Lufthansaga probleem

Lufthansast on siin palju kirjutatud, aga eks igal ühel ole omamoodi probleem. Minu mure seisneb selles, et 2020 a veebruaris broneerisin piletid Uus Meremaale. Loomulikult lend tühistati ja mulle anti võimalus, kas raha tagasi küsida või kasutada pileteid hiljem. Vahepeal paningi uued kuupäevad kirja selle aasta aastavahetuseks, aga ka see lend tühistati ja ma palusin lennupiletid holdi panna, et siis need uueks aastaks broneerida. Nüüd läksingi LH süsteemi, et uus kuupäev järgmiseks aastaks välja valida kui avastasin, et minu broneeringut enam kuskil ei eksisteeri. Kirjutasin customer service meilile, aga nad ei reageeri. Samal meiliaadressil olen ka teisi piletiga seotud teemasid lahendanud ja kõik on toiminud. Ka novembrikuus veel viimati. Ma saan aru, et teema nende jaoks ebameeldiv, kuna piletid on süsteemist lihtsalt kadnud, aga mida antud olukorras siis teha? Tegemist oli äriklassi piletitega neljale inimesele, 1 pilet maksis ca 3700 euri. Summad on suured ja mure veel suurem. Telefonile on vastanud mingit hindud, kes ei saa milleski midagi aru ja ütlevad, et broneeringut pole ja nemad aidata ei saa. Loomulikult tagantjärele tarkus, et oleks pidanud kohe raha välja võtma, aga see rong on nüüd läinud... Kas on veel mingi koht, kust saaks õigust nõuda? Mul on nende broneeringu meilid kõik alles koos tühistamiste jms.  Kas kellelgi on veel olnud LH suurem jama ja kuidas lahenenud? Kuhu pöördusite? Kas neil ongi kombeks ebameeldivaid meile ignoreerida? Üldjuhul tuleb automaatvastus koos numbriga, et case on töösse võetud, aga minu selle jama puhul ei tule sealt midagi. Ma pean nendega ühepoolset kirjavahetust juba mitu kuud. Kas Eestis neil üldse mingit kontakti pole?

0
0
1
2

Helista Customer Service. Seal igakord ei ole hindud ja kui ka satub hindu, siis vastata oskavad nad ikka. Nad peavad sulle ütlema, mis eelmisest broneeringust sai. Eestis neil muud kontakti minu teada pole. Meili pole ma kunagi kasutanud nende poole pöördumiseks ja ausalt öeldes ei teadnudki, et see olemas on.

1
0

To Hunt: Kõnekeskus  soovitas ka sellel meiliaadressil kirjutada. See on mõeldud juhuks, kui on keerulisemad teemad ja nemad ei saa lahendada. Lihtsamaid asju ajan kogu aeg kõnekeskuse kaudu ja üldjuhul alates kella 11st, siis on suurem võimalus saka kõnekeskusesse sattuda ja nemad on tunduvalt asjalikumad.

0
0

Kui viitsimist on ja aega on, tuleb nii kaua proovida klienditeenindajatega, kui satub selline, kes tahab ja oskab probleemi lahendada. Endal ka kahjuks sellised kogemused, et kui vastas on lõpuks ilma india aktsendita teenindaja, siis  alles olen saanud teemad lahendatud. Mingil põhjusel ei saada Lufthansa kunagi peale kõnet kirja, et palun andke "tagasisidet".  Muul juhtudel pole võimalik isegi veenäite teatada, et postkasti ei ummistaks kirjad teemal, et kuidas ikka teenindus oli.

1
0

Kui kasutusel peaks olema hotmail/outlook, proovi kasutada gmaili. On olnud juhuseid, kus miskipärast ei lähe kirjad läbi.

0
0

Krt küll mõnel on ikka kadedakstegevalt palju raha reisimiseks:) 3700€ nägu! Aasta otsa saaks mööda ilma ringi lennata:)

7
5

686 8800 on Lufthansa n.ö. Eesti number, rääkima peab ikka inglise keeles. Olen pidanud sellel nädalal sinna kaks korda helistama. Esimesel korral muutis Lufthansa lendude aega, mis mulle ei sobinud ja teisel korral oli Lufthansa need lennud "ära koatanud" üldse peale broneeringu muutust. Nüüd kõik olemas, aga olen saanud endale lisaks ühe Frankfurt-Münich lennu detsembriks. Nii et tundub, et peab kolmandat korda helistama.

