Kahtlased (või suisa kriminaalsed) Reisikorraldajad

Usun et trip.ee foorum on eestlaste seas või siis täpsemalt reisida armastavate eestlaste hulgas saanud populaarseks muljete jagamise-leidmise kohaks. Teeksin siin ülesse kutse kirja panna omast kogemustest erinevate reisikorraldus firmade pettustest. Siinkohal ei mõtle lihtsalt ebakompetentseid giide või kehva hotelli vaid juba suisa "kriminaalset" tegevust. Ehk siis valetamist ja raha välja petmist.

hetkel siin foorumis lugedes silma jäänud kaks nn. "REISI?" korraldajat: Aaria reisid - http://trip.ee/node/30286 OÜ LineCross - http://www.postimees.ee/?id=33987

Sest kui reisi eest on paljudelt inimestelt rahad kokku korjatud ning mõni päev enne toimumist (heal juhul) antakse teada et "ET TOIMU" ning tuuakse põhjuseks mingi lame vabandus inimeste vähesuse üle või halvimal juhul lükatakse telefonid kinni ning ei anta üldse enam näole siis arvan et sellise küitumise kirjeldamiseks sõna Kriminaalne tegevus. Hea oleks kui kasvõi siiasamma trip.ee lehele teha näiteks eraldi "MUST Nimekiri" kahtlastet reisifirmadest!

Mis arvab reisimeelne eesti rahvas ideest?

seda üleskutset. Teema võiks koondada kuskile alarubriiki, et vähemkogenud reisilistel oleks reisi planeerides hea ülevaade kohe, et millistest firmadest tasub asjaajamisel kaarega mööda minna. Endal sellist kogemust õnneks ei ole, kõik negatiivne piirdub õnneks valeinfo andmisega, mis reisi iseenesest ei mõjutanud -aga ka juba see teeb mind firma suhtes ettevaatlikuks kui ennast võõraste sulgedega ehitakse. Halvad giidid ja halb hotell jah ehk siia rubriiki ei kuulu (need tihti väga subjektiivsed hinnangud), ent halb suhtlemine/vassimine/teadlik petmine/ jne võiksid küll olla siin märgitud, sest tihti on asi (nagu meil ikka) JOKK, aga tegelikult haiseb ikka päris kõvasti.

0
0

Ning ka Aaria Reiside kohta saab täna juba lisada viite Postimehesse. http://www.postimees.ee/?id=34224 Ehk siis inimesed vaadake kellega reisite. Ei tasu otsida kõige-kõige-kõige odavamat hinda.Tasub kontrollida tausta (nt tarbijakaitse, krediidiinfo ja trip). On päris kindel, et need kaks ei ole viimased uksesulgejad.

0
0

Pooldan ideed. Omalt poolt lisan sinna nimekirja Estouri. Pöhjendus - halb klienditeenindus ja nende vastu käidava kohtuprotsessi tahtlik venitamine.

0
0

palun rääkige sellest lähemalt

0
0
0
0

Tundub, et Eestis on demokraatia väga suur, Postimehe andmetel müüakse endiselt reise http://www.postimees.ee/?id=36754

0
0

Estouri kohta niipalju, et teenindus tõesti vilets. Hetkel olen valinud Top-Toursi. Möödunud aastal, käies Niiluse kruiisil, saime kogu eestlaste grupiga väga laheda reisi osalisteks! Tänud Heidile- Top- Toursi giid ja Hosnile, kes oli väga lahe kohalik giid!Norm. on ka Domina....

0
0

Estoursi vilets klienditeenindus pole vist niivõrd kriminaalne kui ehk rohkem sellest tingitud, et pole pädevaid-tahtjaid-oskajaid inimesi neil tööl (misiganes põhjusel, ehk on palk pisike ning ei meelita kvaliteetsemat kaadrit). Seega pigem liigitaks sellisel puhul Estoursi lahtrisse keskmisest kehvema teenindusega tegelased.

LineCross on aga küll kriminaalne. Kuidas muudmoodi saab kommenteerida tegevust kus isegi tarbijakaitset ignoreeritakse ning jätkatakse reiside müümist. Priit103-e lisatud artiklit lugedes jääb sellest firmast mulje, et ainus viis nendega kontakti saada on juhul kui soovid reisi osta ning neile raha anda. Muudel põhjustel ei vastata e-kirjadele ning telefonid jäävad tummaks.

