trip-krainetrip-ukraine-dark
Novatours ja lennu hilinemise kompensatsioon

Novatours on siin Trip.ee-s suhteliselt mahatallutatud firma. Aga kuna korra olin nendega Kreetal käinud ja "kõlbas kah" siis võtsin uuesti selle riski ja lendasin 16-ndal jaanuari tsarteriga nendega Gran Canariale. Lend oleks pidanud väljuma 17.20 Lennu algus nihkus üle kuue tunni. Chec-in-s anti 160 krooni ( hiljem selgus, et osad said 250 krooni eest puhveti vouchereid ) ja paluti kümne ajal uuele katsele tulla. Paraku kui õhtul peale kümmet uuesti lennujaama passima läksime siis olid puhvetid kõik suletud ja ei õnnestunud ka seda 160 krooni realiseerida. Lend väljus 23.55. Kuus tundi lendu koos magamata ööga. Tegelikult on terve esimene reisupäev magamatusest tõeliselt mahavistaud päev. Kas on kellegil õnnestunud panna Novatoursi sellist jama kompenseerima? Eurodirektiividest loen, et üle kuue tunni hilinevad lennud kompenseeritakse kuni 400 eur. ( Novatoursi oma koduleheküljel ). Või on Novatours süüdimatu: süüdi on lennufirma ja teda see ei huvita. Mingu ma Tarbijakaitsesse ja kohtusse, eks siis paistab?

Se ei olnud Novatoursi süü, et lend hilines. Lend hilines tehnilistel põhjustel ja Lennujaam kompenseeris 160.- või 250.-. Läksin ise ka selle lennuga Horisoni kaudu ja vaatasin netist koguaeg aegu ja läksin lennujaama alles 22.00 ja puhvet oli lahti. Et kohtusse kaevata peaksid sa lennukompanii kaebama mitte Novatousi.

Kõike ilusat sulle ja ära pikka viha pea.

Käisime samuti 16.jaanuari väljumisega Gran Canarial. Meile teavitati lennu hilinemisest ja lennujaama kodulehelt saab vaadata jooksvalt lennukite väljumisi (Novatours teavitas ka pileteid andes, et kontrollige ise lennuki väljumist). Meie läksime kell kümme lennujaama ja kell üksteist oli veel puhvet lahti, kust saime osta süüa ja juua. Täpsustuseks ka veel see, et lennuki tellib Horison Travel ja Novatours tellib Horison Traveli käest lennukohad. Enne kui kedagi süüdistama ja midagi nõudma hakata, peaks ikka natukene uurimistööd tegema.

Rediseke ja Pikuke olete ilmselt Novatoursi töötajad, kes üritavad asja siluda. Eriti Pikuke ( ilmselt ise üldse ei käinudki antud reisil ), kes väidab, et puhvet oli veel kell üksteist avatud. Peale kümmet vehklesid puhveti koristajad lappidega, letid olid tühjad. Kommenteeriti ainult, et kui oleks varem puhvetitöötajaid teavitatud siis nad oleksid ka toitu rohkem varunud. Puhvet olevat lihtsalt tühjaks müüdud. Ja muuseas: pildistasin puhveti sulgemiseajaga silti, nii et jätke häma. Lennukompaniid mina kohtusse kaevata ei saa, kuna mul on leping Novatoursiga.

Ma olen siin uus ja ma ei tea kuidas siin asjad käivad, kuid kui soovid pilte näha, siis võin sulle saata pildi meilile, kus meil on laual salatid ja joogid, mis me saime sealt. Kahjuks ma ei ole Nova toursi töötaja (nii kurb kui see ka ei ole).

Kahjuks pole minagi novatoursi töötaja ja mitte ka nende klient.Mina arvan, et sa jõutsid kas lennujaama liiga hilja või ei käinud sa seal ültse.

Ei hakka uut teemat tegema, küsin siin.

Sai ostetud Eesti firma kaudu lennupiletid Riia-Heraklion-Riia, piletil oli Novatoursi andmed. Tagasilend Heraklionist hilines 10 tundi, väljalend pidi olema kell 11:00, reaalselt väljus lennuk 21:15. Enne väljalendu (reaalset väljalendu) olid kohal ka Novatorusi esindajad, kes väitsid, et nemad teadsid probleemidest lennukiga ja meile saadeti sõnum. Mina ühtegi sõnumit ei saanud. Kas mul on alust esitada taotlus rahalise hüvitise saamiseks? http://europa.eu/youreurope/citizens/travel/passenger-rights/air/index_et.htm

Ning kellele ma selle saatma peaksin, firmale kust ostsin pileti, Novatoursile või Smartlynxile?