0
0
  1. Kas kirjutasid sellel aadressil [email protected]?

See on õige

Samuti võiksid üritada oma pangas Lufthansaga tehingut vaidlustada kuna teine lepingupool ei täitnud oma kohustust.

1
0

See 6868800 on jah Lufthansa number Eestist helistades, aga see on suunatud üldisesse kõnekeskusesse. Ja meili aadress on sama nagu Merlin kirjutas. Siiani on sealt alati vastatud ja ei olegi varem probleeme olnud, aga nüüd mind täiega ignoreeritakse. Kaardi tehingut on võimatu vaidlustada kui sellest on pea 2 aastat möödas. 

Hea meelega kirjutaks kellelegi suuremale ülemusele Lufthansast, et kaua see jama kestab ja mis siis lahendus on. Tarbijakaitse ka sellega ei tegele, kuna ei ole Eesti firma, tuleb kohe kaebus suunata EL vastavale instantsile.  Ma ei ole ka LH viimane käbi, oman vähe kõrgemat kliendikaarti jm, aga sellest on vähe kasu. Selline tunne, et ei taha sellest LH enam midagi kuulda ja hea meelega ei lendaks enam nendega, aga ega siit Tallinnast palju alternatiivne ka ei ole...

0
1

Edison, kirjutasin sõnumitesse.

0
1

Kas nad Facebookis ei vasta? Osad saavad Ryanairiga nii ühendust

0
0

Minugi arvamus on Lufthansast kõvasti kukkunud seoses pandeemia aegsete flex piletitega. Kuna piirangute tõttu reisile minna ei saanud, siis lükkasin broneeringu tulevikku ja ka uus sihtkoht sai pandud selline, et enamus rahast peaks kuuluma tagastamisele. Kahjuks kogu see protsess oli väga tülikas - ümberbroneerimisel ei kehtinud need hinnad, mida näed nende kodulehel ja uue sihtkohaga broneeringut saab teha ainult telefonis. Telefonis suhtlus on väga keeruline, mõnest teenindajast ei saa midagi aru. Õeldi, et tagasimakse tuleb paari päeva jooksul, nüüd on möödas pool aastat ja ei midagi. Telefonis saab igalt teenindajalt erinevat versiooni tagasimakse kohta kuulda. Kuna ühtegi kirjalikku jälge maas pole, siis on ikkagi ebakindel tunne (olen küll kirjutanud, aga vastatud pole). 

Võib proovida nende kodulehel messengeri kaudu ühendust saada. Mingite kombinatsioonide puhul ühendatakse päris teenindajaga, aga seal on pikk järjekord ja kui kohe neile terega ei vasta, siis panevad sind jälle botiga rääkima. Kui mul uut piletit väljastatud poleks, siis ma vaidlustaks panga kaudu, aga hetkel on selline so-so, midagi nad on andnud ja midagi on võlgu.

0
0

Ka teema üleval Lufthansaga, äkki mõni targem oskab nõu anda, kuidas edasi tegutseda. Oktoobris sai käidud Tenerifel, minnes 18Oct lükkus edasi FRA-TFS lend LH1500 24h. Ehk Tallinnast Frankfurti jõudes üllatav uudis, et samal päeval edasi ei saa, lend järgmisele päevale edasi lükatud (kõik äpid ja SMS-sid olemas, sinna ei tulnud selle kohta ühtki teadet). Hotell, toit, transport tagati, selles ei olnud küsimust, aga jõudsime sihtkohta päev hiljem. Järgmise päeva lennul siis räägiti tuhapilvest, mis ei olevat lasknud lennata. Sel päeval kõik teised Euroopa lennud maandusid graafiku järgi, sealhulgas Condori lend Frankfurtist, mis väljus graafiku järgi paar tundi peale edasi lükatud Lufthansa lendu. Ehk tuhapilv segas ainult Lufthansat. Tenerife lennujaama kodukal ega kusagil mujal tuhapilvest mingit juttu ei olnud. Peale reisi loomulikult tegin kompensatsiooni nõude Lufthansa feedbacki kaudu, nüüd üleeile (2 kuud hiljem) tuli tagasiside, et neil küll väga kahju, aga tegemist oli tuhapilvega, mis ei olnud nende süü ehk mingit kompi õigust saada ei ole. 

