Klm

kas kellelgi veel sihukest jama olnud, et KLM online-st pileti ostmise järel ainus paber vaid bronni oma. Raha läinud, ei maili, ei e-piletit - vaikus juba nädala. Helistamisel ainsale olemasolevale nr-le satud maailma x punkti, kus keegi miskit ei tea... Paluks ehk targematelt soovitusi, mis teha?

Ei saand hästi nagu aru, mis bronni paber sulle nüüd kätte jäi või kust sa selle üldse said ja mis sellel kirjas on??

e-mailile tuli mul ka kinnitus sealt üpris hilja, vist oli üle nädala möödas bronnimisest. Aga broneeringu numbrist ja su dokumendist peaks ju piisama check-inis. Ei tulnud ise selle pealegi, et pabistama hakata...

Vaata www.checkmytrip.com:st broneeringu staatust. Kui seal e-pileti numbrid kirjas, lase sealt oma meili peale saata.

Enne 8 päeva nad liigutama ei hakanud, ütlesid et kannatage. 8ndal päeval helistasime ja küsisime kus piletid on (räägid inglise keeles mingi läti tegelasega) ja see pani ootele. 5 minuti pärast vastas, et kõik korras JUU ja oh imet piletid tekkisidki mailile ükshaaval. Kui kiire on vingu ja ütle booking nr, küll midagi liigutama hakkavad. Aga muidu ei tasu pabistada.

Suur tänu tarkade nõuannete eest! Mul hakkas kohe kergem!

Kui booking nr olemas, siis sisesta see KLMi kodukalt "Manage my booking" lehelt ja saad teada, kas Sulle on pilet väljastatud või mitte. Kopin lehe ka siia, et oleks lihtsam. http://www.klm.com/travel/ee_en/index_default.html?db=db_mmb_app

Sealt saad ka pileti endale meilile tellida. Ise vastasin 24h pärast maksmist nii booking meili kinnitusele ja pärisin pileti järele kui kasutasin ka ülaltoodud linki. Ei läinud tundigi, kui pileteid hakkas hulgikaupa postkasti potsama:)

Soome Iltasanomatest leidus selline naljakas juhtum: http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1634494 Klm töötegija näpukas tekitas hetke vörra röömu sadadele uusmeremaalastele, kes omateada ostsid lennupileti Euroopasse 20 euroga. Odav hind oli nii firma kui ka reisibyroode veebilehtedel. Vea parandus kestis yle nelja tunni ja selle aja jooksul myydi u 650 piletit. Klm on teatanud köikidele ostjatele kauba tyhistamisest, ostjal on öigus asi kohtusse viia. (Minu mäletamist mööda analoogne juhus on olnud ka Euroopas ja sellest on kirjutet ka siin Tripis)

Helista: 00448702430541, ytle broneeringu number ja saadavad uuesti. Mul just ka nii oli. Spami lähevad need emailid sageli.