Mida arvate Korfust?

Tahaks minna puhkama Kreekasse, Korfu saarele. Otsisin trip.ee-st arvamusi Korfu kohta, aga neid oli üsna vähe. Palve neile, kes on Korful käinud - jagage oma kogemusi ja mälestusi! Kas kohapeal oli odav/kallis, kas piisavalt kohti-vaatamisväärsusi, kuidas meeldis hotell, inimesed, ilm (brośüürides on kirjas, et kuumus ei tee liiga, aga on sääsed?), jne! Sõidan oma tujutseva sõbraga ja seetõttu tahaks võimalikult hästi ennast ette valmistada! Aitäh!

Käisin Korful eelmisel suvel ja jäin reisiga väga rahule. Hinnad olid täiesti taskukohased, võibolla pisut siinsetest hindadest kallimad. Kuna hotell oli meil teadlikult valitud kõige odavam (miks raisata raha voodikohale kui seda võib kasutada kohapeal muudeks asjadeks?) siis erilist luksust sealt otsida ei tasunud, kuid jäime siiski rahule. Hotelli nimi aga praegu meelde ei tule. Kahetoaline väga mugavate vooditega tuba oli kena vaatega hotelli aega ja basseiniala oli lihtsalt super. Lisaks oli hotell väga väike ja seega ülivaikses ümbruses, mis lubas keskpäevase kuumuse ajal (kus keskmine temperatuur oli umber 33-34 kraadi) mõnusalt basseini ääres mõnuleda. Vaatamisväärsused jäid meie kuurordist (mille nimi oli vist Gouvia) natuke kaugele, kuid Happy Traveli enda ekskursioonidega saime näha kogu saart. Loodus on seal kena, mägine ja pildistamiseks huvitav. Kohalikud ka toredad ja lahked, kuigi kohati tundus, et nad nägid esimest korda turiste. Samas ei olnud nad pooltki nii pealetükkivad kui teised lõunamaa rahvad. Sääski oli augusti lõpus seal küll palju. Mina sain eriti kõva "sääselaksu" ja ei aidanud nende vastu OFF ega midagi. Kuulu järgi olevat kohalikud tõrjevahendid palju paremad. Randadest mainiks nii palju, et ühel pool saart pidid olema kivised rannad ja teisel pool liivarannad. Meie nägime ainult kiviseid randu, kus vetteminek oli meiesugustele pepsidele liiga ebameeldiv, seega päevitasime meie ainult hotelli basseini ääres.:) Head reisi!:)

Tore saareke jah, suhteliselt tugevate Itaalia mõjudega (arhitektuur, toit) võrreldes teiste saartega kus käinud olen. Ise elasime saare põhjaosas (oli nii liiva- kui kivirandu). Mais-juunis sääsed päevasel ajal just ei piinanud, aga öösel tuleb ilmtingimata kasutada seda pistikusse torgatavat tabletiga sääsepeletajat. 8 tundi on rahu majas:) Kohapealt ostes odav ja tõhus, pole mõtet mingit OFFI kaasa vedada.

Praegu neid sääski seal küll palju ei olnud. Paar inim. mainis, et neid on hammustatud, aga mina neid ei näinud. Sooja nagu ikka 30 kraadi ümber, ilma kreemita saab naha maha :D. Vihma pidavat üldse paar päeva suve jooksul olema. Meil tuli seda lausa 3 päeva :D - kahel päeval korra tibutas ja läks taas selgeks. Laupäeval sadas ca. paar tundi ja tuli ka keskmisest suurema läbimõõduga rahet. Aga kellele see väike vihm ikka liiga teeb - 90% ajast oli ju kuiv. - 60-70% ajast oli päike. Meile mainiti ka, et ilmaga meil tegelikult ei vedanud - tavaliselt on samal ajal kuivem ja päikest rohkem.

