Novatours on siin Trip.ee-s suhteliselt mahatallutatud firma. Aga kuna korra olin nendega Kreetal käinud ja "kõlbas kah" siis võtsin uuesti selle riski ja lendasin 16-ndal jaanuari tsarteriga nendega Gran Canariale. Lend oleks pidanud väljuma 17.20 Lennu algus nihkus üle kuue tunni. Chec-in-s anti 160 krooni ( hiljem selgus, et osad said 250 krooni eest puhveti vouchereid ) ja paluti kümne ajal uuele katsele tulla. Paraku kui õhtul peale kümmet uuesti lennujaama passima läksime siis olid puhvetid kõik suletud ja ei õnnestunud ka seda 160 krooni realiseerida. Lend väljus 23.55. Kuus tundi lendu koos magamata ööga. Tegelikult on terve esimene reisupäev magamatusest tõeliselt mahavistaud päev. Kas on kellegil õnnestunud panna Novatoursi sellist jama kompenseerima? Eurodirektiividest loen, et üle kuue tunni hilinevad lennud kompenseeritakse kuni 400 eur. ( Novatoursi oma koduleheküljel ). Või on Novatours süüdimatu: süüdi on lennufirma ja teda see ei huvita. Mingu ma Tarbijakaitsesse ja kohtusse, eks siis paistab?
Ei hakka uut teemat tegema, küsin siin.
Sai ostetud Eesti firma kaudu lennupiletid Riia-Heraklion-Riia, piletil oli Novatoursi andmed. Tagasilend Heraklionist hilines 10 tundi, väljalend pidi olema kell 11:00, reaalselt väljus lennuk 21:15. Enne väljalendu (reaalset väljalendu) olid kohal ka Novatorusi esindajad, kes väitsid, et nemad teadsid probleemidest lennukiga ja meile saadeti sõnum. Mina ühtegi sõnumit ei saanud. Kas mul on alust esitada taotlus rahalise hüvitise saamiseks? http://europa.eu/youreurope/citizens/travel/passenger-rights/air/index_et.htm
Ning kellele ma selle saatma peaksin, firmale kust ostsin pileti, Novatoursile või Smartlynxile?