Öö JFK lennujaamas?!

Tere

Selline küsimus, et kahe lennu vahe selline, et peame perega jääma ööseks New Yorki. Võimalus on muidugi ka pagasiga linna minna, aga vast oleks mõnusam lennujaama läheduses ööbida. Kas on kellegil kogemusi, soovitusi - hullult maksta ei tahaks, samas prussakaid ka kardan :)

Kas on keegi ööbinud ja kannataks jääda või pigem ikka linna minna. Lendude vahe on 23 tundi -saabun 16.50 ja koju tagasi järgmisel päeval 17.20 lennuga.

Aitäh Jaanika

Olen korra ööbinud samamoodi New Yorgis kiirelt läbi lennates Super 8 Jamaica at JFK Airport hotellis. Selline lihtne koht, kuid tasuta transfer ja hommikusöök hinnas olid väga väärt. Jõudsime NY õhtul, sõitsime hotelli, magasime ennast välja, veetsime päeva linnas (metroojaam on jalgsikäimise kaugusel). Minu meelest olime selles hotellis teise öö ka ja siis lendasime edasi (täpselt ei mäleta, see oli aastaid tagasi). Ainus asi on see, et kui tahate õhtul lähikonnast süüa osta, siis varuge peenraha (suuremate kupüüridega jääte hätta, kiirsöögikohad on kiviviske kaugusel) ja pimedas ei ole väga mõistlik minna ringi kooserdama (suht tumedanahaliste piirkond, samas söömas käisime iga kell ja sellega ei olnud probleemi).

Me just ööbisime olude sunnil JFK Holiday Inn Expressis. Ka väga viisakas, tasuta transfeer jmt. Ma võtaks sinu olukorras vist hotelli pigem linna, saab õhtul lahedalt ringi hängida ja hommikulgi jõuab veel mitu tundi ringi vaadata.