Lennureisid vulkaanilise tuha tõttu peatatud

Vaevalt see tripi rahvale küll uudis on, aga:

Islandi vulkaanipurske tuha tõttu on Põhja-Euroopa lennuliiklus mõneks ajaks häiritud. Lisaks on mõned vedajad tühistanud kõik Euroopas lõppevad lennud.

Parim artiklikogu on ilm.ee lehel: http://www.ilm.ee/?47231

Mõned viited uudistele: http://www.epl.ee/artikkel/575133 http://www.e24.ee/?id=250737 http://edition.cnn.com/2010/TRAVEL/04/16/iceland.flights.volcano/index.html?hpt=T1 http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/8623534.stm

1
23

http://www.estravel.ee/uudised/2010/04/kaitumisjuhis-islandi-vulkaanilise-tuhapilve-mojud/

Islandi tuhapilv mõjutab lennuliiklust kogu Põhja-Euroopas ja oodata on jätkuvaid massilisi lendude ärajäämisi ja edasilükkamisi. Tegemist on erakorralise olukorraga, mille sarnast varem ei ole ette tulnud. Lennufirmade ja Estraveli klienditeenindused töötavad maksimaalse koormusega ja telefoniliinid võivad olla kinni ning e-mailidele vastamine võib võtta tavapärasest oluliselt kauem aega.

Soovitame esmalt vaadata infot oma lennu staatuse kohta vastava lennufirma ja/või lennujaama kodulehelt. Lennu tühistamisel või enam kui 5-tunnisel edasilükkamisel on meie esmane soovitus täiesti kasutamata piletite omanikele olemasolevad piletid tagasi müüa. Estravel tagastab meilt ostetud selliste lendude piletid 100%-liselt vaatamata hinnareeglitele.

Järgmine alternatiiv on olemasolevate piletite muutmine hilisemaks ajaks. Täpsemad muutmistingimused (aeg mille jooksul võib reisi edasi lükata ja broneerimisklass) sõltuvad konkreetsest lennufirmast.

Reisijaid, kelle lend on juba alanud kuid, kes ei pääse koju tagasi või transiitlinnast edasi, peaks esmajärjekorras aitama lennufirma, kelle lennud ei välju. Vastaval EL määrusele 261/2004 peaks lennufirma sellisel puhul tagama kliendile ooteajaga võrreldes piisava toitlustamise ja vajadusel hotellimajutuse. Praktikas võib häirete suure ulatuse tõttu olla nimetatud kohustuste täitmine lennufirma poolt raskendatud. Võimalike reisijapoolsete kulutuste tegemisel söögile ja majutusele, soovitame alles hoida kõik kuludokumendid ja esitada hiljem kompensatsiooninõue vahetult lennufirmale ja/või kindlustusseltsile.

Võimalike kolmandate osapoolte teenuste (eraldi lennupiletid mujal maailmas, hotellid, autorent jms) kasutamajätmise või kasutamisega seotud kulusid lennufirmad ei korva. Reisitõrkekindlustuse olemasolul võib kahjuavalduse teha kindlustusfirmale. Kuigi paljude kindlustusseltside tingimustes on vulkaanipurse välistuste hulgas, on mitmed Eestis esindatud firmad siiski teatanud, et võivad praeguses olukorras teha erandeid.

0
0

, vähemalt viib mõtted eemale.Masendus kipub ligi maad litsuma. Pool aastat pole kallist tütrekest näinud, kes nüüd hispaanias elab. Homme hommikul kell 11.30 peaks me hakkama Riiast Hispaaniasse sõitma. Läbi Inglismaa. Tütar nutab ühel pool telefoni, mina teisel pool. Loodame ikka veel. Ma saan aru, et elus on palju hullemaid asju, aga mul pole võimalik igal ajal puhkust saada, nüüdki võtsin mõned päevad ette ja igatsus on suur. Oskab keegi alternatiive kohalejõudmiseks pakkuda? Rekkajuhid, või keegi kes oma autoga plaanib minna...... Tagasisõidupiletid ostetud 27-ks aprilliks.

0
0

Kasuta videoga Skypet vähemalt, näed oma tütart :)

0
0

Apparently an American woman rang Emirates to ask if cancellations affect also business class.

0
0

http://www.estonian-air.ee/32521

Juhised reisijatele, kelle lend on tühistatud

16 Aprill, 2010 12.30

Estonian Air pakub reisijatele võimalust oma piletid ümber vahetada samale marsruudile ja samasse teenindusklassi. Kuupäevamuudatusi saab teha kuni 23. aprillini 2010 (reisimiseks kuni 31. maini 2010).

Samuti on võimalus oma lennupilet tühistada ja taotleda raha tagastamist.

Juhul kui ostsite pileti reisibüroost, tuleb pöörduda reisibüroo poole.

Kui ostsite pileti Estonian Airi klienditeenindusest ja soovite pileteid ümber vahetada, palun võtke ühendust klienditoe telefonil 6401 160 (E-R kell 9-18).

Piletiraha tagasimakse taotluse saate esitada esitada elektrooniliselt https://www.estonian-air.ee/index.php?id=27066&

Kui lennuliiklus taastub, on eelisõigus reisijatel, kellel on originaalpiletid konkreetsele lennule. Ülejäänud reisijad paigutatakse vabadele kohtadele üldjärjekorra alusel.

Estonian Air palub jälgida operatiivset infot lennuplaani kohta samuti Facebook lehte . Palume vabandust reisijatele tekitatud ebamugavuste pärast.

