Millises linnas/külas peatuda Korful

Tere!

Ootan nõuandeid/kogemusi, kus oleks mõistlik peatuda Korful.

Lähme juunis kümneks päevaks ning tahaks lihtsalt varbab rannas vette lükata ja olla. Mõne päeva vaataks ringi ka aga see pole vist nii väga teemaks.

Seega koht, kus ööbime võiks olla kuskil, kus on mõni suurem rand, mis oleks nt ka jala ligipääsetav st ei peaks koguaeg autoga kuskile sõitma. Olime see aasta nt Menorcal, mis oli väga tore saareke aga paljud rannad olid sellised, et sõitsid kuskile ca pool tundi ja teise pool tundi matkasid et kohale jõuda..no iga päev ei jaksa.

Võiks olla ka nii suur linn/küla, kus õhtul saaks nt ka rannaääres/promenaadil jalutada (see oleks super!) ja oleks ka aksepteeritav valik söögikohti, et iga õhtu ei peaks ise süüa tegema.

Olen lugenud, et Kavos ja Roda pidavat olema liiga turistikad ja palju turiste ning rohkmen nagu ööklubi melu armastajatele..seega need olen hetkel listist maha tõmmanud sest kluppi ei taha minna.

Ise olen piilunud Palaiokastritsa ööbimisi aga see jälle tundub, et äkki jääb küla mõttes liiga väikseks?

Käisin Korful 2018 sügis, 2 nädalat, ööbisin kolmes kohas. Mulle on Korfu jäänud meelde pigem selliste väiksemate rannakestega, suuri, ehk siis hästi pikki, randu eriti ei meenugi.  Või ei sattunud sellistesse :)

Kõige suurem rand jäi ette Achravises, seal oli kohe vee ääres ka mitmeid hotelle. Samas oli see asulake kuidagi ebakorfulikult lauge ja lame, kuidagi igav. Rõõmustasin, et sinna majutust ei võtnud :)

Kassiopis olid mingid mõnusad rannasopid, asula ise ka kompaktne. Elu ja melu päevasel ajal täitsa oli, küllap siis ka õhtul. Tegime sinna päevase väljasõidu, seega õhtust elu ei oska kommenteerida.

Gastouris ööbisin merest eemal, randa saamiseks tuli üle mäe matkata või transporti kasutada. Rand meenub kitsa ribana ja suht kiviklibusena, kohati sõidutee ääres, ilmselt rannaäärsetel hotellidel on ka privaatsed oma rannaribad. Korduvalt sai läbi kulgetud ka Gouvia ja Dassia piirkonnast, tundusid sellised tüüpilised kuurordid olevat, kus jagub aktiviteete ehk samuti.

Reisi lõpetasime Paleokastritsas, mis mulle isiklikult jättis Korfu vanalinnast väljaspool asuvatest asulatest kõige sümpaatsema mulje :) See oli jah väga väikseke, arvestatavat promeneerimise ala samuti mitte, söögikohti jagus ja merel käimiseks oli hea.

Korfu mulle väga meeldis, aga kui ma nüüd mõtlen tagasi, et kus seal oleks see koht, kuhu end nädalaks või kaheks ühte kohta maha istutada, siis... ma isegi ei oska sellist paika seal nimetada. Enim meeldis vist ikkagi vanalinn ise, aga seal ju jälle rannaga kehvasti. Seega, seisad keerulise valiku ees :)

Mõned aastad tagasi Korful olime esimese öö Kerkyras ja siis autoga ümber saare tiirutades valisime ööbimise ja rannasoleku koha Kerkyrast kümmekond kilomeetrit põhja pool Ipsoses. Valisime mingi hotelli, nime ei mäleta ja mis oli 100-200m kaugusel rannast. Hotelle oli rannalähedal mitmeid ja rand ise oli seal kiviklibune.  Enne ööbima jäämist ei olnud probleem selles rannas ka teeservas autot parkida ja kohe seal kõrval vees käia.

Korfu mulle väga meeldis, oleme 2 korda käinud ja ei välista ka kolmandat korda. Aga nõustun MaeL kommentaariga, et ööbimiskohta on raske soovitada, mis vastaks kõikidele kriteeriumitele. Esimesel korral olime Ipsoses, mis on väiksem koht ja rand on kivine. Kõige ilusamad rannad on läänes, aga seal pole mere ääres praktiliselt üldse asustust. Kortereid saab ainult rentida.

Teisel korral olime Acharavis, kus rand selline Stroomi rand, samas söögikohti ja melu piisavalt.

Kavosest soovitan kaugele hoida, see on jube brittide läbukoht.

Pigem valiks meeldiva hotelli idas, kirdes ja siiski sõidaks ringi, muidu jääb Korfu võlu kõik nautimata. Võibolla siis tõesti Kassiopi, kus ei ole suurt rannapromenaadi, aga muidu armas kohake ja rannasoppe leiab.

Inboxile aitäh lingi eest, selle olen juba läbi lugenud :)

Aga eile istusime ja mõtlesime, et võib olla tõesti teha nii, et olla paar ööd Kerkyras/Corfu vanalinnas, paar ööd siis Palaiokastritsas, sest sinna ma tahaks tõesti minna ja üks peatumiskoht siis juurde leida veel.

Soovitan oma kogemuse pealt.

