Palun targa inimese abi.

Tere! Soovin teha broneeringu 14. 05 Türki, Sun Expressiga, liikumispuudega inimesele ja , ma ei saa kuidagi tehtud, vaja et lennukini abi, sees saan ise kõnnitud, Türki minek, no ja ei saa tehtud, varem ikka mitmeid kordi tehtud ja sujunud kenasti-muide mees lennukis abis, lihtsalt ma ei leia Sun Expressi lehel kohta kus on andmed liikumispuude kohta.

Hetkel üldse  maas see leht, hea kui keegi täidab minu eest, ingliskeel kehvapooolne.

0
0

Kas see mitte rohkem lennujaama asi pole? Ratastoolid peaks igas lennujaamas olemas olema. Ja mais lendab Pegasus ka Antalyasse, pilet on küll suts kallim, aga kellaajad on ikka väga palju mõistlikumad.

0
0

neandertaal

Kahjuks Pegasus ei lenda oktoobrini, olin enne kasutaja, nüüd SUNEXPRESS, SEAL TRANSLEIT puudub ja ma ei oska liikumispuudega kuidagi asju ajada, tõlget ei leia, keelt ei oska, samas muid keeli valdan, inglise kuidagimoodi.

0
0

Seal pileti ostad niisama. Lennujaamale teatad, et on vaja liikumisel abi.

0
0

Broneeringut tehes vist ei olegi sellist kohta, kus saab vajadusest kohe teavitada.

Info järgi tundub, et peab pärast klienditeenindusega ühendust võtma ja nemad lisavad info broneeringusse - https://www.sunexpress.com/en/information/passenger-info/disabled-passengers/

Ma pole kindel, mis keeltes suhelda saab. Soome numbril vast ikka saab soome keeles. Saksamaa, Austria numbritel saab kindlasti saksa keeles jne. Helistades tuleb siis enamikel numbritel lisada suunakood ja 0 algusest ära jätta.

Lennujaamale lootma jääda alati ei saa. Ratastoolid on küll olemas, aga neid ei ole lõpmatult. Seega lennufirma annab eelnevalt sisestatud vajadusest teada ja lennujaama vastavad töötajad vaatavad, et vajalikus kohas vajalikud asjad olemas oleks. Tallinn on tõesti väike lennujaam ja võib leti lähedal oodates ratastooli ikka kätte saada. Suuremas kohas oleks ilma eelneva teavituseta ikka väga riskile minek.

0
0
Lennupakkumised
Reisikaaslased