Mure ryanairiga :/

Tere kõigile ! Lugu järgmine maksin eile pilete eest ära tuli meilile FLIGHT RESERVATION NUMBER ja Confirmed, raha ka arvelt võetud ja kõik justkui OK, mõni tund hiljem tuli järgmine kiri sisuga : Your Credit/Debit Card payment was not authorised and the transaction declined

As your booking could not be completed the reservation has been CANCELLED.

Your DECLINED reference number is: ******

Ning kui panen sinna booking historysse oma e-maili ja selle FLIGHT RESRVATION NR-i siis selle järgi ka kõik justkui ok...

Ehk oskab keegi targem aidata, ette tänades Lauri :)

1
0

Kuna kaardimakset ei toimunud mingil põhjusel - uuri pangast -, siis ei saanud tehingut lõpuni toimetada ja see tühistati. Sul ei ole piletit.

1
0

kaardimakset ei toimunud aga raha on arvelt maha läinud ? :)

0
0

Broneeringus olemine ja reaalselt arvelt maha minemine pole sama asi. On sul see summa bronnis või maha läinud?

0
0

Kui tasusid krediitkaardiga, siis tehing võib küll olla kajastatud, aga arvatavasti puudub seal taga nn. kontolt võtmise kuupäev ehk kaupmehe kinnitus. seega ei ole raha arvelt maha läinud - ei saagi olla, sest Sulle tuli ju teade "makset ei autoriseeritud (ei kiidetud heaks) ja tehing lükati tagasi".

0
0

mind huvitab kaua see aega võtab et raha arvelt maha võetakse mul juba mitu päeva bronnis raha võibolla on ka lõpuks sama seis

0
0

Kui sa broneeringu numbriga sisse logid siis vaata, kas broneeringus on summa maha läinud, sõnastust täpselt ei mäleta vaata kas summa on makstud või jäägis maksmata. Minul oli üks kord nii, et tahtsin pagasi lisada ja ka mingil põhjusel krediitkaardimakse ei toiminud. Logisin enda bronni numbriga sisse ja seal oli kohe näha, et olen pagasi tellinud ja selle summa nagu ryanairile võlgu- maksmata osa. Helistasin nende "mõnusalt odavale telefoniliinile" ja rääkisin probleemi ära ning klienditeenindaja võitis telefoni teel minult krediitkaardi andmed ja saime asja klaaritud.

0
0

bronnis on... ja tasusin krediitkaardiga jah.. ma hellasin igaks juhuks SEB-sse küsisin, et nende viga vms ei ole, vastuseks sain et nende poolt kõik korras.

0
0

mann 32 kas see broneeringu nr-iga sisse logimine on sama mis.. View Booking History.. sinna panan bronni nr ja enda meiliaadressi.. igatahes on üks "result" ja see on sama mille ma ostsin ja mingit märget kas makstud/maksmata vms . proovisin ka täna neile helistada, igalpool automaatvastajad.. isegi meilile tuli automaatvastus. Poleks mõne seal töötava inimesega suhtlemise vastu midagi kui asjad korda saaks :)

0
0

nüüd leidsin koha kus neile meili saata.. ootan endiselt vastust :)

0
0
Lennupakkumised
Reisikaaslased