ööbuss Siem Reapist

Kas keegi omab infot ööbussi kohta Siem Reapist Phnom Penhi? Olen surfanud ja leidnud, et Phnom Penhist Siem Reapi poole on sellised asjad olemas aga samad liinid tulevad kõik SR-st tagasi hommikul/päeval.

Novembri alguses. Taist algusega ja lõpp peatusega Ho Chi Minchis

Märtsi lõpus sai käidud ja sõidetud ka ööbussiga Siem Reapist läbi Phnom Penhi Sihanoukvillesse. Tahaksin hoiatada sellise firma nagu Golden Vip Travel eest. Reklaamiti, et kl23 või 24(samale bussile öeldi erinevad kellaajad) väljub mugav nahkistmetega magamisbuss, mis hommikuks on mere ääres. Kõigepealt jäi buss üle tunni aja hiljaks ja mingeid magamisistmeid polnudki. Tavalised pingid väga kitsa jalaruumiga. Sellega saime hommikuks PP-sse, kus meid maha tõsteti, üle poole tunni teadmatuses ootamist ja juba tuligi uus buss, tavaline külavahekas, millega edasi loksusime ja kell kolm pealelõunal olimegi kohal! Suhteliselt piinarikas oli. Teised eestlased sõitsid järgmisel päeval sama teed, aga nende buss väljus õhtul kuskil seitsme-kaheksa paiku ja oligi hommikuks Sihanoukvilles ja magamisistmed olid neil ka. Siem Reapist enamus busse sõidabki PP-sse ja tänaval on ridamisi reisibüroosid, mis pileteid müüvad. Igaks juhuks võib päev ette osta, sest meie buss oli küll viimse kohani täis. Teine kogemus veel- kui tuleb mõte Sihanoukvillest Saigoni sõita, siis seal ka erinevad bussivariandid, mis nii hommikul kui õhtul käivad. Peale meie bussisõitu mõtlesime olla kavalda ja osta hoopis kahepäevase reisi koos ööbimise ja ekskursioonidega. Firma oli Mekong Champa Travel. Reis algas kenasti, aga kui Vietnami olime jõudnud, selgus esimeses piiriäärse linna reisibüroos, et tegelikult sellist reisi polnud sel aastal olemaski. Kiitus vietnamlastele, kes meid edasi toimetasid ja asja ära orgunnisid, saime öömaja ja paadiekskursiooni ning jõudsima ka Saigoni.

Gianibis on väga korralik ööbuss, magamisasemed sees (nb- vali ülemised kohad!), wifi, wc. www.giantibis.com. Meie ostsime piletid netist enne reisi. Saab ka kohapealt.

Teinek ohalik korralikum firma on PP Sorya. http://www.ppsoryatransport.com/eng/ Sellega sõitsime Kepist Phnom Penhi.

GST oli kõige kehvem. Sõitsime PP-Sihanouki otsa sellega.