Hotell Porto Azzurro Delta 5* Alanyas

Käisime, puhkasime ja.... ei jäänud hotelliga absoluutselt rahule. Retseptsioonis (ja mujal loomulikult samuti) on suhtluskeeleks VAID vene keel, inglise keelt ei osata ja ei taheta osata. Toad olid enam vähem, meil õnnestus isegi rõduga tuba saada. Söökla, vabandust, pearestoran absoluutselt üksluine ja iga päev sama toit v.a. õhtuti, kui kana asendus aeg-ajalt väga halva lambalihaga, mida süüa ei kõlvanud. Hotell täis kõvahäälseid ebaviisakaid venelasi ja pidevat trügimist restoranis ning baarides ei tahaks enam proovida. A' la carte restoranis EI SAA kaks korda tasuta süüa, kuna pead valima, kas türgi või kalaõhtu ja enne oma menüü paika panema st. a'l a carte pole mitte see, kus vaatad menüüd ja otsustad, vaid pead otsustama samal hommikul kiiresti guest relationi letis (kuna saba on taga ja kõik tahavad kiirelt päevitama minna) ja õhtul siis kelnerid kannavad sulle neid roogasid (pearoog oli täiesti jahtunud) lauda. Ja a'l acarte restorane ei ole mitta kaks, vaid 1 ning üle päeva siis saad kahe erineva vahel valida. Meie valisime türgi (eeldades, et reisi lõpus läheme kala sööma) ja no ausalt... oleksime tagantjärgi targad olles pidanud eelistama üldist sööklat - maitsvam, soojem ja meeldivam. Veini oli ka - vaid ühte sorti punast ja valget ja seda villiti igapäevaselt samadesse pudelitesse..... Laste menüü oli ka, nagu lubatud – koosnes see 3 komponendist: jahtunud friikartulid, tomativiilud ja kurgiviilakad... Ja seda loomulikult iga päev. Restorani nõud olid odavad plastikvaagnad, kus siis erinevaid roogasid serveeriti. Õnneks söögilaudades olid tavalised normaalsed lauanõud. Baarides said jooke vaid plasttopsides ja snack-baaris oli igapäevaselt väljas ikka friikartulid ja mõned värsked salatid, millele lisaks siis sai teha ka hamburgerit – kõik loomulikult plastnõude pealt söömiseks. Hotelli rand on, nagu ka kirjelduses, kiviklibune. Sealne sild, mida piltide pealt näha võis on olematu st on mingu jube metallist sõrestik ja ei enamat. Kindlasti meres ujumiseks tarvis kaasa võtta vastavad jalanõud! Wifi hotelli fuajees olemas, kuid hotellikirjelduses oleva „interntinurga“ kasutamine valmistas tõsist peavalu, kui korraks vajadus tekkis. Nimelt on seal 1 arvuti ja võite ette kujutada, kui raske on sellele „pihta saada“. Ühel päeval öeldi, et sinna saab alles al. 22.00 (ei saanud), järgmisel õhtul öeldi, et seda saab kasutada vaid päevasel ajal (!!??) ja kui kolmandal päeval kohale läksin ning öeldi, et tulge õhtul tagasi siis vaatame, siis viskas kopsu üle maksa ja tegin tavapärasestpisut kõvemat häält ja ennäe – võlukombel viitsitigi see ainus arvuti sisse lülitada ja sain 2 minutiga oma SOS olukorra korda. Animation team loomulikult venekeelne ja karaoke õhtul kõlasid kustumatud palad „V lesu radilas jolotshka“, „Million alõh roz“ jms. Laste disco oli igal õhtul kl.20.30 ja 100% samasugune nagu iga päev. Laste mänguväljak oli kulunud ja väga niru, lubatud päevane lõbustusprogramm kõige väiksematele piirdus kaardim’nguga pimedas ja õhuta lastemajas või kui tütarlaps lastehoiust oli pisut pikale oma ööga läinud, siis ta lihtsalt tukkus selle aja seal majakeses maha ja ei toimunud üldse midagi. Hiljem oli vähemalt pärastlõunasel ajal üks tore poiss Andrei seal, kes lastega siiski viitsis pisut tegutseda ja mänge välja mõelda – ikka vene keeles Hotell asub kiirtee ääres ja see ei olnud just väga meeldiv. Hea oli aga see, et kui buss lennujaamast sõitma hakkas, siis saime teada, et see on vähemalt esimene hotell nö Alanya piirkonnas ja vähemalt ei pea me pikalt loksuma, et lõpp-punkti jõuda. Alanya ise jäi meist 35 km kaugusele ja sinna sai bussiga (8TL). 400 m lähedusse jäi kohalik turg ja ajas asja ära, 2500 m kaugusele jäi teine ja suurem turg, kuid sealsed kaupmehed ei teadnud midagi kauplemisest ja hinnad olid jäigalt paigas. Kokkuvõtlikult: seni oldud 5* hotellidest on see olnud absoluutselt nigelaim ja kui just suur vene keele ja muusika fänn ei ole, siis ma soovitan valida mõni palju parem, meeldivam ning tõeline 5* hotell. NB! Ehkki Goadventure lubab oma kodukal lahkelt, et ole esimene, kes kirjutab selle hotelli kohta kommentaari, ei ole nad minu kommentaari siiani avaldanud ja sellest möödub juba 2 nädalat, kui nendele selle ära saatsin. Seega - kui teistel hotellidel ka kommentaare ei ole, siis kindlasti tasuks pisut umbusklik olla nende suhtes!

