik raamat olevat sellise reisi planeermiseks.

Discovery Cove pole üldse mitte odav lõbu, nagu olen aru saanud, Florida keys kandis leiab ehk odavama võimaluse koos delfiinidega sulistada. ja nagu enne kirjutasin Disney MGM studios Fantasmic on unustamatu vaatemäng, soovitaks sel juhul pärast Animal Kingdomi - kuna see suletakse üpris vara, minna veel Studios-parki ja ka Fantasmic ära vaadata.

Kui novembris lähete, siis selleks ajaks peaks ka Florida Legoland Orlandos avatud olema, arvata on, et mastaap on hoopis teine kui Taanis.

Florida Legoland avatakse minu teada detsembris, nii et see ahvatlus jääb õnneks ära, valikut niigi liiga palju. Eks ma seda delfiinide asja veel uurin, aga iseenesest ei ole see Discovery Cove novembris ka enam nii kallis, kui kõrghooajal ja see paistab isegi seda raha väärt olevat. Kuna kõike nagunii ei jõua, siis peab mingisuguse valiku tegema ja kindel on see, et elamuse saavad sealt nagunii kõik, nii lapsed kui lapsevanemad, olenemata konkreetetest atraktsioonidest :)

Jah, seda muidugi,kõike ei jõua kunagi, meilgi jäi selline tunne, et nii hirmus palju jäi nägemata ja hirmsasti tahaks tagasi... ometi sai 8 Orlando parki ja loomaaed Miamis läbi käidud, isu ilmselt kasvab süües :)

Ega me neid atraktsioone väga jahtinud, püüdsime enam vähem kõik showd ära vaadata - Disney Lion King , Nemo muusikal, Beauty and the Beast,Fantasmic,Indiana Jones, Reflections of the Earth tulevärk , Seaworld-is Clyde and Seymore, Blue Horizons ja Believe, Universalis Studio poolel Shrek, Nicktoons ja Animal actors. Universali Islandsi poolel olid ainult atraktsioonid, Harry Potter muidugi ja Jurassic park, Raptori munast koorumine on lastel siiani meeles ja keelel.

Atraktsioonide osas võtsime vabalt, seal kus järjekord suur ei olnud või kust Fastpassi sai ja seda kaua ootama ei pidanud. MGM Studios - pargi Toy story oligi pikim järjekord, seal läks poolteist tundi ja fastpasse ei jagatud enam, aga seda nurusid lapsed, eks me siis seisime...

Ahh mis ma siin vestan...

delfiinidest - Discovery cove 4-le läheb offseason oma 1200 USD maksma , Miamis saab juba 800-ga hakkama -

kes otsib, see leiab.

Head reisi teile!

Väga hea just kuulda, kui kellelgi suht värsked kogemused ja viitsib jagada ja muljetada :) Ega siin foorumis väga palju värsket infot Orlando kohta ei ole. Me ise sõltume oma valikutes peamiselt lastest, kuna nad paljude asjade jaoks liiga väikesed (ka delfiinidega ujumise jaoks ning ka mehe jaoks ei ole see oluline, seega nende piletid oleksid odavamad nagunii ning noorem laps saab üldse enamustesse kohtadesse tasuta). Seega peame planeerima vahepeale ka nn puhkusepäevi :) ja selleks tundub see Discovery Cove ideaalne olevat - puuduvad järjekorrad ja rahvamassid, kuna sinna lastakse iga päev ainult 1000 inimest. Aga ma uurin muid variante ka kindlasti, tänud lingi eest.

Tänan väga kõikki kes viitsisid kirjutada. Info mida jagasite on abiks meile :)

Tere, kas keegi oskab öelda, kuidas on rahvahulgaga Orlando teemaparkides detsembri lõpus-jaanuari alguses? Nii palju googeldades sain teada, et neil seal ka sel ajal koolivaheaeg, aga kui palju see mõjutab järjekordi? Oleme korra käinud märtsis kevadise koolivaheaja ajal, siis ei olnud väga hullu midagi. Plaan minna aasta lõpus lastega kolmeks-neljaks nädalaks. Aeg valitud seetõttu, et üks on koolilaps ja siis jääks koolist puudumine kõige lühemaks.

Mul tekkis mitu küsimust. Me võtame Miamist auto ja sõidame Orlandosse. Orlandos kavatseme olla 5-6 päeva ja kogu aja teemaparkidele kulutada. Kas peaksime auto ära andma või kasutama seda ka kohapeal? Kui pikad on Orlando ummikud ja kuhu linnaosasse peaks hotelli võtma (võimalikult ligidale teemaparkidele). Kui auto ära anda, kas siis on mugav liikuda ilma autota, ühistransporti kasutamata? Küsin seda põhjusel, et üks lastest kasutab haiguse tõttu käru ja sellega ühistranspordis seigelda ei tahaks.

Unustage ühistransport Ameerikas. Auto on vajalik selleks, et ellu jääda k.a söömas käia, shopata jne. Autorent on Ameerikas suht odav + kütus on odavam kui Eestis, seega tundke ennast inimesena. Teemapargid ei ole kõik koos ehk siis määratlege ära, kuhu Te soovite kõige rohkem minna (mitmel päeval näiteks) ja siis võtke hotell sinna lähedale (piirkonnad leiate näiteks priceline´st). Mul on Orlandost suht minimaalselt kogemusi liikluses, kuid pikalt ei ole ma kinni istunud ka Los Angeleses, kus on ummikud suht tavapärased. Seal on muidugi abiks ka eraldi sõidurajad, kus võivad liikuda ainult autod, milles on üle ühe inimese sees. Ausalt ei mäleta, kas Floridas olid ka need read olemas või mitte.