Hotell Maldiividel

Lendame novembri keskel Maldiividele ja hetkel veel hotell lahtine. Kas Sun Island Resort on kellelegi tuttav või oskab keegi midagi muud soovitada? Ette tänades.

Mina lähen Maldiividele märtsi keskel. Pean tunnistama, et olen nüüd mõned nädalad juba tööandja aega kulutanud ja endale Maldiivide hotelli otsinud. Kõige paremat infot saad Tripadvisorist. Kaalusin ka alguses Sun Island Resorti, kuna ta tundub natuke soodsam. Kuid arvan, et valin ikkagi mõne teise hotelli kuna see resort tundub natuke väsinud. Nüüd olen leidnud mitmeid hotelle, mille vahel valida (oleks rohkemgi kui rahakott lubaks:)), näiteks Filitheyo Island Resort, Kuramathi Cottage and Spa, Meeru, Kuredu, Coco Palm - Dhuni Kolhu. Kui aga, saad endale lubada luksuslikumat majutust, siis valik on tohutu.

Olime eelmise aasta aprillis Sun Island Resortis. Polnud viga miskit. Water bungalowdes tehti osaliselt remonti aga see eest olid juba remonditutes head hinnad. Oleme käinud ka Meerul ja ausalt öelda ega seal vahet ei ole, kus saarel sa oled (kui siis ainult hinnavahe).

Olime märtsis Royal Island Resortis. Väga ilus resort. Kui kellelgi plaanis Maldiividele minna, siis võin oma kogemustest täpsemalt rääkida.

Janice - kui viitsid kogemusi jagada, siis oleks see väga tore. Ise planeerime just novembriks pulmareisi Sri Lanka+Maldiivid ja vaatasime ka Royal Islandit. Kas tasub sinna pulmareisile minna?

Jaa muidugi võin kogemusi jagada. Ise olime nädal Keralas ja nädal Maldiividel, soovitan ka seda varianti. Kui me abikaasaga saarele jõudsime, siis me sõna otseses mõttes hüppasime rõõmust, sest me polnud kunagi taolises kohas (pean just silmas hotelli) käinud ega taolist luksust näinud. Ja helesinine vesi ja valge liiv ... Majake oli väga ilus koos oma pooleldi avatud vannitoaga. Soovitan võtta majakese lõunapoole, kuna seal randa rohkem (liivariba) kui paljudel majakestel põhjapool. Söögid on väga maitsvad (meil oli hommiku- ja õhtusöögibuffee). Teenindajad sõbralikud ja väga viisakad. Saar on muidugi romantiline ja enamajaolt seal paarikesed ongi. Mesinädalate puhul oli meil toas ka šampus ja puuviljakorv ning "complimentary dinner" A la carte restoranis. Saarel olid enamus venelased (kahjuks otsustasid ühed meie kõrval õhtul laulma hakata), aga oli ka britte ja itaallasi. Nägime raisid ja haid (reef shark). Kahjuks olid korallid surnud, niiet väga hea snorgeldamiseks see saareümbrus polnud. Saarel on tegemist küll, aga kõige jaoks on palju raha vaja. Aga seda sa ilmselt juba tead, et odav see koht pole (1,5L vesi 4,20$; päevas 1 pdl tasuta). SPA in imeilus!!! Loe tripadvisorit ja pane paika mis nõuded sul saarele või hotellile on.

Aitähh nõuannete eest - vaatame ja otsustame varsti ära, millisele saarele läheme :)

Meie ka pulmareisilt tagasi - olime 7 päeva Sri Lankal ja 5 päeva Maldiividel Kandooma saarel. Jäime kõigega väga rahule - Sri Lanka huvitav kultuuriliselt ja Maldiivid hea lihtsalt lebotamiseks. Saar ise oli väga ilus ja puhas - meie beach villa väga luksuslik. Pulmareisi puhul kingiti meile shampus ja sunset cruise. Käisime ka kalal ja wakeboardiga sõitmas - ning snorgeldamisretkel. Meie saarel oli vesi tasuta, ei pidanud õnneks seda ostma. Kellel soov minna, siis Kandooma saart julgen soovitada küll. Kuna eelmine aasta sai käidud Sheishellidel, siis küsitakse palju, et kumb parem oli. Ütlen niipalju, et Sheishellide loodus ja rannad on ilusamad :), kuid Maldiividel oli selline luksus, mida me varem tundnud ei olnud. Võibolla seepärast, et Sheishellidel olime me guest house tüüpi majades :)

Kellel reis ees, siis soovin ilusaid elamusi!