Viimase aja nukramaid kommentaare minu jaoks. Lähen ise peale jaani just sellesse hotelli lastega, olles vahetanud kevadise Egiptuse 5AI reisi Türgi 5AI vastu. Nüüd selgub eelmisest kommentaarist, et tegin karuteene iseendale. Kuna Goadventure müüb nimetatud hotelli väga edukalt ning eksklusiivsuse sildi all, siis tahan teada, kas on veel inimesi, kes jagavad teema algataja arvamust? Või on kellelgi ka midagi positiivset öelda? Olgu öeldud, et Tripadvisorist välja aetud paar inglise keelset kommentaari jagavad pigem seda negatiivset. Kas on veel keegi, kes 25.06 Goadventure kaudu stardib sellesse hotelli?

0
0

Kulla An.nu, pigem ole negatiivselt meelestatud ja soojalt soovitan sul neid halvustavaid kommentaare lugeda ridade vahelt vs pane viis näppu silmade ette, kui sa neid tahad tervenisti läbi lugeda.

Enamus selliseid esmapostitusi on lihtsalt hetke-negatiivne-emotsioon ning nädalake peale Sooja Maa puhkust vaadatakse oma "palmialuseid hotelli" pilte hoopiski teisest vaatevinklist.

1
0

Tere Kasutaja gethärri.

Kirjutan Teile Go Adventure nimel. Meil on väga suur mure Teie kommentari pärast. Me nimelt ei ole varem kaebuseid Porto Azzurro Delta hotellist saanud.Seni on kliendid rahule jäänud ja on ka tagasi soovijaid Eestlaste seas. Samuti ei ole kodulehekülje kaudu saanud ühtegi kirja, ehk kliendi kommentari Porto Azzurro kohta, tõenäoliselt on tegemist tehinilise veaga või valesti salvestatud teatega. Oleks kena,kui Te saaksite otse minuga ühendust võtta,et saaksime puudused uuesti ülekäia.Kindlasti arvestame Teie arvamusega ning vajadusel ning nende pudujääkide tõelisel olemasolul teeme kõike, et need kõrvaldada .

Minu e- maili aadress: [email protected]

Parimate soovidega,

Karin

0
0

Kasutajale Gethärri! Käisin selles hotellis puhkamas 2-9. juuli 2011. Hotell oli korralik, puhas, tuba koristati iga päev, vett toodi samuti iga päev, söögid olid ka head, s.t et ma ka igasugu jama ei söö, juur- ja puuviljad olid värsked ja mahlased, teenindav personal ja animatsioonigrupp olid toredad ja vastutulelikud. Mingit trügimist polnud. Mulle jäi igaljuhul väga hea mälestus. 5* ja 5* on muidugi vahe, aga kui pirtsutada iga asja pärast siis on ikka mõtekas 1000 € hotell valida.Väga normaalne et baaris on plastnõud, muidu ei saaks klaasiga kuhugi mujale minna istuma.Kui need venelased nii häirivad, siis võib ju valida hotelli kus on ainult sakslased või muud välismaalased ja animatsioon on samuti enamuses türgi ja saksakeelne, eestikeelset animatsiooni keegi tegema ei hakka :) Edu!

