trip-krainetrip-ukraine-dark
Mis plaanid teil kogutud miilidega on?

Sain äsja kirja, et mu BA Aviose miilid (17000+) aeguvad 9 kuu pärast. Sai need Qatari äriklassis lennates kogutud. Pole nagu otsest plaani Britishiga või OW lennufirmadega kuhugi lennata ja selle kogusega nagunii kuhugi ei lenda. Siit küsimus: kui olete umbes samas olukorras mõne lennufirma püsikliendiprogrammiga, mida olete mõelnud oma miilidega teha?

Kui sa järgmise 9 kuu jooksul kasvõi ühe Aviose teenid/kulutad, pikeneb kasutusaeg kolme aasta võrra.

Aga lennata saab selle eest küll, näiteks:

LHR-TFS-LHR BA Y 17000+£35

ICN-TPE CX J 15000+£35

HND-KIX-HND JL Y 12000+£10

Aga kui lennata pole tõesti plaanis, siis vaata siia, kuigi väga head kurssi pole sellest loota.

Huvitav, kas ostetud Aviosed ka arvesse lähevad (sry, laisana ei viitsi uurida)?

Peaksid minema küll (pole ise kunagi ostnud).

BA-l on kusagil mingi internetipood, kuis Aviosi kulutada saab. Tihti saab mingi minimaalse hulga näiteks heategevusele annetada ja aegumine on edasilükatud.

neil omajagu kasutust, programmil huvitavad sweetspotid, vàhemasti peaksid veel olema :) 

pood on viimane asi, kuhu viia.

pigem vahetaksin need sinuga

CX ja JL soovitused on muidugi head, sinnakanti pole tavaturistil aastaid enam asja ja selle aja peale ennustan, et kaovad ka need siiani üsna lihtsalt toiminud teiste lennufirmade piletid, siin näites siis BA piletid teistele lennufirmadele. AY juba kaotas ära RTW piletid ja muidki näiteid. Et koguda miile ei tasu pikalt.

vôimaluste kadumine on spekulatsioon. ka esialgne küsimus oli, mida keegi on môelnud punktidega teha.

endiselt, teema aktuaalne.

Aviostel on käinud muidugi hullud soodusmüügid, aga jällegi - mida nendega peale hakata?

Oktoobris oli neil sõiduks, näit LHR-SYD-LHR 170000+£755 F, JFK F oli vist 25000 Aviost.

Muidugi võid Aviose ka IB kontole kanda, nende Lõuna-Ameerika pakkumised on vahel päris head

Reality on ju vähe teine - kuhu sa reaalselt lendad? SYD ja JFK pole ju teemad. Aasia on nagu üldse väljas, muidu võtaks Cathay HKG-TPE upgrade'i firsti, juhul, kui see üldse veel sel liinil olemas on.

Sorry, eelmises postituses oleks pidanud olema "soodukas", mitte "sõiduks".

JFK on veidi kahtlane jah, kuna lennud toimuvad, aga enamikke inimesi lihtsalt sisse ei lubata. Aga Sydney lende hetkel ei toimu, seega kui sinu ostetud sooduslend tühistatakse, saad edasi tulevikku lükata. 

Aga reaalselt lennata saab päris mitmesse kohta Kariibidel näiteks.

@veigo

BA on väidetavalt mitteaktiivsetele kontodele ühe Aviose lisanud, et kasutusaega pikendada. Kui sa vahepeal pole enda oma kasutanud, siis kontrolli igaks juhuks üle, äkki said ka.

Aviose miilidega on see tore asi, et kui 36 kuu sees on mingi aktiivsus, siis miilid säilivad. Piisab ka, kui osta sooduka ajal 1000 miili ja saad 500 kauba peale. Kuhugi lendama või upgrade'i tegema selle 1500 miiliga ei hakka, aga varasemad miilid päris raisku ka ei lähe. Oneworldi lennufirmadest tundub mulle BA programm parim.

BA pikendas seda vahepeal vist niisama, ühte miili lisaks pole märganud.

Staatust teenida on nendega suht lihtne, kuigi paljudele on takistuseks nelja BA/IB lennu nõue.

Jajah, mul jäigi see ära, sest ei hakanud lihtsalt niisama lendama. Miilid olid koos, aga BA/IB lende polnud ja nii tai jäi.

Mul on hunnik AY punkte. Tegin vahepeal isegi ühe niisama TLL-HEL lennu, et 18-kuine aegumistähtaeg kätte ei jõuaks (napilt enne, kui nad tähtaega pikendasid). Augusti lõpus olnud -20% boonuslendude kampaaniaga ostsin pileti Pariisi. Aga üldiselt hoian, et koroona kadudes kuhugi kaugemale ikka minna :)

AY puhul piisab pikendamiseks IMO ka partnerite teenuste tarbimisest. Näiteks saab booking.comi kaudu AY punkte teenida.

Kel kogemust, võiks seletada, kui lihtne/keeruline on AY miilidega OW lennufirmade lende broneerida. BA Avios töötab suht hästi selles plaanis, aga nagu ikka, kogu aeg midagi muutub.

AY puhul piisab ka sellest, kui teha award bronn ja see tyhistada.

Aga kellel neid lademetes seisab - siis mul neid vaja, pakkuge