Lennu ärajäämise tõestus kindlustusele

Kuhu või kelle poole tuleb konkreetselt lennujaamas pöörduda ja milline dokument lennu ärajäämise kohta antakse, kui lennujaamas selgub, et lend ei välju või väljalennu aeg hilineb? Paberit on vaja esitamiseks kindlustusele. Lennu ärajäämise või hilinemise tõttu jääb kasutamata erineval piletil olev jätkulend ja kogu reis jääb ära.

Mõni aasta tagasi oli mul selline olukord. SF lennujaamas lihtsalt jäi lend ära, st öeldi et tule homme tagasi samal ajal, väidetavalt oli NY lumetorm, oligi tegelikult, samas 40 min hiljem väljuv lend NY oli täiesti graafikus. Koos selle lennuga lükkus ka AMS-TLL lend päeva võrra edasi. Keegi ei teadnud lennujaama infos midagi lühidalt öeldes, igaks juhuks tegin siis tabloost pildi telefoniga kus oli lennu kohta kirjas "canceled". Kindlustuseks oli mul tol korral Salva ja siin piisas loo ära rääkimisest ja avalduse täitmisest, esitasin hotelli arve ja kaks takso tsekki ka lisaks ning mingeid lisa selgitusi ega pabereid ei nõutud, kõik sujus probleemideta. Alati ei pea nii lihtsalt minema, aga minu lugu oli selline.

0
0

Otse lennufirmalt, märkides ära, millise lennu staatuse kohta on vaja tõendust. Lennufirma annab kindlustusele ametliku kirja, märkides ära, mis põhjusel lend ära jäi või lend hilines.

0
0

2 aastat tagasi hilines mu lend Thai Airways'ga BKK-ARN ning seetõttu jäin maha EA lennult Tallinnasse. Uus pilet oli 3 korda kallim kui minu ligi pool aastat ette ostetud pilet. Piinasin Stockis kuskil kassas (täpselt ei mäleta)pikalt mingit kassatädi, kuni mulle trükiti mingi väljavõte, et lend hilines tehnilistel põhjustel. Pärast kirjutasin veel ka Thai Airways'i ja sain sealt ametliku vastuse. Kindlustushüvitise saamisega probleeme ei tekkinud.

0
0
Lennupakkumised
Reisikaaslased