0
0

Olime Porto Azzurros 16-23 juuli. Ka minul pole mitte ühtegi halba sõna selle hotelli kohta öelda..jäime väga rahule ja võiks iga kell sinna tagasi minna. Hotelli personal on väga-väga vastutulelik ja sõbralik, räägitakse nii vene kui ka inglise keelt. Saime väga ilusad toad- üks täpselt mere vaatega ja teine jäi natukene rohkem külje peale, toad korralikud, puhtad. Toit väga maitsev, valik oli lai, igal õhtul ikka midagi uut, eriti maitsvad olid kõik koogid ja hommikuti sai väga maitsvaid pannkooke ka... õnneks mõned maitsvaimad toidud ikka kordusid ka ;) Meri lähedal, kiviklibune rand ei olnud tegelikult üldse ebamugav ja saime ilusti ilma mingite spetsjalanõudeta hakkama.. rannas sild on korralik, eriti mõnus oli seal tuulisel päeval päikest võtta. Anitmatsiooni tiim oli ka väga tore, koguaeg toimus ikka midagi, eriti vinged olid hommikused sundance-d , basseini ääres käis koguaeg tegevus. Õhtuti toimusid ka igasugused esinemised ja alates poole 12 oli iga õhtune disko. Hotellis tõesti palju venelasi, aga meie oleku ajal olid kõik väga toredad venelased ja keegi häirivaks küll ei muutunud..ja üleüldse, sellega peab paraku leppima , et Türgis ongi väga väga palju venelasi! Mitte mingit trügimist ei toimunud ! Ja see on küll täitsa vale jutt,et animatsiooni tiim ei räägi inglise keelt...võibolla tõesti alustavad vestlust vene keeles, aga kui ilusti öelda,et i can't speak russian, siis suudavad kõik jutu seletada ka inglise keeles. Hotellist viib tasuta buss pidevalt lähedal asuvasse Alara grand bazaari, mis ajab igaljuhul asja ära..Kuid käisime paar korda ka Alanyas, sinna on bussi pilet 4.5 liiri, tagasi saime isegi 4 liiriga. Ja see, et päeval saab jooke baarist plastnõudest on täiesti normaalne ju, teisiti poleks võimalik ! Mina soovitan hotelli küll kõigile, kes tahavad mõnusalt Türgis puhata:) ja aitäh Goadventure-le hea reisi korralduse eest :)

0
0

Õigus on ilmselt mõlemal poolel. Olen erinevates Türgi 5* hotellides olnud seoses konverentsidega ja ütleks, et Türgi 5* on olemuselt pigem tööstusharu kui tõsiseltvõetav 5*. Puhkusekombinaat ja 5* lihtsalt kipuvad üksteist välistama. Aga ilmselt paljudele puhkajatele see kõik meeldib, kuid saan väga aru ka neist, kellel see tõrke tekitab.

