Hoiatus kehva hotelli eest Tenerifel

Peatusime Tenerifel puhates äsja nädala hotellis Udalla Park*** (Las Vistase ranna piirkond, umbes Las Americadse ja Los Cristianose piiril). Olime valinud hommiku- ja õhtusöögiga stuudio-apartmendi, mis piltidel näeb igati tore välja. http://www.hoteludallapark.com/EN/gallery.html

Tegelikkus: Ukselukk ei tööta, parandajat ei leita; sügavkülmik paksult jääs, midagi muud sisse ei mahu; WCpotil pole survet; vannitoas lamp vilgub ja juhtmed särisevad seina sees; ribikardin alla ei käi, päike lõõskab sisse. Dušivesi läheb järjest jahedamaks. Tekke voodis polnud, need võtsime riidekapi põrandalt. Kahest liftist üks rikkis. Koristus toimus ühel päeval seitsmest, kui ekstra tellisime. Mööbel plekiline ja üsna väsinud. Söök - midagi sellist ei tasu loota, nagu pildid näitavad või booking.com lubab (Vahemere köök, mereannid, puuviljad...) - tegelikkuses munapulbrist tehtud omlett, sojat täis vorstikesed, soojendatud konservoad. Kibe kohv. Õhtul lödiks keedetud makaron ja riis või jahtunud friikartul, kuivanud praekala, kanakoivad, mõnel õhtul lihalõigud või mingi liha-aedvilja hautis; sügavkülmast pärit aedvili, üks sort (püree)suppi. Kurk, tomat, lehtsalat ja viilutatud sibul. Magustoiduks konservpuuvili siirupis, õun, apelsin või arbuusilõigud. Kohtasime ka tordilõike ja ülimagusaoid pudingeid, mida ei puutunud. Toite kanti ette seni, kuni plekist luiad tühjaks said. Kõik joogid õhtul tasulised... Aga personal oli rõõmsameelne ja sõbralik, valdasid mitut keelt. Asukoht mõnusalt vaikne, kuigi jrgm maja ees on bussipeatus ja randa ca 5 min. Ümberringi on väiksemaid söögikohti ja korralik supermarket. Soovitus: vältige sealset toitu, see pole midagi väärt! Asukoha poolest sobiv neile, kes vajavad lihtsalt magamiskohta. Aga kui toa kätte saate, proovige kohe asjad järele, mis kuidas töötab või ei tööta ning kandke mured ette - manjana! Meie sinna kindlasti tagasi ei lähe.

kõik hotellid on tenerifel sellised... vähe väsinud!

Pole hullu. Me olime kaks nädalat Ponderosas ja ei olnud ka kõige värskem hotell. Meie valikuks oli stuudio ilma söökideta. Samuti sügavkülm jääd täis, tekid olid kapis, duššihoidja logises seina peal, ühel päeval sai ka soe vesi otsa. Samas, me teadsime kuhu läheme, sest olime seal juba teist korda. Vajasime ainult öömaja! Külmiku sulatasime ise esimesel õhtul üles, tekke kasutasime pigem vaibana(õhtuti, hommikul korjasime kokku), sest ööd polnud külmad, duššihoidja kruvi keerasin ise kinni(jäi ka peale meid toimima),noh ja ühel õhtul jaheda veega pesemine ei olnud ka probleem. Koristati selle aja jooksul vähemalt kuus-seitse korda, mis rahuldas meid täiesti. Jätsime esimesel korral tiba suurema tipi. Käterätte toodi peale seda topelt ja tuba ning rõdu läikisid. Söögiga oli kõige parem, sest söögikohti läheduses palju, valik missugune, nii menüült kui hinnalt. Sõime siis, kui kõht tühi ja seal kus parajasti olime.

NB! On ka paremaid hotelle. Õnnestus läbi nö. "presentatsiooni" käia ka kahes **** hotellis. Kõik näis väga kena ja vinks-vonks aga ...

Naisega just arutasime, et see ei ole meie jaoks. Meile meeldib rohkem ringi liikuda ja võimalikult vähe aega hotellis vedeleda. Nii, et inimesed ja nende vajadused on erinevad. Kõik sõltub, mida keegi kaugelt maalt otsima läheb. Ei saa öelda, et keegi puhkab valesti või, et just nii on õige.

Kes vajab ka ainult öömaja, siis soovitan Ponderosat. Kes otsib luksust, siis pigem mitte.

Aga parimat.

See poleks tohtinud ju erilise üllatusena tulla? Kui Sa booking.comist sama hotelli vaatasid, kas arvustusi siis ei lugenud? Sama jutt enamus arvustustes kirjas. http://www.booking.com/hotel/es/udalla-park.et.html?label=gen173nr-1DCAEoggJCAlhYSDNiBW5vcmVmaEKIAQGYAQu. Soovitus edaspidiseks - sorteeri hinnangud madalamast kõrgemani ja loe läbi ainult halvemad. Head arvustused ei mängi nagunii erilist rolli :)

No ma ei tea, seljakotirändurid ei ohiks korralikkes hotellides ööbijate arvustusi kommenteerida ja ka vastupidi. Inimene kirjeldab katastroofi, aga keegi siin paneb, et teine hotell, kusagil mujal, oli kaa väsinud :). Üllatuse kommentaar pole just palju informatiivsem. Kamoon, inimene kirjeldab oma reisikogemust reisiportaalis!!! Minule meeldib küll arvustusi ka siit lehelt lugeda...

Tagasiside on alati huvitav ja see on hea kui antakse teade hotellist mida vältida.Booking ja TripAdvisor on ju ideaalne koht kodutöö tegemiseks, kust leida parima hinnaga hotell. TripAdvisoris on ju praktiliselt iga hotelli kohta inimesta kommentaarid ja tagasiside hotelli tegeliku olukorra kohta. Peale seda lihtsalt ei ole võimalik ämbrisse astuda. Inimesed armastavad võtta kõige odavamaid pakkumisi, teadmata mis teda ees ootab. Kui sa võtadki kõige odavama pakkumise ,siis selle sa just saadki, ja rohkem nõuda ei olegi mõtet, sest sa just maksidki nii vähe...