Kas Eestis on mõnda reisiajakirja? Kes teab. Mõtlen mõnda sellist sõltumatut. Endal kodus käib Estraveli ajakiri, kuid see siiski Estraveli ja tema partnerite põhine. Nimelt mõtlen, et kuidagi võiks ju sellise kriminaalse taustaga reisimüüjate tegevuse laiemale ringile silmeette tuua. Kuskohast leiab LineCross siiani (kergeuskile) kliente? Reklaamiga mingites päevalehtedes või siis levitades flaiereid. Kuidas hoiatada neid inimesi? Usun et kes vähegi trip.ee kasutab see nii kergelt neile raha andma ei hakka. Kuid mida-või kuskohast need inimesed siis otsivad reisi sihtkoha kohta huvitavamat infot? Nimelt seal võiks ka olla artikkel siis selliste "kahtlaste" ja minupoolest ka "kehva teenindusega" reisipakkujate kohta. Kui ikka klient teab mida nõuda ja kelle teenuseid mitte kasutada siis LineCross paneb poe kinni klientide puudumise tõttu (Eesti oludes muidugi teeb kohe uue nimega uue jama) ja Estour peab klientide püüdmiseks kvaliteeti parandama.

0
0

Kapitalismi alguses muutus teeninduskultuur Eestis tunduvalt paremaks. Tänaseks on see jälle täielikult maha käinud. Kohustuste vähenemine tõi mõtte just sel aastal palju reise teha, odavaid reise. Suvel laabus kõik kenasti- Eesti ja Läti mõisate tuuriga jäime rahule. Augusti lõpus oli pidime sõitma Carintiaga Austriasse. Olime reisi broneerinud 2007 a novembris, esimesena grupis. Ka kogu summa maksime varakult. Mais tuli teade, et reis toimub 3 päeva hiljem. Vahetult enne reisi helistasin firmasse, miks meiega ühendust ei võeta. Nime otsiti väga kaua. Siis öeldi, et kõik on korras. Bussi sisenedes pani giid meid istuma enda taha, kohad olevat määratud. Mõne minuti pärast kästi meil resoluutselt kohad vabastada ja istuda juhi selja taha. Seal jalgu ette liigutada ei saa. Kuna kohad olid muust bussist madalamal, siis ka tahapoole mitte. Vahesse mahtus hädaga jalats nr 43, meile vanainimestele(1pensionil) oli see liig. Protesti tõttu vaatasid kaasreisijad meid halvustavalt ja viimsepingisõitjad olid valmis vahetama. Mille eest see? Meid lihtsalt unustati ära. Septembriks sama varakult esimestena ostetud reis Aaria Reisidelt- ei reisi, ei raha. 1näd enne ärajätmisteadet käisin veel eelmise sõidu tõttu firmas kohapeal kohti kontrollimas. Kõik oli kõige paremas korras firma juhi, ühtlasi tolle sõidu giidi kinnitusel. Täna 3 päeva enne selle aasta viimast sõitu helistasin firmasse, kas reis toimub ja aeg on sama. Kaua, väga kaua otsiti, kuigi kõik vajaliku teatasin. Lõpuks küsiti, mis nr tagasi helistada. tüki aja pärast teatati, reis toimub 2 päeva hiljem, meil ei ole veel andmeid. Küsimusele, miks meile sellest ei teatatud, vastati, et olen firmas alles 1 kuu tööl. Sama firmaga saatsime oma kooli lõpetanud lapsed Türki. Et kõik oleks ok pidin väga palju sinna helistama, kuni viimase hetkeni ei teadnud kas meie valitud hotelli saab ja kas lapsed üldse sõita saavad. Kataloogis ju oli. Meie maksime 2xtuhat juurde ja tuba saadi Venemaalt. Firma nime jätan esialgu enda teada. No vaatame mis saama hakkab. Ühtki reisi edaspidi ei osta enam varakult. Reisifirmad on vist ainsad kaubandusettevõtted, kel on õigus raha ette nõuda, samas täielik õigus kaup vastu andmata jätta. . . . Trip.ee on veendunud, et lause algab endiselt suure algustähega ja viis postitaja teksti vastavad parandused! Tulevikus eeldame, et postitaja teeb seda ise.

0
0

Leidsin Estraveli lehelt sellise jutu. Kes veel pole avaldust teinud (siin mõtlen LineCrossist petta saanuid).

http://www.estravel.ee/index.php?lang=est&main_id=100,1455,1460,338&show=uudised&id=2021

0
0

Reisimaailm on reisiajakiri. Aga kui inimesed Postimeest ei loe, siis Reisimaailmast ei maksa rääkidagi

0
0

Kuidas on lahenenud Linecrossi ja petta saanud klientide olukord?

0
0

käisin Estouriga aprillis Sharmis ja jäin rahule, väga tore reis oli. Hotell see mis valisime, ekskursioon nii nagu lubatud ja giid on super, rääkis nii eesti kui vene keeles. Ainuke probleem oli tagasilennuga, aga see oli vist hotelli töötajate poolt sassi aetud, meid aeti 2 tundi varem öösel üles kui tegelikult vaja oleks olnud, seega ootasima 2 tundi hotelli fuajees bussi, mis viiks lennujaama. Aga muidu oli kõik väga super. Läheks ka järgmine kord nendega kui hind sobib.

0
0
Lennupakkumised
Reisikaaslased