0
0

Olen kasutaja gethärriga nõus!!! Olime selles hotellis 7-18.juuni, täielik jama. Olin väga pettunud. Esimene asi, kui me saabusime hotelli, oli see, et peahoone ees olid riigi lipud, kelle kodanikud puhkavad selles hotellis ja meie Eesti lipp oli pandud tagurpidi. Juba see asi pani mind kahtlema selles 5 tärnilises hotellis. Ilusa tuba saime lisaraha eest (20 USD), Oli suur huvi minna hotelli vaatama ja RANDA. Appi!!!! Milline rand, see oli nii väike, et isegi 5 rida lamamistoole ei mahtunud ritta. Betoonimüürist mereni oli ca 10 m. Vette astudes, hakkasin ma nutma kurbusest, sest merevesi oli jäääkülm, põhjuseks külm jõevoolus, jõgi asub kohe hotelli juures. Kõik rahvas puhkas basseini juures, mis oli väga must. Basseini territoorium oli nii väike, et inimesed lamasid seal nagu kilud purgis. Meil kaasas olid lapsed 12.a. ja 1,10.a. Väike põnn oli kogu aeg näljane, kuna laste menüü oli ainult üks kord päevas ja see oli friikartul, tomatid ja kurgid, 10 päeva ta sõi ainult riisi, sest nii väiksele lapsele nende piprast toitu ei tohi anda.Inimestega kellega meie suhtlesime seal, olid ka väga pettunud. Ühesõnaga meie puhkus oli rikutud. Koju tulles pöördusin reisikorraldaja Goadventure poole :( Tulemuseks - mulle ööeldi, et ma valetan. Kirjutasin kaks tagasisidet nende koduleheküljele, mis te arvate kas nad panid neid ülesse HA-HA. Tundub, et häid tagasisideid kirjutavad reisikorraldaja töötajad. Rohkem ma ei kasuta Goadventure teenuseid. Pettavad täiega.

1
0

Lisan nö "hea tagasiside" ning kinnitan, et ei ole Goadventure töötaja. Olen hoopis teema 2.kommenteerija, kes oli enne reisi väga mures, et on endale ja oma lastele (19-a ja 12-a) teinud suure karuteene nimetatud hotelli minnes.

Kuid ei olnud mingit põhjust mures olla peale Jaanipäeva alanud reisil. Kõik toimis:

  • saime merevaatega toa - tõsi küll, oleks võinud saada ka toa, mille aknad vahtisid teise hotelli akendesse.
  • söök oli maitsev ja mitmekesine - lõunasel külmlaual näiteks 40 (!) eri sorti salatit. Menüü oli päeviti küll suht sarnane, kuid iga päev ei pea sööma ju kõiki roogasid. Supid ja põhiroad vaheldusid iga päev.
  • 4-6 sorti külmi mahlajooke ning 6 sorti kohvi-kakaod + tee oli vahetpidamata saadaval (automaadist). Lisaks õlu ja alkohoolsed joogid (tuli baarist küsida).
  • merevesi oli soe - vähemasti nagu Pärnu laht kuuma suvega . Küsisin spetsiaalselt järele - öeldi, et see hooaeg oli kevad tõepoolest pikalt külm ja vesi samuti.
  • pontoonsild oli kõndimiskõlbulik - kuigi õhtuks ning suure lainega päevadel korjati turvalisuse huvides sillale pealemineku kohalt laudplaadid üles (siis nägi tõopoolest välja nagu rauast vare).
  • animatsioonitiim tegutses hommikust õhtuni ning rääkis kamba peale türgi, inglise, vene, saksa ja prantsuse keelt - ehk leiab siit ka välisreisile tulnud eestlane omale sobiva suhtluskeele. Absoluutselt igal õhtul oli erinev programm, karaoket tehti ainult ühel õhtul.

Rand oli kitsas nagu eelpool kirjutatud, kuid täpselt sama rand ulatus nii kaugele kui silm ulatus. Tervel tänaval (mille ääres Porto Azzurro asus) olid üksteise kõrval reas 5* hotellid ning neil kõigil oli üks ja seesama rand (ehk siis igal hotellil oma osake sellest rannast). Nii et ei saa rääkida, et ainult Porto Azzurro on "rannata". Selle eest oli väga mugav tulla basseini äärest paljajalu otse mere äärde, käia ujumas jahedamas merevees ning hüpata siis tagasi sooja basseini. Kui palju on olemas neid hotelle, kust tuleb mere äärde bussiga sõita pikki kilomeetreid... Muidugi oleks pehme valge liivaga lai rand olnud super, aga me selles Türgi kandis selliseid randasid üldse ei näinudki. Basseini ääres oli kitsas ja päikesetoolid rivis nagu silgud pütis. Kah õige! Kuid kus ei oleks? Kui käia kasvõi eestimaistes SPA-des, siis on see enamalt jaolt nii. Ruum (ükskõik, kas sise- või välisruum) kasutatakse ära võimalikult otstarbekalt. Lisaks oli võimalik päikest võtta hotelli aia-alal (kus ei olnud sugugi nii kitsas), mängida palli suurel mänguväljakul ning kasutada jõusaali ning hotelli türgi sauna. Meie nädalal olid ilmselt kohal ainult meeldivad inimesed, ei mingit vahet, mis rahvusest. Suhtlesime päris paljudega, saades ainult häid emotsioone.

