LOT hüvitis

Tere! Uurin lihtsalt maad, kas kellelgi sarnane kogemus. LOT tühistas oma lennu, mistõttu peame sihtkohas olema 2 ööd kauem. Suhtlesin nendega, bookisime uue tagasilennu ning nad ütlesid, et pärast tuleb hüvitise nõue täita kodulehel.

Minu küsimus on, et palju nad tavaliselt hüvitavad? Meil on kokku 4 inimest.

Kas on mingi standardlahendus?

Aitäh

Kui see kõik juhtus 14 päeva enne väljalendu, siis ei saa midagi või hüvitavad hotelli mingis osas (kunagi kauges tulevikus).

1
0

No kuidas öelda, edasitagasi lend on ja esimene jupp on 7 päeva pärast, tagasilend lükati edasi. Lubati ka kompenseerida. Mind huvitabki, et kas on mingi standard, mis nad hüvitavad? Et kas kellelgi on kogemusi?

0
0

Standard on Euroopa Liidu määrus nr 261/2004, ilusasti eesti keeles olemas ka: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/et/TXT/?uri=CELEX%3A32004R0261. Inimkeelsem selgitus on siin: https://europa.eu/youreurope/citizens/travel/passenger-rights/air/index_et.htm#care-cancellation-1. 

Lühidalt öelduna peab lennuettevõtja pakkuma kahte asja: abi ja hüvitist. Esimene neist on: 

  • joogid
  • toit
  • majutus (kui teie reis broneeritakse ümber järgmisele päevale)
  • transport majutuskohta ja tagasi lennujaama
  • kaks telefonikõnet, teleks, faksiteated või e-kirjad

Teine asi on hüvitis, mis võib ulatuda kuni 600 euroni: https://europa.eu/youreurope/citizens/travel/passenger-rights/air/index_et.htm#compensation-cancellation-1. Siin on oluline, kui pikalt ette teatati. Reeglina kui ette teatati rohkem kui 14 päeva, siis hüvitist maksma ei pea, kui vähem siis peab. Määrav ei ole sealjuures mitte sinnalend, vaid tühistatud lennu kuupäev - kas teabe saamisest kuni ärajäetud lennu väljumisajani oli rohkem või vähem kui 14 päeva.

0
0

Suur tänu!

0
0
Lennupakkumised
Reisikaaslased