Krabis hotelli valikul abi palun

Kas jagaksite oma kogemusi sellise koha kohta? http://www.tonsaibayresort.com/location.htm

Aitaksin, kui teaks miks sinna minna otsustasid, mida sellest kohast ootad jne. Hinnakiri suht karm praeguses otsingus, ei mäleta et see rand midagi erilist oleks. Kui tahad hästi ja kallilt hakkama saada siis vali Railay Westilt midagi, odavam osa oleks valik Ao Nangilt ja Railay East ja peaaegu ilmarahata on ööbimised Krabis eneses.

ausõna, ma olen istunud selle kolmnurkse asja all, joonud kokteile ja vaadanud mägironijaid ning see oli 2006.a. kevadel. sellel rannal siis mingit resorti küll ei olnud, olid väga odavad elementaarsed bungalowd, kus me ka elasime ja kus meile tegelikult väga meeldis. ma ei saanud avada piltide osa, nii et ei oska öelda, kas nad on vahepeal midagi juurde ehitanud või ajavad jura või on asukohaga mööda pannud.

meie maksime mingi 200 krooni kahese bungalow eest, ostsime mõnekümne krooni eest head tai massaazhi (kohe sealsamas selle kolmnurga taga on maja), sõime erinevates restoranides (kõik need majakesed seal on restoranid, va. 2 poekest ja 1 kontor) ja nautisime elu :) öösel käisime veel ujumas ka.

Krabi oli super. KUi vähe viisakamat asja tahtsid, siis Railey seal kõrval kohe oli ka ilus. AoNang ... mkm, ei meeldinud.

tõesti tahaks korralikku kohta, aga olen siin lugenud erinevaid arvamusi. Kuna aastavahetuse reis siis siin olnud komme et sellel ajal raske kohapealt midagi soodsat saada. Tahaks korralikku aga odavalt, nii lihtne see ongi aga teostada raske. To pv. Mis on siis peaaegu ilma rahata. Oleme reisil 4a. lapsega ja esimest korda Tais üldse. No põen hirmsasti et lapsega kuskile urkasse ei satuks. Ise olen nõus ajutisel igasugust jama alla neelama aga lapsega ei tahaks. Tegelikult oligi mulje Taist jäänud et elamine ja olemine seal odav. Tai tundub mulle hetkel küll Eesti majutusega sama hinnaklassiga olevat kui ma neid neti lehti siin sirvin. Ma olen täna terve päeva otsinud ja mitte halligi pole ma tegelikult reisiks planeerinud.

Sain paar pilti ka ikka lahti ja tundub, et tõesti on vahepeal ehitatud. Sest meie bungalowd ei olnud mitte nende sarnasedki. Tundub, et väga viisakas on piltide alusel.

Bungalowd on Tais parem variant kui suur hotell kõledate koridoridega.

Väga kallite resortide häda oli see (elasime ühes PhiPhil), et kui nad on eraldatud kohas, siis on inimeste keskele ja tagasi saamine ülikallis ning resordi restoranid on Tallinna kallitega samas hinnaklassis. Need paadimehed koha teavad, et siin rannal on rikkad turistid ja siit saab 5-kordse hinnaga teistele ranadele (ning tagasi).

Krabi eeliseks pean hotellide odavamaid hindu. Nö peak seasonil maksis eelmine aasta tuba 600B, peale mõningast tingimist. Hotell iseenesest selline http://www.krabidir.com/krabicityseaview/ Kõrval asub pea samasugune hotell samasuguste hindadega. Krabi ainuke häda selles, et pole randa. Lapsega puhkamas olles ilmselt osutub see määravaks, et rand oleks nö. ukseall Omadest kogemustest olen siin eelnevalt kirjutanud-loe läbi äkki leiad abi.

Ilusat puhkust.

Tulin just sealt ja hotell oli AoNangis. Seal olid peatänva ääres väga paljudel hotellidel sildid, et tube on saada. Ühest küsisn huvi pärast hinda ja öeldi et, 1000 batti kahene tuba. Merest oli see umbes 500 m.kaugusel. Käisime vahepeal ka Phuketil ja Patongil saime 2se toa 1800 BT-ga. Sealne inimass ja lärm väsitas kahe päevaga ja tuli igatsus AoNangi järele....

