Sõltub, mis lendudega tegu. EL-sisesele lennule poleks jõudmine üldse probleem. Kirjuta, kust ja kuhu lendad ja kas kõik lennud on ühel piletil, kes on operaator?
Tegemist on ühe projektiga, seega on piletid mulle ostnud üks sihtasutus, kellega eelnevalt oli ka väikene dialoog. Esialgu lendan Tallinn-Frankfurt-Graz. Aega Frankfurtis Grazi lennule saamiseks on 4 tundi. Seega on esialgu kõik okei, on aega lennujaamaga tutvumiseks ja rahunemiseks, sest pärast lendu on mul kõrvad ilmselt väga lukus. See omakorda raskendaks vajadusel abi palumist, kui aega kõigest 1h.
Tagasilend on siis Graz-Frankfurt-Tallinn, aega Frankfurtis Tallinna lennule saamiseks on täpselt 1 tund. Terminalid samad - Terminal 1. Check-in´i teen ära juba alguspunktis, pagas läheb otse (1 tunniga võib pärast ehk tekkida raskusi pagasil Tallinnasse tagasi jõudmisega) ning seega tuleb vaid mul ja minu käsipagasil õige värav ülesse leida.
Lennufirma/operaator on Lufthansa/Lufthansa cityline, piletid on ostetud Saksa reisibüroost ning on saksakeelsed. Üldiselt, kui on kasutatud reisibüroo teenust, kas siis ei peaks seal olema mingi kindlustus ka? Kõik lennud on ühel piletil.
Põhimõtteliselt on mulle juba Grazis check-in´i tehes selge, millise värava juures pean ma Frankfurtist Tallinnasse sõites olema, seda oleks siis võimalik pardainternetti kasutades täpsemalt järele vaadata, kuid siiski, Frankfurti lennujaam on kuuldavasti ning ka piltidelt vaadates tohutu, lennud võivad hilineda jne, mis kõik tekitab teatavat ebakindlust + lukus kõrvad.
Selle infi järgi jõuab 1h-ga väga ilusti ja murevabalt lennukit vahetada. Suundud rahulikult uue värava juurde, ootad natuke ja lendad edasi. Kui esimene lend peaks hiljaks jääma, hoolitseb Su eest Lufthansa.