Olime 4*'ses Delfinia hotellis (kuna teistel olid väikesed lapsed kaasas). Kuurort Moraitika (Messonghiga kokku kasvanud). Kuna ka enne vahemeresaartel käinud, siis hotell täpselt selline nagu tärnid lubasid oodata (nn. Rootsi laua õhtusöök oli üllatavalt väga väga rikkaliku valikuga - sai mitmeid kordi kõhu nii täis, et ei tahtnud liigutadagi). Hinnad nagu ikka veidi kallimad kui meil (PS! kõrvuti olevates poodides võib hind väga palju kõikuda). Meil oli phm. kõik hotelli kompleksis olemas - bassein, rand (hotell otse rannas - rand väikese kiviklibuga - vees liivane), rannabaar (praktiliselt igapäevase ürituse kavaga), väike taverna, restoran, väike jõusaal (+ muud liigutamiseks ja meelelahutust). Öööklubi ca. 300 m kaugusel (jalutades mööda rannaäärset laudteed). Söömas käisime erinevates kohtades (nii rannaäärsetes kui ka "kolkakülade" tavernas) - Kreeka köök on mulle alati meeldinud. Iga hommik oli rannas kai ääres ühe suurema alusega kohalik, kes pakkus küllaltki norm. hinna eest paari tunnilist merekruiisi. Ka mõned km. eemal olev veemeelelahutust (skuuter, langevari kaatri järel, veesuusk, veelaud ja muud kaatri järel veetavad madratsin) pakkuv kohake, tuli kaatriga ise järgi, kui avaldasime soovi langevarjuga lennata.

Hotellist pakutud autolaenutust ei kasutanud, kuna linnast leidsime Punto 80 euri 3 päeva (free km, full insurance, laste turvatool, omavastutus 0 - need võiks olla tingimusteks, mida võiks autot rentides jälgida). Liikluses on kohalikud suht hullud. Kaardil olevad teed on enamusjaol asfalt. Kruusateid tavalislt kaardil ei ole :D. Hotellis ja hotellile väga lähedad kohad/laenutused/jne. on tn. alati kallimad.

Ilusad kohad olid Pankakraatose mäe tipp (autoga saab päris üles välja - asfalt). Paleokristose kuurorti paik (eriti vaade ülevalt antud kuurortile). Lõunas olev Kavos tundus olevat sobivat noortele (oleks tahtnud ka ise sealset ööelu näha).

Kohalikud tundusid veelgi sõbralikumad (kuigi Kreeklased tunduvad üldse väga OK). Inglise keelt üldiselt osatakse - vähemalt saadakse aru. Palju osatakse ka saksa keelt - väga paljudele sakslastele tundub see saareke meeldivat.

Üldiselt väga lahe väikesaar.

PS! Koha nimed võivad olla väga valesti kirjutatud - ei ole spikrit ees.

Käisime eelmise aasta oktoobris ning jäime väga rahule. Selleks ajaks oli põhiline turismihooaeg läbi, kuid ilm oli endiselt suurepärane U.+28´C ning rannad mitte liiga ülerahvastatud. Elasime Ipsose kuurordis,mis on selline väike asula. Shoppamisvõimalused olematud, kuid kuna see polnud reisi eesmärk, siis polnud see meile ka tähtis.Ipsoses koondub kogu tegevus ühe tänava äärde, kus ühel pool on baarid ning suveniiripoekesed, teisel pool rand.Rannariba on suht kitsas ning kiviklibune (täiesti palja jalaga läbitav).See-eest merepõhi on puhas liiv. Päikesevõtuks laenutasime lamamistooli, oli vist 3 eur.Ainus pisimiinus oli Ipsose kuurordi puhul, et bussiliiklus suht kaootiline ja harv. Kuid õnneks naaberasula Dassiaga on vahe ainult 1,5-2 km ning sealt oli hea bussiühendus pealinnaga. Sumedal soojal õhtul polnud raske seda maad jalutada. Lisaks rannas olemisele käisime ekskursioonibüroo poolt pakutud suurel saareekskursioonil, mis oli meie arvates igati asjalik. Sai praktiliselt tervele saarele ring peale tehtud ning nii mõndagi näha. Iseseisvalt käisime paar korda pealinnas (mõnus vanalinn ja kindlused), sõitsime saare tippu Sidarisse ning kohalikelt ostsime päevase merereisi mööda idarannikut. Saar ise super ilus, hästi roheline ning kui hästi veel sealsed viinamarjad maitsesid, mida me oma hotelli naabrite käest saime!