Esimest korda Krabi´sse, märts 2015. Küsimus: Kui bronnida ööbimine Railay Beach´il, terveks puhkuse ajaks, (14 ööd) kas seal igav ei hakka? Kui tekib soov õhtul Ao Nang´i peatänaval õhtust süüa aga paadid pimedas tagasi ei sõida...

Mingi liiklus seal Railay ja Ao Nangi vahel oli ka pimedamal ajal, ilmselt liikumise hind vahe teine ainult. Railayl igav, see soltub ootustest ja tegevussoovidest, ennast vasitas paev monikord nii ara, et ohtuti ei olnud tihti viitsimist isegi sooma minna. Samas eks ole railayl teisigi igavlejaid, mingeid lahendusi leiab ikka ja voimalus ju bronnida nadalaks, kui meeldib siis pikendada seal edasi elamist peaks olema ka voimalik.

Mina soovitaks ikka Ao-Nangi.Ao-Nangis külastajad ei päevita rannas,kuna seal ei ole rannatoole.Kõik olid oma hotellide basseinide ääres.See oli mulle üllatuseks. Railays aga külastajad olid oma rannalinadega rannaliival. Olin Agodast broneeritud hotellis Ao-Nang Beach Resort.Omanik soomlane.Hotelli all aga väga suur soositud restoran,kus menüüs ei puudunud ka Vana-Tallinn,A Le Coq õlu ja Fizz.Hommikusöök 5+. Toaks oli valitud mini-sweet vaatega merele,mereni umbes 30 meetrit.Hotell asub otse rannapromenaadi keskel,kust on hea liikuda mõlemale poole.Olin valikuga väga rahul.Restorani hinnad soodsad.Tegevust jätkus igaks õhtuks.

Railey beachil ei ole 14 ööd küll midagi teha. Kui soovite vaid Krabil olla, siis jah pigem Ao Nang. Samas 14 päevaga jõuate nii Phuketile, kui ka Phi Phile. Juhul, kui eelistate rahulikumat puhkust, siis võite minna lisaks Krabile ka Koh Lantale.

ma soovitaks ikka ööbida Ao Nangis (Krabi a la selline Elva tüüpi linnake). Ja siit siis võtke igasuguseid trippe jne me ise ööbisime siin: http://www.krabi-hotels.net/greenviewvillage.html Lõbus seltsielu: https://www.youtube.com/watch?v=uWJo9XHDRVA&list=UU23HEFXJfNE-yMKeWgpJTVA

Oleneb, kes mida otsib ja mis huvi pakub. Ao Nang on mõneks ajaks OK, seal on päris häid restorane peatänaval ja õhtuti igav ei hakka. Samas on tegemist ikka ehtsa turismilinnakesega. Mis mõttes Ao Nangi rannas ujumas ei käida? Ma ei tea, me käsime küll - ilusti oma rannalinaga liiva peal ja väga hästi sai hakkama. Me muidugi olime seal kokku 2 päeva, sest ei huvitu eriti ööelust/melust ja turismimekadest.

Paco ajab midagi millegagi sassi.... Mina isiklikult olen Ao Nangis käinud kaks korda ja mõlemal korral päevitanud rannas ja ujunud. Viimasel korral lausa 7 päeva jutti - hommikul kell 9 viskasin end pikali ja õhtul ajasin üles :) Jah, seal pole rannatoole, aga rand on rahvast täis, kes linal, kes kaasaskantaval päevitustoolil. Lisaks päevitatakse toolidel, mis on massaaži-teenuse juures (mingi 4a tagasi oli seal suur maa-ala nende jaoks).

Isiklikult mulle meeldib Phuketi saar (ja seal olevad kuurordid) rohkem kui Ao-Nang, kui neid üldse võrrelda saab. Ao Nangist saab võtta muidugi väga huvitavaid ekskursioone.

Ao Nangis sai päevitada rannas nii liival kui ka toolidel :) Toolid olid massaažitädide omad ja vähemalt meie neljasel seltskonnal oli nii, et 2 meist võtsid masseerimist iga päev, kaks mitte, aga toolid saime me kõik. vahepeal olime käterättide peal liival ka, ei mingit kosmoseteadust...

Hotellidest olen Ao Nangis olnud neis: Ao Nang Cliff Beach Resort http://www.aonangcliffbeachresort.com/ - selline lihtne, asukoht ok. Pakasai http://www.pakasai.com/ - suhteliselt kallis, asukoht pole nii väga ok ja eriti ei meeldinud. Kuigi tuba oli päris vinge.