No ei ole Lufthansa käitumine veenev. Kuhu, kelle kaudu ja mida edasi ajada, et ikka õigustatud kompensatsioon kätte saada? See saa ju olla nii, et ainult ühel lennufirmal tuhapilv ees. Ei ole kõige kogenum Flightradari kasutaja, aga kui kindlustuse jaoks lennu hilinemise tõendit sealt otsisin, siis tundus nagu nii, et meie lennuk ei oodanud sugugi Frankfurtis tuhapilve hajumist, vaid käis sel päeval hoopis Kairos. Ehk tunduks kangesti nii, et muud asjaolud läksid lappesse ning lihtsalt lennukit ei olnud sel päeval, siis lükatigi edasi ja leiti loominguline põhjus.

1
0

Lennufirmade puhul võib aidata ka avalik tähelepanu. Kunagi sai läbi selle probleemile kiiresti lahenduse, ühe teise lennufirmaga.

https://twitter.com/lufthansa

0
0

Mingil hetkel käis varem foorumist läbi, et kui holdile pandud piletitel varasem lennu kuupäev kukub, siis need enam bronni all ei eksisteeri ja peab klienditeenindaja abiga need "üle leidma".

Jõudu ja edu seega!

0
0

Tere!

Oli samamoodi probleem Lufthansaga eelmisel aastal. Nimelt broneerisin ostsin pileti juunis Portugali oktoobriks, kuid augustis otsustasin, et tahaks seda muuta Mehhiko vastu. Helistasin Lufthansasse, kelle agendi abiga muutsimegi lennu (kinnitas, et saab ja kõik toimib) ning maksin pileti eest juurde. Sain kinnituse meilile ja kõik nagu ikka - sain pidevalt meeldetuletusi lennufirmalt, et lend lähenemas jne.

Kui novembris üks õhtu enne lendu hakkasin check-ini tegema, siis viimases astmes tuli error kirjaga, et helista meile või mine enne lendu letti. Igaks juhuks helistasin ja kinnitati, et korras ja vaatavad, mis error. Umbes tunni pärast sain lennufirmalt automaatvastuse, et lennupiletiga error ja nemad mind kätte ei saa (samas keegi ei võtnud ühendust). Üritasin seepeale ise neid kätte saada, aga võimatu. Veel umbes tunni pärast helistas esimene agent tagasi ja teavitas, et Euroopa sisest lendu ei saa mandritevaheliseks muuta ning kahjuks tegi nende agent novembris vea ning neil on väga kahju, aga Mehhiko piletit mul järgmiseks hommikuks pole (ca 10h oli lennuni). Et kui soovin võin selle nüüd Euroopasiseseks muuta - nt Frankfurti sõita või siis uue pileti osta, mis oli antud hetkel juba 1000 eurot üks ots. Ütlesin, et kahju küll - et saavad aru, et nende viga, aga lugu on nii ning soovitasid kirjutada kaebuse sellele samale [email protected] aadressile. Ostsingi uue ühe otsa 1000 eurose pileti + veel ka tagasisõidu ning ka esmane Euroopa lend läks raisku, sest seda sai kasutada jaanuari jooksul, aga olin terve kuu ära ehk minu meelest mind täiesti peteti ning see oli lennufirma viga, et nad ise valesti pileti muutsid.

Saatsin kohe ka kaebuse antud aadressile hüvitise nõudega (ning paar korda veel), aga pole sealt midagi vastu tulnud. Kas keegi oskab soovitada, et mida edasi võiks teha või kuhu pöördud? Niisama seda asja ei tahaks jätta, kuna kahju oli päris suur.

0
0
1
2
Lennupakkumised
Reisikaaslased