India E-viisa

Kas keegi oskab kommenteerida väidet, et India E-viisa tegemine on läinud kallimaks? Novatoursilt tuli vastandlikku infot.

ikka 50$, kui kasutada Tripi otsingut või googeldada :)

Umbes kuu aega tagasi oli küll veel 50 USD.

https://indianvisaonline.gov.in/evisa/eTV_revised_fee_final.pdf

Ei ole näha, et hinnad muutunud oleks. 2 nädalat tagasi oli veel 50$.

Tõenäoliselt on läinud kallimaks viisa läbi Novatoursi hankides (Novatoursi teenustasu) ... mis iseenesest on mõttetu ettevõtmine- mine eelmises postituses näidatud lingile ja tee omale viisa ise.

Meie tegime Novatoursi kaudu, 79 euri nägu, laiskus mis muud.

Lihtsamaks ja soodsamaks on läinud, muidugi juhul kui reisibürood ei kasuta. Tegin 15.10.17 ja kontolt läks 43euri maha. Kohapeal on ka kõik väga ladus, vaja ainult kaart oma passi andmete ja peatuspaiga infoga täita. Lennujaamas kulus 15-20min.

Tere.
Kas sim kaardi saamine lennujaamas E-viisaga toimib või on ikka lubaduse tasemel?

Vaatasin just E-viisa saamise tingimusi ja endiselt on käsitlustasu 50 $.
https://indianvisaonline.gov.in/evisa/eTV_revised_fee_final.pdf

Küll aga on alates 1.09.2017 läinud kallimaks saatkonna poolt väljastatav viisa. Varasema 6 kuu asemel saab nüüd viisa aastaks ja tasu on 98 €. http://www.indianembassy.fi/visa-fees.php
Eraldi tasu 32 € on veel Retricted Area Permit, kui soov minna piiriäärsetele aladele http://boi.gov.in/content/restrictedprotected-areas. Kusjuures E-viisaga sinna ei pääsegi.
Näiteks Sikkim, kus olen käinud ja mida soovitan külastada, on selles piirkonnas. Endal soov minna Andamani saartele, kuhu pääseb samuti eriloaga.

Septembris küll sim-kaardi pakkujaid ei märganud. Huvitav, kas nad hakkavad seal kõiki turiste eraldi registreerima? Indias on võrreldes teiste Aasia riikidega sim-kaardi saamine kõige aeganõudvam. Esiteks see registreerimise protsess, kus tehakse isegi foto ja teiseks aktiveerimine, mis toimub alles õhtul (kui hommikul osta) ja selleks on vaja helistada, ning sisestada oma passi viimased 4 numbrit.

Mul on huvi Andamani saarte vastu ja nagu olen lugenud, ei rakendu seal see "Restricted Area Permit'i" seadus.
Andamani loa saab vormistada lennujaamas tasuta 30 päevaks.
Kas ma olen asjast õigesti aru saanud?

Küsin siin teemas. Selline võibolla rumal küsimus. Kui ma Läbi New Delhi tahan mingisse teise riiki edasi lennata siis mingit viisajanti ei ole? Või peaks midagi teadma?

Kui seal on ümberistumine teisele lennule, siis ei ole viisat vaja.

"Kui seal on ümberistumine teisele lennule, siis ei ole viisat vaja."
Siin mingis teises teemas on sellest pikemalt juttu, st kui pagasiga vaja asjatada ja terminale vahetada jne, võib probleeme olla.

@norsu Meenus tõesti, et sõpradel on kunagi probleem olnud, kes Nepali lennanud ja India viisat pole. Igaks juhuks tasub lennuliinist või lennujaamast järgi uurida, kas pagas läheb otse, või tuleb endal vahepeal välja võtta.

Siddhartha,
Tahan ise 2018 kevadel minna ja ma lugesin selgitustest välja, et e-visa on ok Sikkimi loa (RAP) jaoks, aga üksinda ei tohi olla - välismaalased peavad reisima 2+ grupis. Ehk siis taotleda võib, aga üksinda olles on seda luba ebatõenäoline saada.

@o7af
Käisin 2014. a novembris-detsembris Sikkimis ja siis sain üksi olles tavalise viisaga Darjeelingist loa. Eks need tingimused muutuvad ka pidevalt. Alguses sai E-viisaga ainult korra riiki siseneda ja need, kes soovisid näiteks Nepalis käia, ei saanud seda kasutada ja tuli uuesti viisa teha. Aastas sai teha kaks E-viisat.