Mõnusa atmosfääriga kohad majutuse võtmiseks on Paleokastritsa, Ipsos ja Kassiopi või siis Roda-Acharavi oma ilmatu pika rannaga. Pealinnas ma majutust ei võtaks. Rendiautoga saare avastamine on tore, leidke näiteks Cape Drastis, imelised vaated!

Ja olge valmis sääskede rünnakuteks. Mitte päeval ja päikese käes, küll aga õhtul ja öösel. Me ostsime poest elektrilise sääsepeletaja, kuhu sisse käib tabletilaadne asjandus ja torkasime selle magamistoa seinakontakti. Jäime ellu :)

Olen kahel viimasel suvel veetnud aega Korfu saarel.  Mingil määral oleneb hotelli valik sellest, kas olete saarel mõelnud autot rentida või liikuda kohaliku transpordiga. Kohalik bussiliiklus on seal väga ok.

Kus soovitaksin hotelli võtta? Üks koht on Kerkyra linnast 12 km allapoole, ehk lõuna suunas - Benitses. Väga hea koht igal õhtul promenaadil jalutamiseks, söögikohti piisavalt ja segavat lärmi pole.

Teine koht, mida soovitaksin, on Kerkyrast 7 km üles ehk põhja poole - Gouvia.  Elavam koht, kui Benitses. Benitseses meeldis mulle rand rohkem, aga Gouvias jälle on rohkem kus jalutada, rohkem söögikohti ja on ka rohkem meelelahutust.  Lähedal Gouvia Marine, kus on samuti kena jalutamas käia.

Kassiopi oleks see koht, kus ma kindlasti ööbiks minnes saarele kolmandat korda. See jääb juba üsna põhjapoolsele rannikule ja Kerkyra linna sealt on kena 1,5 tundi bussisõitu...mööda väga ilusat teed. Söögikohti palju, hulgaliselt mõnusaid rannasoppe ja suurepäraseid söögikohti.

Kavos ja Roda....sinna tõesti ei soovita :)

Paleokastritsa....imeilus paik, aga ega seal jalutada palju kus pole, kuigi rand on ilus ja rannast saab lasta ennast sõidutada paadiga ka väikestele salarandadele. Mis võib aga probleemiks osutuda siis see, et Paleokastritsa rannas on harva soe vesi. Oleme ise juhtunud seal käima juuni teisel poolel...ja ujuma küll ei tahtnud minna. Jääkülm vesi. See on kahe erineva hoovuse ristumispaik ja sellest ongi see külm vesi.

Kui rohkem infot otsid, siis olen ise pannud mõlemad reisid blogisse ja seal on tüütuseni lugemist. Otsinguaknasse seal Korfu panna ja tulevad kõik need postitused ette.

Siit http://www.kaldkriips.ee/?p=9308  saab lugeda 2019 aasta suve Korfu kokkuvõtet.

Korfu on võrratu, hea valik :)

Käisime eelmisel suvel. Esimesed 4 päeva ööbisime Acharavis Satori Boutique hotellis ja järgmised 4 päeva olime Kerkyras. Teel Acharavisse sisustasime aega Gouvias ja ütlen ausalt, üldse ei meeldinud. Need tänavad on igalpool mida siin mainiti.

Kuna meil oli väga armas boutique hotell, siis meie Acharavi oli küll väga mõnus. Tahtsime esimesed päevad põgeneda kuskile ja olla, seda ka saime. Samas väljas käies saime kätte ka oma tüüpilise Kreeka õhtu. Rand ja peatänav on paksult täis erinevaid restorane.

Kuna esimesed 4 päeva oli meil auto, et pisut ringi vaadata, siis käisime ka Paleokastritsas. Väga romantiline ja armas koht tundus. Kui järgmine kord "põgeneksin", siis ilmselt sinna. Külma vett ei mäleta, sest väljas oli 30 kraadi ja igasugune vesi oli vajalik. :D

Viimased päevad võtsime majutuse Kerkyrasse, et jätta maha auto ja lihtsalt nautida. Absoluutselt ei kahetse ja ei teeks ka teistmoodi. Elasime vanalinnas, aga vaiksemas piirkonnas majade vahel ja ei seganud meid mitte miski. Kui on soov õhtuti ringi jalutada ja elu näha, siis soovitan peatuda ka seal. Sellist melu ja kultuuri mujal ei olnud kui pealinnas.

Põnevat avastamist! :)

Käisime Korful juunis 2019 ning jagasime reisi kaheks osaks: esimesed 2 päeva olime Kerkyras, kus ööbisime vanalinna AirBnb korteris. Soovitan samuti vähemalt ühe-kaks ööd ka linnas olla, mitte ainult päeval läbi joosta. Seejärel rentisime auto ja tegime saarele ringi peale, aga ööbimiseks valisime väikese küla Korfu läänekaldal - Agios Gordiose, mis oli hea peatuspaik saare avastamiseks. Jäime valikuga väga rahule, ehkki küla oli väike, oli seal piisavalt rannaäärseid söögikohti ja kena väike liivarand. Samas kümme päeva on seal isegi ringi liikudes liiga pikk aeg.  Seega soovitan samuti jaotada reis kahe-kolme ööbimispaiga vahel, sest Korfu rannad/külad on eripalgelised ja väärivad avastamist. Ise uuesti Korfule sattudes plaaniks ka lisada ööbimise Kassiopis, mis jättis samuti toreda mulje.