Hullumaja Heathrows

Ilmselt pole eriline uudis, et Euroopas on hetkel lendamisega kehvasti. Nüüd jõudis see lumi Inglismaale. Nende jaoks on 5 cm. lund korralik katastroof. Heathrow ja Gatwik olid suletud juba eile hommikust. Stanstedi jõudis lumesadu keskpäeval. Tallinna lennuk ei startinudki. Hetkel on Heathrow endiselt suletud. Hommikul avas SAS küll Kiruna chek in-i aga stardi kohta ei tea öelda. Hommikul jagati reisijatele A4 mõõdus paberileht, kus vabandati ja arvati, et ehk esmaspäeva hommikul läheb lendamiseks. Lennujaam on rahvast puupüsti täis ja öösel tuli ka käimisel ettevaatlik olla, et mitte magajate jalgade otsa komistada. Enamus toidukohti osteti tühjaks ja mõnes kohas võis imetleda meetrite kaupa tühja roostevaba vitriini. Öösel toodi kohale euroalustel veepudeleid, et rahvas juua saaks. Ladudest toodi välja kõike, mida kannatas külje alla panna. Jagati hõbedasi termotekke, et magamisel sooja hoida. Pilt oli nagu kari tulnukate kookoneid. Tänu sellele on ka lennukipiletite saadavusega kehvasti. Paljud lennud on täiesti välja müüdud ja hinnad kerkivad minutitega. Eile Stanstedis nähtud tudengid olid sunnitud nende jaoks vägagi räigeid summasid kulutama, et oleks lootust koju saada.

BBC näitas, milline hull olukord on Heathrow's. Seal toole nii vähe, kuhu maha istuda ja needki kõvast plekist. Hea, et teile tekke toodi, mis peaksid natukenegi sooja andma. Ehk toovad süüa ka juurde. Kui muud teha ei ole, saab meelt lahutada megakallites butiikides šopates. Pidage vastu esmaspäevani :)

0
0

Vähe sellest, ka lähikaudsetes hotellides küsitakse topelthinda.

0
0

Täna on juba 6 chek in-i välja kuulutatud. Näha on ka paksemaid poroloone ja tekke-patju. Tänase öö saatsid paljud mööda hotellides. Aga odavaid ilmselt saada polnud. Väidetavalt on ka Eurostar rongid pungil täis ja ka sealtkaudu ei saa mandrile. Huvitav oleks teada, kas keegi juhtkonnast laupäevaöise hullumaja eest litaka saab või ei.

0
0

Miks peaks keegi juhtkonnast saama litaka? Ilm pole ju juhtkonna teha.

0
0

Juhtkond ilma ei mõjuta tõesti. Aga juhtkond peaks ette mõtlema, mida ta teeb, kui midagi tõsiselt peesse keerab. Lumesadu lõppes juba laupäeva öösel. Sadas 5-10 cm. Täna on muideks esmaspäev. Teiseks peaks nagu ette ka mõtlema, mis siis saab, kui need tuhanded inimesed sul terminaali elama jäävad. Nälga keegi tõesti ei surnud ja popkorni oli veel müügil ka. Pubis vist õlu ka ei lõppenud. Omaette teema olid täisit....d kempsud. Kui kaheksast kabiinist 2 veel jõuvad vee alla lasta ja ülejäänuid keegi korda ei tee?? Ei nõua justkui eraldi käsku puhastusfirmale. BBC-s oli ka teema üleval.
http://www.walesonline.co.uk/news/wales-news/2010/12/20/minister-promises-heathrow-delay-probe-91466-27856282/ On veel üks asi. Kõike tõesti ette ei planeeri ja väidetavalt oli tõesti ekstreemilm aga murega hakati tegelema siis kui kisa suureks läks. Kui sul on selge, et homme on sul terminalitäis rahvast kaelas, peaks jalad kõhu alt välja ajama.

0
0

Mul on tasuta ära anda Arthur Hailey "Lennujaam", http://www.raamatukoi.ee/cgi-bin/raamat?45515

Heas mõttes sopakas. Kirjeldab üsna sarnast situatsiooni seestpoolt :)

"The story takes place mainly over the course of one evening and night, as a massive snowstorm plays havoc with airport operations. The book presents an overview of the vast and complex operations involved in operating a major commercial airport, much of which is still applicable over 40 years later. Several major and minor characters appear, illustrating the vast complexity of the airport and its operations. They include Customs officers, lawyers, snow clearers, airport police, doctors, clerks etc."

A.H. annab palju mõtteid, mis võib kõik olla. Ehk tahab lumesaha juht magada stjuardessiga, kes omakorda tahab lendurit, kes parajasti õhus.. ja siis sahajuht jätab raja meelega lumiseks, et tibiga võimalust saada :) Kokkuvõtteks on ikka igal pool inimesed ja nende soovid-plaanid-nõrkused. Ja meie lihtne arusaam "kaks päeva oli aega, mis nad raisad passivad" on lihtsalt.. naiivne. :)

0
0
Lennupakkumised
Reisikaaslased