0
0

Ootan New Yorgis huviga, kuidas olukord järgmisel teisipäeval planeeritud tagasilennu ajaks arenenud on. Igaks juhuks otsin ka jalgratast ning kontakte eskimoga Alaskalt, kes üle Beringi väina viskaks. Siberi kaudu Eestisse-väntamine võib siiski küllalt keerukaks ja ajamahukaks kujuneda. Alternatiiv on veel Queen Mary 2ga Southamptoni seilata ja sealt siis edasi saab maad mööda ka.

0
0

Praeguses olukorras ei tasu reisikindlustuse peale eriti loota. Näiteks Salva teatab järgmist: „Salva Kindlustuse reisikindlustuse tingimustes on vulkaanipurskest tulenevad kahjud välistus. Samas vaatame igat juhtumit eraldi ja proovime leida oma klientidele võimalikult sobiva lahenduse. Eelnevast tulenevalt peaksid kõik Salva Kindlustuse reisikindlustuse kliendid, kellel on tekkinud kahjujuhtum seoses Islandil toimunud vulkaanipurskega pöörduma meie kahjukäsitluse poole ja esitama kahjuavalduse.“

0
0

Ongi käes, esmaspäevani lennud tühistatud. Pisarad ka juba otsakorral.

0
0

Help! Kas keegi liikumas täna- homme rekkaga või oma autoga Hispaania poole ? Et siis Ryan Air tühistas esmaspäevani lennud. Minema peab, puhkus välja võetud ja tütar nutmas-ootamas Hispaanias. Minejaid 3–4, sõltub, kas 1 on nõus autoga tulema. 1 mees ülejäänd naised. Võib ka eri autodega. Sorri kui jutt segane, aju ära nutetud. Stardiks täna-homme hommikul.

0
0

Estraveli lehel oli pakutud veel üks võimalus transpordiks -

UUS! Teade AVIS`elt: Tallinna Avisel on hetkel Euroopas mitmeid autosid, mis vajavad tagasi toomist. Kui on kliente, kes vajavad transporti Euroopast Eestisse jõudmiseks, siis võiks ühendust võtta otse Avisega telefonil 605 8222 läbi terve nädalavahtuse (e-maili aadress: [email protected]). NImekiri täieneb pidevalt, hetkel on pakkuda:

  1. Poola Varssav 17.04.2010 – (Toyota Auris või sarnane) 17.04.2010 – (Toyota Auris või sarnane) 18.04.2010 – (BMW 525)
  2. Austria Viin 17.04.2010 – 1 auto Linz 17.04.2010 – (BMW 525) Klagenfurt või Graz 17.04.2010 – BMW 525
  3. Saksamaa Hannover 20.04.2010 – 1 auto
  4. Prantsusmaa Pariis 19.04.2010 – 2 autot Strasbourg 18.04.2010 – 1 auto

Kindlasti on Eestis seismas ka teistest riikidest pärit autosid, mida oleks vaja Euroopasse tagasi toimetada. Kel vajadust tasub suuremad rendifirmad läbi helistada. Kas antud võimalust päris tasuta või Ryanairi pileti hinnas eest pakutakse, seda ei julge küll arvata.

0
0

On ka teisi võimalusi. Rentacar.ee Asap Oü või siis Rent a Car Estonia viib ja toob inimesed ise Tallinnast ja erinevatest linnadest üle Euroopa. 5033313 või [email protected] .

0
0

Andke teada, kui keegi sõidab täna Tallinnast Luksemburgi või selle lähistele, tulen ka. 5096446

0
0

Minu algne lend oli neljapäeval. Tõsteti pühapäevale ümber aga tundub et see jääb ka ära. Oleks vaja Londonisse saada. Pariis sobib ka, sealt saaks edasi. Kas oskab keegi variante soovitada? Või kui veel on inimesi samas olukorras siis võiks ühineda. Näiteks autoga minna ja vahetustega sõita. Load on olemas ja korra Eestist Prantsusmaal autoga käidud ka.

0
0

Niisiis, hetkeseisuga on mul veel umbes 2,5 nädalat aega väljalennuni. Õnneks ei ole vedaja veel mu broneeringut tühistanud. Aega veel on (ilma paanikata). Aga on küsimus: Kas reisikindlustus katab võimalikud tõrked juhul, kui ostan reisikindlustuse 7 päeva enne väljalendu ning kindlustuse ostmise ajal on lennukeeld Euroopas veel kehtiv? Või näiteks, keeldu ei ole ostmise hetkel, kuid sihtkohast tagasi tulles näiteks keeld taaskehtsetatakse? Küsimus on selles et kindlustust ostes, näiteks praegu OLEN MA TEADLIK lennukeelust Kas see on probleemiks?

Teise asjana, mismoodi lennufirmad käituvad kompensatsiooniga? Meedias pajatatakse et ühes lennujaamas on kompensatsiooniga kõik OK, teises jälle mitte ning lennufirma ei tee midagi reisijate ebamugavuste kompenseerimiseks. Praegu jääb mulle selline mulje et reisikindlustus tõepoolest ei ole suureks abiks Force Majeure juhtumite puhul ning siinkohal on mõttekam loota hoopis lennufirma armulikkusele.

Nukraks teeb vaatepilt meedias, kus kümned tuhanded reisijad lennujaamades magavad nagu bed & breakfast hotellis või "laagris"... Teadjamad, palun kommenteerige, eriti need kel on kompensatsiooninõude esitamisel/taotlemisel kogemusi. Minu vedajaks on AirBaltic.

0
0

Jäi neljapäev lend juba ära Kopenhaagenisse. Kas keegi ei plaani sinna kanti minna maadmööda? Oleks nõus sõitma samuti ja bensiiniraha osaliselt kinni maksma? Teine võimalus võib ka olla kuni Hamburgini sõita ainult, sealt siis organiseerika juba edasi ise. Minu e-mail: [email protected]

0
0
1
23
Lennupakkumised
Reisikaaslased