Kui juba Sikkimisse minek, siis tasub tuur teha Lääne-Bengalis. Sõit on paratamatult läbi selle. Darjeeling ja selle ümbrus on külastust väärt. Ise käisin veel Nagalandis, Bangladeshis ja Bhutanis, kuna kõik seal piirkonnas ja see oli üks lahedamaid reise üldse siiani.

"Meenus tõesti, et sõpradel on kunagi probleem olnud, kes Nepali lennanud ja India viisat pole. Igaks juhuks tasub lennuliinist või lennujaamast järgi uurida, kas pagas läheb otse, või tuleb endal vahepeal välja võtta."

Mul terminali vahetust ei ole muidu. Lähen Finnairiga ja Delhist edasi Sri Lankale SriLankan Airlines lennuga. Kas peaksin uurima siis kummast lennufirmast? Vaevalt nad mu kotid ümber tõstavad... mul poole päeva lennujaamas passida ka.

Kui piletid ostetud Finnairist kuni Sri Lankani, siis peaks pagas kuni lõpuni minema. Kui oled need lennud eraldi broneerinud, siis tuleb tõenäoliselt pagas välja võtta, aga selleks vaja juba läbi passikontrolli minna.

kloun- meil sama teema aga Aeroflotiga.
siddhartha- ma usun, et Finnairist ei saa Sri Lankan Airlinesi pileteid osta ja eeldan, et Delhi-Colombo ots on klounil eraldi pileti peal. Nagu minulgi :)
Kuskil teises teemas räägiti sellest, et peab minema otse transit deski ja nendele oma murest rääkima. Pidid su koti ise üles otsima ja uued kleepsud peale panema. Kindel olla ei saa, aga ise lähen ka selle peale välja ja loodan, et kõik sujub.

Mul täpselt sama jah, et eraldi piletite peal. Kaalun, et lähen käsipagasiga ainult ja teen online check in. Keegi oskab öelda, kas selline asi toimib 100% ?
Meid 4 ja lapsed kaasa arvatud. Ei taha eriti ehku peale minna aga käsipagasiga oleme ennegi hakkama saanud.

Arvasin, et äkki on piletid ostetud otse Finnairist. Olen varem ise ostnud lennupiletid otse lennuliini lehelt ja siis avastanud, et näiteks Lufthansaga Balile lennates oli minnes vahemaandumine Jakartas, kust edasi lendasin Garudaga. Tagasilend oli läbi Singapuri ja seal sama asi, et Balilt Singapuri viis Garuda. Samas läks pagas Tallinnast kuni Balini, kuigi piletid olid ka kõik eraldi.

Seetõttu ostan alati kauge otsa piletid lennuliinist otse, ega kombineeri erinevaid lennuliine, kuna hilinemise korral vastutab lennuliin sinu viimise eest sihtpunkti. Maksab küll rohkem, aga alati on kindel.

Samal korral oligi probleem, et Lufthansas oli järjekordne streik ja ma ei saanud Balilt minema. Lufthansa lehel avastasin, et alates Singapurist on nende lennud taastatud. Ostsin siis omal käel Garuda pileti ja lendasin Singapuri, et jõuda õigele lennule. Singapuris öeldi, et ma poleks tohtinud omapäi sõita ja nad ei saa mind enam poole marsruudi pealt peale võtta. Lõpuks ikka aeti asi korda ja sain lennule. Tuli välja, et tegelikult oli lend Balilt Singapuri ka graafikus, aga Lufthansa lehel info puudus, kuna see polnud nende lennuk.

Aeroflotiga selline kogemus, et Delhi-Moskva lennuk läks katki ja pidin 24h ootama, kuni tuleb järgmine reis Moskvast. Moskva-Tallinn ots oli tookord Estonian Airiga. Moskvas olin mitu tundi teadmatuses, kuidas ma Tallinnasse saan, kuna õige lend oli eelmisel päeval ja selle päeva lend täis. Keegi infot ei andnud ja paluti oodata. Ootasin 5 tundi. Lõpuks saadeti mind Helsingisse ja sealt Tallinnasse. Vist olid Finnair jne. Korra oli veel Delhist tulles Moskvasse hilinemine ja saadeti läbi Stockholmi Tallinnasse. Pagasi sain iga kord ilusti Tallinnast kätte.

siddharta:
"Seetõttu ostan alati kauge otsa piletid lennuliinist otse, ega kombineeri erinevaid lennuliine, kuna hilinemise korral vastutab lennuliin sinu viimise eest sihtpunkti. Maksab küll rohkem, aga alati on kindel."

Jutt on natuke ebatäpne, ilmselt mõtlesid, et ostad nii, et lennud ühel piletil, hetkel võib aru saada, et ostad otse lennufirmast, aga tegelikult ei ole vahet, kas oled ostnud piletid otse või vahendaja kaudu.

