Gruusia novembris

Tervitus reisisõpradele.

Kuna novembri algusest peaks WizzAir  jälle Tallinn-Kutaisi liinil lendama hakkama, siis tekkis mõte seda ka enne talve kasutada. Palun jagage, kas keegi on novembris Kutaisi-Batumi piirkonnas käinud? Põhiline huvi on seotud ilmaga aga ka muu info teretulnud.

Tänud ette.

Tere,

Olen käinud nii oktoobris, novembris kui ka jaanuaris. Ilm võib olla suhteliselt muutlik, aga kindlasti peaks arvestama vihmaga. Samuti võib olla harjumatu sealne õhuniiskus, mille tõttu temperatuur tundub jahedam. Kraadide poolest võiks jääda November 10-20 plusskraadi vahele.

Tere,

Tänud infi eest. Eks kindluse mõttes peab siis sügisriietega arvestama.

Wizzi Tallinn-Kutaisi on väga väikse tõenäosusega. Reaalselt pole see liin kunagi tööle saanud, kuigi vahelduva eduga on see müügis eelmisest suvest. See suvi võeti graafikust maha juba vist kevadel ja pandi müüki talvegraafiku alguseks. Reaalselt vist talvel Eesti ja Gruusia vahel meeletuid masse ei liigu ja lend võetakse oktoobri jooksul uuesti maha.

On muidugi mingi väike tõenäosus, et lennud tõesti algavad. Aga ma pigem plaaniks talvepuhkust Riia lennuga.

Huvitav. Enne covidit paar aastat tagasi (vist 2019), suht selle liini alguses, toimis kenasti ja saime käidud.

Covid tegi oma töö.

Wizzi tühistamiste süsteemist on mingites teistes teemades palju juttu olnud. Selleks on osad reisijad juba omad süsteemid välja töötanud, et ennustada, kas ja milline Wizzi liin soovitud ajal toimida võiks ;)

Tallinn-Kutaisi on hetkel nende kõige kahtalsemate hulgas.

Väga kasulik info, tänud.

2019aq oktoobris sai Wizziga Kutaisis käidud, tekkis mõte veel minna kuid eelmine aasta 5 korda ostsin Wizzi   piletid ja kõik jäid ära, nüüd augustis lendasime AirBaltilkuga Riia kaudu Tbilississe, kõik toimis kenasti.

Me saime Grigoletis (Bathumist randa pidi ülespoole ja LIIVARANNAGA) veel end isegi vette kasta nädala algul. Ilusa ilmaga oli päeval üle 20, vihmasega nagu eestis 10-15.

Ei usu, et Tallinnast lendama hakkab praegu. Meil juba pietirahad tagasi, küll veidi vähem, kui maksime. Tagasi ei antud klubimaksu, 10 euri nägu ja pagasi eest raha, 20 euri

Tegelikult on teil õigus saada tagasi kogu raha. Mind aitas sellega tarbijakaitse.

Klubimaks on selline vaieldav asi, sest klubiliikmeks jäite ju edasi, aga pagasi eest peab kindlasti tagasi saama.

Minul oli eelmisel suvel Tallinn - Kutaisi, novembriks (vist 14-21.11 sõiduplaanis oli lend kaks korda nädalas), piletid ostetud. Oktoobris muudeti plaani nii, et novembris lend üks kord nädalas ja minu päev jäi plaanist välja. Pakuti teine nädalapäev (17-24.11) ja nõustusin. Siis mõni aeg hiljem teatati, et sel päeval mina ei saa lennata ja küsiti üle, kas nädal hiljem (24.11 - 01.12) või maksavad tagasi. Nõustusin ja sain kenasti käidud. Üks päev oli vihmane.

Mul sõber ostis 2021. aastal Tallinn- Kutaisi ja see tühistati ning ta käis Riia kaudu. Jaanuaris võib öösel lund sada

Varem olen korduvalt Riia kaudu lennanud Kutaisi ja kõik on kenasti õigel ajal toiminud. Jaanuaris võib öösel lund sadada. Enamasti suurem osa sulab päeval ära.

Viimane kord tellisin endale hotelli paar päeva enne reisi algust kauplusest 8000 vintages kojutoomiseks head veinid.

Käisime Sairme mägedes 50 km Kutaisist. Seal on mineraalvee tehas ja kuurortid. Käisime seal kuumas mineraalvee vannis 20 lari tund. Väga mõnus oli.

Sügisel tasub kindlasti käia Svanetia mägedes. Ühel päeval sõitsime mägedesse, Kulbaki, Green Lake https://planetofhotels.com/en/georgia/tsageri/green-lake seal on kalakasvatus ja ööbimisvõimalus. Igal pool on mägirajad märgistatud. Me ostsime endale kaasa värskeid kalu. Tee peal tagasi sõites oli autojuhil ühes kohvikus tuttavad ja nii kaua kui suppi ja hinkalisid sõime olid kalad praetud. Vajadusel saan autojuhi numbri anda.