trip-krainetrip-ukraine-dark
Kiire küsimus Wizzi kohta

Wizzairilt tuli vabandus, et nad pidid mu lendu muutma, mistõttu lend maanduks öösel ja reis oleks 4 päeva lühem. Kumbki asjaolu ei sobi mulle ja ausalt öeldes kadus ka usaldus edasise suhtes. Tahtsin tühistada ja raha tagasi saada, aga kontol peksab broneeringu all ette ainult seda infot, et NB! Su lendu muudeti. Rebooki või cancelit pole. Kas on liiga vara rabeleda, kui täna õhtul sain teate, või tuleb neile kuidagi teistmoodi läheneda?

Kui teade juba tuli, siis peab veebilehel asi toimima. Muidu millal lend planeeritud on? Kui osta Wizzil piletid rohkem, kui 2 nädalat ette on suhteliselt 100% kindel, et midagi muudetakse. Olen Wizziga väga palju lennanud ja iga kord, kui olen mingi kampaania raames jälle laiskusest rohkem, kui 2 nädalat ette ostnud, on tulnud mingi muudatus. 

Muidu Wizz Air väga normaalne firma, korralikud 320/321/32Q lennukid ja normaalsed hinnad, aga see ebakindlus lendude toimumise suhtes on asja miinuspool. Sellepärast soovitangi osta Wizzile piletid vähem, kui 2 nädalat enne reisi, kui just aega liiga palju pole ja on soovi iga natukese aja tagant reisiplaane totaalselt ümber teha.

Kuna tahan hakata majutusi ka bronnima, siis buukisin täna juba Ryanairi lennud ära, sain päris palju soodsamalt, ja minu jaoks boonus, et saan vahelduseks Boeinguga lennata. Ryanairi suhtes on tunne ka palju kindlam. Maandub hilisõhtul, aga siiski veel normaalsel ajal. 

Wizzi lend oleks olnud 24.03, nad nihutasid 28.03 peale.

Ikka oli vara jah, täna hommikul sisse logides on broneeringul nii rebook kui ka refund küljes, saan ära teha. 

Wizz tundub muidu sümpaatne. Imelik tundus see, et paari päeva jooksul kõik märtsi varasemad lennuajad kadusid ja jäid just need öise maandumisega, alates 28.03. Seepärast ei tahtnud rohkem riskida.

Asi on selles, et nad tegid muudatusi lennuplaanis kuni 28.03. Peale seda kuupäeva on plaanis veel vanad lennud, mis lähevad väga tõenäoliselt muutmisele. Üldiselt tasub Wizzi puhul Flightradarist reaalselt üle vaadata, mis seisus mingi konkreetne liin on. Ainult hästi sisse töötanud liinidel (nt TLL-IEV) julgeb riskida, et muudatusi ei tehta või tehakse neid väga minimaalselt.

Üks küsimus veel siiski: kuna ainus variant oli paigutada see +120% refundi oma Wizzi kontole, siis nüüd istub see seal. Jutt oli juures, et saan soovi korral sealt oma 100% raha krediitkaardile tagasi, aga valikuid taotluseks pole. Kahtlustan, et neile meeldib, kui see raha seal hoiul on, aga mulle mitte :)

Ehk peaksin olema kannatlikum, äkki tuleb neilt mingi kiri veel. Kuidas kogemused on, kirjutasite-helistasite?

Rohkem mingeid kirjasid nad ei saada, kui ma ei eksi, ei saada isegi siis, kui see raha seal kontol ära hakkab aeguma. 

Ise pole kunagi tagastust kaardile võtnud, aga kindlasti keegi on ja siis saab nende käest kuulda. Kuid kontole jäetud raha on selles osas mõttekam, et seal 20% juures.

Natuke surfasin veel ja õnnestus leida õige koht ja tagastus töösse anda.

Kui kellelgi veel vaja, siis leiab: booking/confirmation nr/otsi ja pikemas tekstis on link: wizz credit converse trallallaa. Tuleb lisada ise ka pangaandmed. Lubavad max 30 p jooksul tagastada. Wizzairi konto läks igatahes nulli, loodan, et on hea märk :)

2020a. valisin saada raha tagasi kaardi peale. Tuli päris kiiresti, ei läinud vist 2 nädalatki.

Wizz on tõesti tubli, 22.01 küsisin raha tagasi ja juba 27.01 oli kaardil. 

Võib-olla õnnestub nendega kord lennatagi :)

Wizzair, kuu jooksul juba 2 korda lennuaegu muutnud. See pole lennufirma vaid trollipark! :). Täiesti ebausaldusväärne. Eks näis kas õnnestub lennata ka nendega, või pean jäämagi broneeringuid muutma.