Soovitage palun head kohvrit!

Palun soovitage mônd head ja kerget kohvrit. Olen aastaid kasutanud Titani nii käsipagasi kui äraantava pagasina, aga nüüd aeg uus suur kohver leida. Kohver peaks olema 70-75 cm kôrge ja ilmselt riidest, aga kui keegi oskab mind veenda kôva kohvri headuses, siis kindlasti kaalun. Pôhikriteeriumiks on kergus ja see, et rattad peaks vastu ka 30kg, sest sageli pakin sinna sukeldumisvarustuse.

0
0
1
23

Ma olen samsoniti usku. Ostsin 13 aastat tagasi punase samsoniti  ja see pole veel kordagi alt vedanud. See küll kallim kui tavalised kohvrid, aga pole nii rikas et ühekordseid kohvreid osta.  Kohver peab olema laiendatav ja kuigi pidasin piisavaks vaid kahte ratast, siis nüüd olen meelt muutmas ja arvan,et neli ratast on ikka paremad.  Kohvri suurus sõltub eelkõige vajaduest, mulle piisav väiksemast, sest vaid nädalasteks lähetusteks on vaja keskmise suurusega kohvrit. Ma ei poolda kõva kohvrit.

3
0

Tumi? Rimowa?

1
0

Reisin vist suht palju, viimase 15 a jooksul olen iga 2-4 a järel kohvrit vahetanud, sest vana on katki läinud. Mul olid kindlad põhimõtted:- pehme kohver- laiendatav- kahe rattaga ning rattad pidid olema võimalikult suured, et veidi kehvemates oludes saaks seda hästi vedada. Lennujaama kiviparketile kõlbavad ka väikesed rattad. Ning ei tahtnud kohvri eest reeglina üle 50 EUR-i maksta. Kui kohver hakkas väsima, siis soodusmüükide ajal ostsin tavaliselt uue ning vana jätsin lihtsalt hotelli. Vahetasin kohvrit siis, kui rattad enam hästi ringi ei käinud, mõni lukk katki läks või muidu auk sisse tuli (teinekord juhtus see ka enda hooletusest, kui lennujaama viivale bussile kole kiire oli ja kohver kuidagi suvaliselt mööda asfalti mu järel lohises, mitte ratastel ei veerenud). Nüüd aga olen rohkem kui aasta kasutanud kõvakattega (plast) kohvrit (mark Delsey, selle mingi veidi kvaliteetsem mudel, ostsin nov. 2017, eelmise (pehme kohvri) juulis 2015). Ja mitu korda olen seda ka tuttavatele laenanud, kui neil on vaja olnud. 4 ratast, üsna väikesed. Kohver näeb peale aastast kasutamist parem välja, kui eelmised kohvrid sellise kasutuse juures (kuigi kohe peale vaadates saab aru, et ta pole uus, noh, ma ei hellita ka oma kohvreid, kes neid paremini hoiab, sel kestavad need ehk kauem). Maksin selle eest 99,99 EUR (see oli üsna suure soodustusega). Pikalt kaalusin poes, kas maksta 125 EUR Samsonite kohvri eest, millel puudusid lukud (kohvril oli vist 3 kinnitushaaki... või oli vaid üks... ei mäletagi enam) või võtta see, mille ostsin. Otsustasin, et ostan odavama. See oli ka veidi kergem. Siiani olen rahul. Tõsi, rattad võiks suuremad olla, sest ikka tuleb ette turnimist ebatasastel tänavatel (Lõuna-Euroopas palju väikestest kivikestest laotud sillutisi, mis üsna ebatasased) või remondis olevate tänavate mööda ukerdamist, kuid siiani pole midagi küljest kukkunud, kuigi mul kohver tihti enamuse lennufirmade poolt lubatud maksimumkaalus (ehk siis 20 kg lähedal). Kõige hävitavam on mu meelest kohvrile (selle ratastele) soolane sulalumi, mida Eesti tänavatel talvisel ajal ohtralt leidub ja mis ratta laagrite vahele ronib. Ja alati tuleb peatuda ning kivikene, mis on ratta vahele läinud, välja veeretada. Sest vastasel juhul tõmbad kinnise ratta ratta asfaldil kiiresti 'kandiliseks' ja siis on ka kohvri kasutamine suht ebamugav. Seega, julgen plastkattega kohvrit soovitada. 

0
0

Olen aru saanud, et lennukisse käsipagasina võib olla kõvade seintega plastkohver aga äraantavaks pehme riidekohver. Kui vaadata kuidas lennujaamades neid kohvreid loobitakse siis saad aru miks tihti saad lindilt pragunenud kohvri. Endal mitu sellist juhust, kindlustus on küll kohvri maksumuse hüvitanud (isegi rohkem kui kohver uuena maksis) , aga see on seotud tüütu asjaajamisega. Seepärast olen ka loobunud  kõvade seintega kohvri kasuatamisest. Pehme kohvri otsa kannatab ka istuda, et lukud kinni läheks.

0
0

Samsonite ultra lite mudelid üldiselt väga head. Need on ülimalt kerged ja suhteliselt kõvad ja tugevad ka ( kannatab ka pagasisse anda ). Aga tavahinnaga on need ikka suhteliselt kallid ka

2
0

Kui elad või satud Tallinna, siis praegu on näiteks Stockmannis Samsonite kohvrid -20% või -30%. Just eile käisin seal kohvreid vaatamas, valik on suht korralik ja eks ise lähemalt uurides saab kõige paremat aimu. Purunemise osas arvan, et see sõltub materjalist, olen aru saanud, et polükarbonaadist kohver küll puruneda ei tohiks. 