@norsu
Pidasin silmas seda, et ei kombineeri omal käel erinevate liinide lende ühele marsruudile lühikeste vahemaandumistega.
Samas sellega ma pole kursis, et kui osta näiteks skyscannerist või momondost kombineeritud lennud, kus on näiteks kolm erinevat lennuliini, siis kas nemad vastutavad ühe lennu hilinemise korral selle eest, et teine lend asendatakse.

Olen siin nüüd mõnda kohta kirjutanud. India lennujaamast pole veel mingit vastust saanud, võibolla homme.
Rääkisin Finnairi klienditeenindajaga, nad sama targad kui mina. Suunati kuhugi edasi Finairi siseselt, kust pole vastust tulnud.
Siis kirjutasin mingi Sri Lankan Airlines esindajale Rootsis. Väga viisakas jutt, aga ainult hämab et ilma viisata ma ei saa mitte kuidagi ja välistas igasuguse võimaluse, et ma transit tsoonist väljuma ei pea ja suunas lõpuks India saatkonda. Sealt on ma arvan, et vastus teada, et läheb viisat vaja
Need kleinditeenindajad üritavad igal võimaluses muidugi viisat sulle pähe määrida kuna ei taha vastutust võtta. Mul eelnev sarnane kogemus olemas et klienditeenindaja eksis viisa suhtes ja lõpuks vabanads peale umbes nädal aega kirjavahetust.

Kuidas selle India E-viisaga muidu on. 60 päeva ja ma saan seda nii edasi kui tagasi lennul kasutada? Või mis see double entry tähendab seal täpsemalt?
.

See on jah nii, et viisa kehtib alates sisenemisest 60 päeva ja selle aja jooksul saad korra välja sõita ja tagasi tulla.

Veebist ei leidnud ka muud targemat, kui seda, et ametlikult sellist teenust pole ja sõltuvalt lennufirma töötajate abivalmidusest võivad nad pagasi ümber organiseerida.

"Samas sellega ma pole kursis, et kui osta näiteks skyscannerist või momondost kombineeritud lennud, kus on näiteks kolm erinevat lennuliini, siis kas nemad vastutavad ühe lennu hilinemise korral selle eest, et teine lend asendatakse."
momondo ei müü lende, vaid suunab vahendaja juurde lihtsalt. Vahendaja müüb sulle kasvõi eri firmade lennud, mis on ühel piletil, st toimub koodijagamine sama allianssi piires. See ei kehti odavlennufirmade puhul.
Näiteks kui ostad vahendajalt budgetairilt KLM piletid läbi Amsterdami kuhugi, vaatad, et KLM?KLM; aga reaalselt ju lendab Air Baltic, mitte KLM jne. Samas võib ka olla sama lend AB+KLM, aga siiski ühel piletil.

Tänud, norsu. Sain pisut targemaks. Endal ka plaan lähima paari nädala jooksul Aasia poole lennata ja tõenäoliselt kasutan seekord mõnd eelpoolmainitud lennupiletite pakkujat.
Loodan, et kloun ja Netu saavad Delhi lennujaamas asjad joonde.

kloun- millal Te ära sõidate? Me sõidame 26 detsember. Kui me enne Teid, siis saan kirjutada, et kuidas sujus.

Ma lähen 12 jaanuar. Sain nüüd Finnairilt vastuse. Ilmselt uurisid täpsemalt järgi, ses klienditeenindaja on sama kellega enne rääkisin ja ei osanud vastata.

Hello.

Thank you for your request.
In Delhi we have special arrangements in place making International to International transfer possible without any Indian visa. Upon flight arrival in DEL, the passenger must contact Finnair ground handling agent (BWFS) in the transit area. You must not go to immigration!

At DEL airport the following applies:

International - International (INT - INT):
for travel TLL-HEL-DEL with onward connections DEL-CMB on separate tickets :

a) No Indian visa needed for INT - INT connections with confirmed booking for onward flight.
b) INT - INT customers will have to go to the transfer area and contact Finnair ground handling agent (BWFS) personnel for assistance
c) BWFS personnel will fill out a direct transit slip with all relevant information and this information is delivered to other airline personnel
Direct transit procedure is handled between the airlines (AY - other airline) and other airline will issue new boarding pass, retag and security screen customers baggage for onward flight

If you have any further questions please do not hesitate to contact us.

Best regards
Triinu xxx
Finnair Customer Care Center

Väga tore! Nüüd on info kõigile olemas, kes tulevikus sama marsruuti kasutavad.