Märtsi algul Mehhikosse.

Oleks rahvale üks küsimus seoses Mehhiko siselendude kohta, nimelt et kust saaksin infot sellest asjast. Ise peatume Kariibi mere piirkonnas, aga sooviks ära käia päikesepüramiidi juures, mis asub siis Mexico City lähedal. Bussiga vist sõidab sinna oma 20 tundi nagu olen kuulnud. Äkki on kellelgi mõni link, kust saaks infot asjast-ette tänades.

Pead lendama Mexico Citysse, sealt bussiga püramiidi juurde.

Cancunist Mexico Citysse on päevas ca 15-20 lendu, firmadeks Mexicana: http://www.mexicana.com/, Aeromar: http://www.aeromar.com.mx/2007/, Aeromexico: http://www.aeromexico.com/mex/spanish/index.html ning Aviacsa: http://www.aviacsa.com/. Edasi-tagasi lennu hind märtsiks on neil kõigil ca 2500-3000 krooni. Bussisõit on edasi-tagasi ca 2000 krooni, sõiduaeg 24 tundi, seega mõlemad suhteliselt kulukad ettevõtmised. Samas pole ka imestada: Cancunist MCsse on ca 2000 km, võrreldav Tallinnast Viini sõiduga. Alternatiivina tasub vaadata Cancunis kohalike reisibüroode ekskursioone - enamik neist oli küll Yucatanil, aga mäletan, et oli ka pikema otsa ekskursioone Mexico Citysse, mis kokkuvõttes võib osutuda odavamaks kui eraldi piletite ost. Ekskursioonide hindu kahjuks ei mäleta.

Kauaks plaanid Mehhikosse minna, ise lähen ka märtsi alguse poole, aga ainult 14 ööks kohapeal. Karta on, et selle ajaga ei jõua MC minna :(

Me läheme siit 2-l märtsil lennuga Amsterdami ja sealt Cancuni. Kohapeal samuti 2 nädalat. Kuna on suur huvi päikesepüramiidi vaatama minna siis otsustasime et samal päeval sõidame lennukiga Mexico Citysse ja järgmisel päeval bussiga püramiide vaatama ja siis esimesel võimalusel Cancuni. Sealt kohe samal päeval Tulumi, kus oleksime siis mõned ööd ja edasi Carmenisse, siis Cozumeli saarele ööks või paariks ja edasi Cancuni seda kuni reisi lõpuni, kust saab siis igasuguseid tuure võtta, vot see oleks praegune plaan. Aga millal ise siis konkreetselt ise minekule sätid, äkki ühineks, seltsis ju segasem. Me ise läheme kolmekesi.

suur tänu sulle nende linkide eest mida andsin,saime palju targemaks ja edu sulle.

Me lähme 8.märtsil läbi UK, kuna 2 sõpra liituvad sealt. Cancuni jõuame 9-ndal. MC me tõenäoliselt siiski ei lähe, aga Tulumi, Chichen Itza, Coba jne tahaks küll üle vaadata :) Peatume Playa del Carmenis. Teiega võiks seal kokku saada küll, võtaks midagi koos ette ;)

Tere jälle. Küsimus sulle et kuskohas te Playas ööbite, et saaksime ühendust seal. Ise ei oska veel täpselt öelda, millal me Carmenisse jõuame. On teil mingeid hotelle ka välja vaadatud, kas broneerite läbi neti või vaatate kohapeal hotellid välja, annan oma maili ka siinjuures, et siis edasi suhelda: [email protected]

saatsin vastuse meiliga..

Tere Ago ja herrera!! Nimelt oleme ka meie märtsid Mehhikos ja võiks ka mingi osa ajast kellegagi liituda, et põnevam oleks. Maandume Mexico Citys 05.03.2008 17:30. Kuna meil on 3 nädalat aega surnuks lüüa, siis pole tõsist kava veel kokku pannud. Aga, kui teil on viitsimist ja tahtmist meiega liituda siis......Jätan oma e-maili aadressi, see on ühtlasi ka MSN-i aadress [email protected]

Kus Playal peatuda kavatsete, ehk isegi trehvab kokku.

tead ausalt ei tea,kus peatume,midagi ette planeeritud pole ja ööbimise vaatame kohapeal,kui playale jõuame.aga eks sms-i teel saab ju inffi jagada.millal siis ise minek ja kui kauaks siis.

Olen järjepidevalt pidanud oma tripi edasi lükkama, kuid paistab et viimaks saan mineku sättida järgmise nädala sisse. Esialgne mõte oli enamus ajast veeta Playal, aga eks paistab kohapeal. Plaan seal pesitseda oli ca kuu aega.

Plaanime ka jõuda Cancuni 03.03 läbi Helsingi. Kuna meie puhul on tegu viimase hetke reisiga - otsustasime eile - siis uuringi maad, kuhu minna ja mida teha. koha peal aega 14 päeva. Hea meelega trehvaks mingi aeg ka kaasmaalastega, et mõni koht ehk koos üle vaadata. Minuga saab kontakteeruda: [email protected]

No varsti saab bussitäie rahvast nii kokku :D

Kui küsida tohib, siis mille kaudu sa läbi Helsingi lähed. Mis firmasid kasutad? Tulevikuks hea midagi endale kõrva taha ehk panna.:)