Panorama Bungalow Resort Hurgada

Äsja jõudsime sellest hotellist tagasi ja mõtlesin, et annan tagasisidet hotelli kohta kuna siit foorumist mina enne reisile minekut midagi ei leidnud:( Olin natuke ettevaatlik kuna hotell asub linnast suhteliselt kaugel -16km ja tripadviseris kirjutati ebaviisakatest venelastest, kes on selle hotelli vallutanud:) ja tegelikult nii oligi, olime kaugel ja pea 100% külastajatest on venelased. Kuulda oli küll inglise keelt ja ka saksa oma aga vene keel oli põhiline. Hotelli kohta - ei ole teab mis suur aga minu meelest piisavalt paras (Sindbad Club Beach on igatahes väiksem). Saime toad basseinide juurde, pool seltskonnast I korrusele, teine punt III korrusele. Küsisime küll kõrvuti tuba aga noh saime nii nagu saime:) I korruse tuba oli kõpitsetud - vannituba korralikum, konditsioneer töötas ja koristaja tublim, koristas ja jättis kujukesi. Seevastu III korrus oli algsel vaatlemisel täitsa kobe aga väiksed vead nagu pimenduskardin oli eest kukkumas, duššikabiiniuksed liikusid nipiga, vesi põrandal peale pesu ning kond. töötas teatud nipiga:) ja koristaja ei pesnud meil klaase mitu päeva puhtaks, ei viinud rõdu tuhatoosist prügi ära, ainuke kuidas aru saime, et oli käinud, olid puhtad rätikud ja voodi oli üles tehtud:) Kuid mis seal ikka, voodi oli kõige olulisem seal toas:) Tuppa toodi iga päev üks pudel vett ning üks päev toodi ka puuviljad tuppa. Minikülmikus olid erinevad karastusjoogid, silti midagi juures ei olnud, palju maksab seega ei julgenud ka võtta ning kui hiljem küsisime tuli välja, et see ei kuulu All paketti. Toas oli ka seif aga ei mingit kasutusjuhendit:( Hotellis on väiksed butiigid ja ka apteek, mille hinnad on taevas võrreldes mujal olevatega. Hotellist välja minnes hakata vasakule kõndima, siis seal tee ääres päris mitmeid poode, kust saab kõik vajaliku, oli ka fix hindadega pood, kus meie tegime enamus sisseostud, käisime ka apteegis väljaspool hotelli ning hinnavahe oli 3kordne nt Antalis maksis hotellis 6 dollarit, väljas 2 dollarit pakk. Hotellis on oma diskoteek olemas, mis on suitsust läbi imbunud kuid animatsioonitiim viib igal õhtul linna erinevasse kohta peole. Kindel kellaaeg minnakse ja tullakse, kogu peo aeg hoitakse silma peal, kindel ja turvaline:) pilet koos transpordiga maksis 12 dollarit pidu. Söömine ja joomine nii nagu ikka seal, meil hotellis oli 24h jook ja kuskil pidi ka snäkke öösel saama, mida meil vaja ei läinud. Interneti kohta niipalju, et ostsin kohe lennujaamast Vodafoni neti kaardi, küsisin 3,5G kaarti, öeldi, et on ainult 4G kaart olemas ja telefonis näitas, et on ainult 2G:) Maksis 14,50, ei kasutanud 1G-gi ära ja meie olime 11ööd puhkusel, fujaees meie punt Wifisse ei saanud:( Reisi ostsin GoAdventurest, see oli siis kolmas kord nendega reisida, olen siiani rahule jäänud aga seekord jäi midagi kripeldama. Esiteks võttis meid lennujaamas vastu kohalik, kes inglise keelt ei rääkinud, ainult vene või prantsuse keelt ja selle peale, et meie vene keelest aru ei saanud, ütles, et kui siia resisida, siis vene keel on ainus keel, mida peab oskama:( ja oligi kõik, teda üldse ei huvitanud, kas me üldse millestki aru saame. Kui läksime linanreisile, siis oli küll eestlane giidiks aga teadmisi kuidas Egiptuses elu-olu on, seda me küll ei saanud, jahus oma õlidest enamus ajast, kuna viidi ju sinna ja eks tehti eeltööd. Ostsime reisi 11ööd, sellest 11es öö veetsime lennukis, reaalselt olime 10ööd kohapeal. Öine lend on hea, keegi küll ei pakkunud tekke ega patju, õnneks olid need endast ka kaasas aga aeg läks kiiresti:) Meri oli siin ilus, erinevad värvid, lohesurfarid lendavad, krabid toimetavad, väga mõnus ja mis eriti soojaks tegi oli see, et rannas asuvas surfarite kooli/maja postis lehvis Eesti lipp:) Soovitan kindlasti seda hotelli:)

Kas keegi veel l2hiajal antud hotellis k2inud? Endal n2dala p2rast minek ja k6ik kommentaarid oleksid v2ga teretulnud :)

Aitäh tubli tagasiside eest! Väikesed mured ----- väikesed rõõmud.