Lennuabi - kuidas see töötab?

Kas keegi on kasutanud Lennuabi vms lennuprobleemi korral hüvitise nõudmise süsteemi? Ma ei ole, aga tahaks põhimõtteliselt teada, kuidas see toimib - kas raha laekub mulle või Lennuabile, kas kirja pean mina välja saatma, kas suhtlus toimub minu kaudu jne

1
2

Mina arvan, et Lennuabi kaudu ei ole mõtet hüvitist nõuda kuna nad võtavad mingi summa sealt endale. Targem on otse lennufirma käest küsida. Kunagi oli ka vaja seda teha ja sain Ryanairilt väga ruttu raha tagasi. Need, kes kasutasid Lennuabi, neil läks mitu kuud enne kui raha said ja siis ka tükk maad väiksema summa. Ei mäleta enam, kui palju. Suhtlus oli neil reisibürooga.

0
0

Mina kasutasin lennuabi teenust! Meie perel hilines London-Tallinn lend üle 4h. Täitsin avalduse ja airbaltic määras nädalaga hüvitise 400€ per inimene! Airbaltic kannab hüvitise kohe kannatanu arvele ja mina siis pean teavitama lennuabi, kui see hüvitis jõuab! Lennuabi koostab siis hüvitise pealt arve 30%! Hüvitist aga pole tulnud siiani( lend oli Jaanuaris 2019) aga Lennuabil on siiski ülevaade ja nad kirjutasid mulle ise, et nad on airbalticule juba mitu meeldetuletust teinud, et hüvitis makstaks aga ei midagi! Päev hiljem tuli kiri nende juristilt, kes ütles et asi on antud kohtusse ja mulle see midagi maksma ei lähe ning paar kuud peab veel arvatavasti ootama! Eks siis ootan edasi

1
0

Esmalt pöördu otse lennufirma poole, saada kiri. Kui ei vasta või vastus ei rahulda, saada teine kiri ja ähvarda kohtuga. Kui ka siis vastust ei tule, pöördu mõne õigusbüroo poole ja lase neil kohtule avaldus teha. Võib ka Lennuabi ning selle analoogide teenust kasutada, ent see on raha tuulde loopimine - praegu paneb Lennuabi oma taskusse 30% nõudest ning kasseerib lisaks kohtuotsusega sisse ka menetluskulud, samas kui mõne muu õigusbüroo kaudu saaksid hüvitise täissummas kätte ning jätta kohtukulud täies ulatuses lennufirma kanda. Aga see vaid minu arvamus.   

2
0

Air Baltic paistab et on võtnud nõuks seadusest kõrvale hiilida, sest hüvitist nad ei ole nõus maksma. Mul on nendega samuti case pooleli. Lennuabi jätan viimaseks variandiks. 

0
0

Pille KL, mis põhjendusega siis?

0
0

Tänan asjalike vastuste eest!Mõtlesingi, et kuidas süsteem töötab. Kas lennuabi teeb kirja ja mina saadan välja, kas summa tuleb nende kontole. Iseenesest ei ole ju Lennuabi mitte keegi, s.t ei ole lennufirma klient. Kas mina reisijana pean allkirjastama mingi volikirja või nõude loovutuse või mida tegema, et lennufirma Lennuabi kirja tõsiselt võtaks?Kas Lennuabi kliendile ka näitab, milliseid kirju saadab? Kas on midagi väga keerulist? Mingi võlurohi või valem?;)Mis siis saab, kui ma ei teavita Lennuabi laekumisest?

0
0

Jaanapr, lahe oli see, et nad ei põhjendanudki miks AB ei maksa. "Vabandust, aga kahjuks me kompensatsiooni ei maksa." 

0
0

Mul ei olnud tegemist küll Lennuabiga, aga ühe teise samalaadse firmaga. Peale Ryanairi lennu tühistamist proovisin ise kõigepealt tagastamistaotlust teha, aga lennu number ei sobinud nende ankeeti millegipärast ja andsin kahjuks kohe taotluse edasi firmale. Volikirja tegin ka. Asi venis, Ryanair tekitas kirjavahetuse ikkagi minuga, mitte nendega ja lõpuks kandis mulle raha üle. Arve alusel kandsin 30% lennunõudefirmale, ei tahtnud nendega vaidlema hakata, kuigi mul oli tunne, et kogu töö tegin ise ära, aga olgu. Kui peaks veel kunagi vajadust olema, üritaksin ise hakkama saada.

1
0

Jah Lennuabile andsin allkirja, et luban ennast esindada. Eks muidugi oleks võinud ka ise asja ajada aga ma arvan, et kui pilet maksis tookord 27€ nägu ja hüvitis määrati 400€nägu,  siis mul küll kahju pole neile see % maksta ja ise rahulikult millelegi muule keskenduda

2
1

Seda mainin ka lennuabi kohta, et kui hüvitist ei määrata siis nad mingit tasu ka ei võta!

0
0

aitBalticu puhul vist erilist vahet pole, kas lubavad maksta või mitte, tulemus on sama.Minu nõudele nad vastasid 30 päeva hiljem, et ok maksame 30 päeva jooksul. See oli kaks-kolm kuud tagasi. Maksnud nad pole, paar korda olen kirjutanud ja küsinud, kuidas edeneb - vastust pole, kirjad kadusid mutiauku.Proovimata on siis ähvarduskiri ja seejärel Lennuabisse või kuhu iganes pöördumine. Aga igal juhul erilist vahet pole, mida nad vastavad või lubavad, äriliselt kasulik taktika on ilmselt see, et inimesed unustavad või ei viitsi tegeleda.

0
0

nick7, süsteem on juriidilisest vaatest selline, et sõlmid Lennuabiga käsunduslepingu, mille alusel nad Sinu esindajana toimetavad, saates nõudeid ning saades õnnestunud nõude korral ka raha oma kontole, võttes seal maha oma teenustasu ja edastades ülejäänu kliendi kontole. 

1
0

Olen kasutanud nii Lennuabi kui Skycop. SmartLynx jama lahendas Lennuabi ,viis kuud hiljem sai asi positiivse lahenduse. Skycop lahendas Ryanair asja ja 7 päevaga asi lahendatud. Raha pidi laekuma kuu jooksul aga juba 7 päeval otse arvel ja siis 30% tuli Skycop kanda, Lennuabi kandis ise vastava summa. 

0
0

Meil on reisist juba 2 a möödas. Finnairi lend hilines 6 tundi, tegin volituse Lennuabile ja siiani pole juhtunud midagi. Kui kirjutan ja küsin, kaugel asi on, siis saan vastuse, et Soome tarbijakaitseamet ei vasta ja Finnair ei vasta. Ma ei teagi, mida ette võtta. 3 a jooksul saab kompensatsiooni taotleda, nüüd 2 juba möödas.

0
0

Tina160, kas piletil oli lõppsihtkohaks Helsingi või Tallinn? Kui Tallinn, siis pädev ametiasutus Eesti tarbijakaitseamet. Kui lennuabist pole tolku, siis võid ka mõne muu firmaga proovida. 

0
0
1
2
Lennupakkumised
Reisikaaslased