Läksime sellele reisile ettevalmistatult kõige halvemaks ning leppisime juba Eestis kokku, et võtame kogu asja avatud meele ning seisukohaga, et meie oleme külalised nende kodus ning nemad teevad reeglid. Ja et tähtis on ju päike ja vesi ja kohapealsed ekskursioonid. Seda kõike me saime! Võin absoluutselt rahulikult kinnitada, et tagasi tulime ülimalt rõõmsate ja rahulolevatena. Kõik me kolm - nii keskealine naisterahvas, täiskasvanud poeg kui teismeline tütar.

Aga loomulikult ei sea ma kahtluse alla negatiivse hinnangu andnud inimeste sõnu. Võib ju olla, et reisi õnnestumine sõltub suuresti reisi ajast (nö tõsisemalt pidid nad seal hakkama teenuseid pakkuma alates 01.juunist. Samuti ei pruugi varakevadel vesi tõesti veel väga soe olla, eriti mägijõega meres), sel ajal tööl olnud animatsioonitiimist jpm. Ja loomulikult võivad kaks inimest näha ühte ja sama asja kahte moodi. Meie pere nägi niimoodi nagu ma kirjutasin. Aga seda usun küll, et Goadventure ei peta inimesi sellesse hotelli saates. Peale minu on siin ju veel inimesi, kes on kirjutanud positiivselt ja neist ühe puhul tean kindlalt, et reisifirma töötaja ta küll ei ole.

0
0

Hei, viimased kommentaarid on aastast 2011, kas keegi pole tõesti vahepeal käinud või ei taha lihtsalt muljeid jagada?

Meie puhkame Porto Azzurro Deltas 11.-18. oktoober 2014, ega pole juhuslikult kedagi veel sel ajal sinna minemas?

0
0

Olime selles hotellis eelmisel aastal oktoobris. Hotell on pigem 4* aga puhas, tuba registreerides pane pisut tippi passi vahele on lootus paremale toale. Toidud head - iga päev tehti väljas grillil midagi värsket. Hooaja lõpp on vahel ka eduks - pole ülerahvastatud. Teenindajad olid toredad. Seal on üks kord nädala jooksul võimalik saada kala- või anatoila restorani - see püüdke kohe reisi algul ära broneerida. Rand on kivine parem on korallikingad kaasa võtta. Hotelli hamam oli väga kallis - uuri ja leia soodsam võomalus. Mitmel õhtul oli ka meelelahutusprogramm. Lähim turg on umb 2 km kaugusel Alara Bazar.

1
0

Jagan ka enda muljeid.

Hotell pole kindlasti 5*, aga siin on plussid ja miinused:

  • Kuigi kiviklibune, on rand suur ja mõnus
  • Palju aktiivseid tegevusi hotelli territooriumil: tennis, võrkpall, petang, vesiaeroobika, veepall, püssilaskmine ning igaõhtune programm lastele ja täiskasvanutele hotelli amfiteatris
  • suur (soojenduseta) bassein hotelli territooriumil
  • pudelivesi on tasuta (tuuakse tuppa ja võimalik ise võtta ka restoranist)
  • Hotellis tasuta väga mõnus Türgi saun ja Soome saun
  • Toiduvalik on väga kesine ja üksluine, kuigi süüa saab põhimõtteliselt kogu aeg, ka öine söök kell 00 - 01.
  • Hotelli personal ei räägi põhimõtteliselt üldse inglise keelt ja enamus administraatoreid on väga saamatud (tahtsime tuba vahetada ja neil kulus selleks vingus näoga 2 tundi)
  • Internet on üliaeglane ja kättesaadav vaid fuajees

Shopata saab 2km kaugusel Alana bazaril (buss hotelli eest 2 kohalikku) ja Alanyas (5 kohalikku, aga sõit kestab tund). Hotellis ka poed, aga seal hinnad päris krõbedad.