1
0

Mul on pehme Wengeri kohver, mis sai kunagi Rimi kampaaniaga ostetud. See oli vist 5 aastat tagasi. Peale esimesi lende vajas kohver veidi tuunimist, sest selle pehme tagakülg oli väga ajuvaba disainiga. Aitas kunstnahaga üle kleepimine. Rohkem pole probleeme olnud. Lendamist on päris palju, eelmine aasta oli vist 50 tõusu ja maandumist ning enamik lende vähemalt ühe ümberistumisega. Seega on kohver saanud tunda palju erinevaid pagasisüsteeme erinevatel mandritel. Liivas ja mudas pole järgi vedanud, aga ebatasastel kiviradadel küll. Kaaluks on enamasti 17-23 kg. Lõpuks on hakanud kohvri nurgad kulumise märke näitama. Niisama kergeid kriime jms on loomulikult ka, aga mitte selliseid, mis kattest läbi oleksid läinud. Ja luku tömmitsad olid ka liiga suured ning enamik neist on aastatega kusagil pagasilintidel lahkunud. Õnneks oli nende materjal suht pehme ja lukud ise on ilusti külge jäänud ja töötavad probleemideta.Kokkuvõttes poleks oodanud, et mingi supermarketi kampaania kohvriga nii pikalt hakkama saab.

0
0

Eelarvest tuleks alustada. Tumi on Samsonite ajal post 2016 väga alla käinud oma järelhoolduses (enamus riikides) ja eluaegne garantii on juba ammu ainult 5 aastat. Pigem näiteks Briggs&Riley, mis minu kogemusel pakub endiselt eluaegset parandusgarantiid, ka lennufirma süül purunenud kohvritele. Aga miskipärast ma kaldun arvama, et siinsed küsijad ei osta ilmselt 500-1000 dollarit maksvaid kohvreid.

1
0

ja mis veel hullem, kingivad oma raha mingile Stockmannile, mis müüb neile kõrge marginaaliga kuskilt saadud aastaid seisnud kaupa, mille nad on hulgi ostes suure allahindlusega saanud. Mitte et Samsonite nüüd pööraselt halb oleks, aga kust/kellelt ja mida osta tuleks siiski läbi mõelda. Kui juba brandikaupa tahta, on ilmselt paremaid olemas.

0
0

 Soovitaks Brics-i. Samsonitest veidi kallim, aga on oma hinda väärt. Tumist on tõesti ainult nimi ja legend järgi jäänud.

0
0

Mina ja mu tuttavad oleme tellinud amazon.de lehelt Samsonite kerged kohvrid. Võib saada poole odavamalt kui Eestist. Otsida tasuks Cosmolite või Lite Shock seeria kohvrite hulgast.

1
0

Sekundeerin, Briggs&Riley on väga mõnus ja minu kogemuses ka oluliselt töökindlam kui Samsonite, pole ratastega probleeme olnud üldse.

0
0

Markenkoffer.de olen soodukatega Samsonite kohvreid soetanud.

0
0

American Tourister on Samsonite odavam koopia kui just seda tootjat vaja on. Mul oli ca 6 aastat Samsonite ja sellel lagunes lõpuks väljatõmmatav käepide ära. Ei läinud enam alumisse asendisse . Kui ise lahti koukisin paistis, et fiksaator on ära murdunud. Ei hakanud enam parandama. Läksin uut ostma ja niisugust varianti Samsonitel enam tootmises  polnudki. Küll olid aga ühesugused kohvrid Samsonite ja American Tourister nimedega ja Samsonite brand maksis rohkem. Võtsin siis Americani, nehh üle maksta. Vana kohver oli täiesti jäigast plastist. Kriimusid oli aja jooksul peale tulnud kuid katki polnud sellises veel midagi läinud. Uus kohver on painduvast plastist: Vanast on ta kergem , plastik on tugev kuid tänu läbipainduvusele on üks prillitoos juba katki läinud. Ju siis on pagasikuli kogu keharaskusega peale hüpanud. Riidest kohvrit äraantavasse pagasisse hästi anda ei julgekski. Vanal kohvril olid kaks ratast. Uuel on neli ja see on mitu korda auto kõrvalt ise minema sõitnud. Piisab kui on sile asfalt ja kallak nagu hotellide ees sageli ja juba läks. Siis oli veel selline muutus, et vanal kohvril oli sisejaotus umbes 1/4 kaanes ja ülejäänu alumises osas. Uuel  on lahtikäiv vahesein : 1/2 kaanes, 1/2 alaosas. Täiesti pask lahendus, sest pool kohvri sisust tuleb koos kaanega üles tõsta ning tänu kohvri  läbipainduvusele on protsess nagu süldi tõstmine. Mõlemad kohvrid olid mitte tõmblukkudega vaid klõpsakatega. Tõmblukuga kohvrit pole senimaani julgenud osta, sest tõmbluku äralagunemine pole meeldiv. Klõpsakatega lukkudest mõni ikka pidama jääb . Mul on kõik lukud senimaani vastu pidanud. Rimowa kohvrit (suht kallis) olen ka käte vahel keerutanud. Nojah auto, laeva või rongiga reisimiseks on ta stiilne kuid lennutranspordi jaoks ränkraske. Seal on iga 100 g arvel. 

1
0
1
23
Lennupakkumised
Reisikaaslased