0
0

... toetuseks Gethärri postitusele ütlen, et need plastnõud on vajalikud rannabaarides kuid hotelli nn restoranis, lobby baaris ja teistes peahoone baarides ikka väga kentsakad. Tulime just tagasi Wow Travelist ostetud Türgi reisilt ja kahjuks muudeti meie majutus ringi just sarnasesse Alanya lähistel olevasse Eftel Aqua Resort hotel `i. Viletsaim, mida siiani kogenud olema ja üks asi, mis häiris olid needsamad robustsed joogitopsid. Ja neid, kes seda postitust loevad hoiatan Wow Traveli eest. Võite ilma eelneva informeerimiseta sattuda teise , mitte samaväärsesse ja mitte samas piirkonnas hotelli. Võite jääda ka infosulgu. Meil seekord vilets kogemus aga eks igaüks proovib oma naha peal!

0
0

Tere.

Kuna mul on plaanis jälle kevadel minna puhkusele Türki, siis hetkel foorumis olles hakkas silma see teema. Nimelt ise käisin ma aastal 2012 aastal Porto Azzurro Delta hotellis. Minu kogemus oli väga positiivne, puhtus, söök, programmid, hotell ise. Anministratsioon jah eriti peale vene keele või saksa keele muid võõrkeeli ei tunnista, aga sellest sai ka põhjus, mis täna mul vene keelega enam probleeme eriti ei ole. Samuti on plaanis ka sel kevadel minna sellesse samasse hotelli. Vahepeal olen käinud erinevates hotellides (neljas erinevas), ja Porto on üks kohtadest, kuhu ma võiksin alati tagasi minna. Hotelli territoorium ei ole eriti suur, mis on minu jaoks okei. Mina lähen sinna puhkama, laman lamamistoolidel, võtan päikest, suplen- ühesõnaga puhkan. Selleks on see koht väga okei. Seal samas paar hotelli edasi on Holiday Garden, ka hea koht, kus saab puhata. Kui ma erilisi söögielamusi tahan, siis ma teen kodus ise midagi head, selleks ei pea ma sõitma Türki, sinna ikka eesmärgiga, et puhata. Jah, peredega, väikeste lastega minekuks soovitaksin ma hotelli nagu Annabella Diamond. Rahulik hotell ( võib-olla ka selle pärast, kuna ma käisin seal sügisel, ja siis oli palju sakslasi), vaikne viisakas anministratsioon.

Kui kellegil on küsimusi üleüldiselt reisimise kohta türki, siis olen meeleldi nõus jagama oma kogemusi.

0
0

Tere, Arendaks veidi teemat.

Nii palju ,kui on imimesi-nii palju on arvamusi asjadest ja teenindusest. Olen käinud Türgis kahel korral-veel siis ,kui internet ja netiteenindus-ja broneerimissüsteem veel üpris algeline oli-st.90-ndatel. Mõlemad korrad reisikorraldajaga.Juba siis sai selgeks,et tagasi enam ei taha.Tollal tundusid reklaamibukletid ja kaugus nii"isuäratavana".Tegelikkuses jäi hinge ikkagi,et sind tüssati. Peale seda pole ma Türki punninud-ei taha.

Selge on see,et meie valikud otsustab enamuses rahakott.Aga ka siis,kui rahakott võimaldab-ei tasu Türgi puhul "5"tärni õnge minna. Lõin selle nimetatud hotelli bookingusse ja sain hindeks "5,1"-10-st(klientide hinnang kohale) võimalikust.See on lausa jube! No kuulge,kas tõesti on raske vaadata selle hotelli kohta hindeid ja külaliste arvustusi lugeda.Ja alles peale seda teha oma valik.

0
0

Euroopa 100 hotelli ulgas www.alaiyehotels.com ja jäin vaga rahule suurem osa seal sakslased.

0
0
Lennupakkumised
Reisikaaslased