Pettusime

Tõesti armas lugeda nii palju positiivseid reisikommentaare. Kahjuks pean sellesse meepotti lisama ka tõrvatilga, vabandust. Oleme need laisad rannapuhkajad. Teneriffelt, Gran Canarialt, Kreetalt on vaid häid mälestusi. Seekord otsustasime Türgi kasuks. Tez Touriga Jeans Club Hotels Kaplan oli me valik. 5 tärni hotell UAI toitlustusega. Kuidas teile meeldiks, kui olete öiselt lennult kl.6.30 hotelli jõudnud, aga toa võtme saate alles kl. 12? Sama kaua pidi ootama ka 2-aastase lapsega pere. Hädavajalikuks ümberriietumiseks pakutaks teile lahkelt fuajee tualetiruumi. Kuidas teile meeldiks söögisaal, kuhu kogu rahvamass tormab, sõna otseses mõttes tormab üheaegselt sisse. Et siis paaniliselt taldrikuid täis kuhjata, sest on hirm, et miski võib otsa saada.Euroopa köögiga harjunud inimese jaoks paraku seal midagi ei leidunudki. Seega kaalulangetajatele sobilik valik. Teenindajadki leidsid, et menüü on suuresti taimetoitlastele orienteeritud. Lihasööjana võiksite ühel õhtul loota kanalihale, järgmisel õhtul kalale. Korra oleks te pidanud ka riknenud kala sööma. Valge veini joojad oleks 5 päeval seitsmest pidanud ilma veinita leppima. Seda lihtsalt ei olnud. Üks asjamees leidis, et ei peagi olema. Aga UAI ikkagi? Me korraliku hotelli söögisaali te vist eriti restoraniks ei nimetaks, kui näeks kõigil söögiaegadel laudade vahel liikumas härrasmeest, kelle tööks on pika varrega harja ja kühvli abil pidevalt põrandalt sinna kukkunud toitu koristada. Tekiks teil mõte basseini baarist jook tellida, siis olge valmis, et baarman te ingliskeelsele tellimusele ütleb: govori po russki. Halvemal juhul "karistaks" teid kokteiliga, millest kogemata alkoholi välja jätab. Ups! Samas toateenindus oli väga meeldiv. Söögisaali teenindajad väga tähelepanelikud ja kiired, seda eriti seal valitsevat kaost arvesse võttes. Küsiksin, kas Tez Touri müüdud 5 tärni ikka vastavad standartile.

saite toa kella 12-ks !!! ka järgmine aasta saate toa alati kella 12-ks,loe rahvusvahelisi hotellidele esitatud nõudeid! nii,et toriseda pole midagi. teiseks,reisile ei minda jooma ja ei ole hotelliomanik syydi,kui rahvas tormab söögisaali....võta asja naljana ja parem filmi seda.....hiljem kodus saad naerda kõvasti! no ja,kui mõni pudistab su põrandale prahti,sööki maha,on loomulik ,et koristaja tuleb ja pühib ära. meile sattus hotelli restorani suur perekond Araabia maadest,kus yldse nuga ,kahvlit ei kasutatud ja pisikesed lapsed soid kätega kõiki,koiki natukene ja siis jäeti laualinale....seal oli kaks lauda kokku lykatud ja vist 7-8 inimest oli....me "eurooplased" vahtisime kyll korvalt laudadest kohe päris suure imestusega,kuidas inimesed võivad syya....hiljem kelner tuli,ja keeras laualinad kokku,koik yhte punti,koos söögijäänustega.nugade,kahvltega ja taldrikutega,ja transporditi siis kogu see rämps minema! vot nii...ja meil oli 4# hotell! nii,et ära virise!

Hiinlased söövad nii, et kümnekesi ümber laua, laud lookas ja kui lahkuvad, oleks nagu põrsad sealt enne üle käinud: enamus jääke laual, mitte a la taldrikutel jne. Harjumise asi meile, neile igapäevane. :) Nii oli Malaisias.

Türgis jah, minuga prooviti ka rääkida vene keeles (sama on alati olnud Egiptuses), aga ei saa seda neile ju pahaks panna, kui ühte keelt (mida rohkem vaja läheb) rohkem osatakse. P.S: Mulle Toz Tours ka ei meeldi, muudel põhjustel.

Sisukas tagasiside on muidugi hea ja paljudel juhtudel ka abiks, aga virisemisega ei tasuks ka liiga hoogu minna. Mulle küll ei meenu, et 5* standardite hulka kuuluks toa saamine varahommikul - kell 12 tavaliselt on toa loovutamise aeg ja sisseregistreerimine algab kella 14-st; nii et teil läks isegi hästi. Samuti ei mõista ma, kas põrandale kukkunud toidu oleks pidanud siis sinnasamasse õhtuni vedelema jätma - oleks see rohkem restoranile sobinud kui laudade vahel koristav härrasmees? Ja et kogu rahvamass tormab üheaegselt söögisaali sisse - kuidas küll see hotelli tärnidega seotud võiks olla? Kui viiel päeval seitsmest ilma veinita olla on talumatu, siis ehk peakas puhkusele sõitmisega üldse ettevaatlik olema... Ühesõnaga - kurb, et puhkus pettumuse valmistas, kuid objektiivseid põhjuseid mina siin küll ei näe.

Aga ikkagi kui veini pole nädal aega ja keelt ei oska,siis pole see hotell 5 tärni väärt....

Milles Tez tour süüdi on, ise sa selle hotelli valisid? Kui oleks enne visanud pilgu näiteks tripadvisorisse ja tophotels.ru, siis oleks aru saanud, et erilist headust sealt oodata ei tasu.

Meie oleme siis seesama 2-aastase lapsega pere, kes käis nendega koos sellel reisil. Kui 5* hotellis pakutakse ainult kana siis peale paari päeva enam ei taha. Iga päev täpselt samad toidud. Asi, mis meile kõige üllatuslikum oli, oli see, kuidas lastebasseini vesi oli nii külm, et ise jalgupidi sisse minnes hakkasid jalad külmetama. Arvasime ise, et heal juhul 16 kraadi. Merevesi oli sel nädalal 28 kraadi. Meie tibul tõusis järgmiseks hommikuks lausa palavik, sest külmetas ainult paar minutit selles vees olles ära. Hotell oli reklaamitud kui kõige lastesõbralikum hotell, kuid lastel seal teha küll midagi ei olnud. Seal oli üks mänguplatsi moodi plats, kus ükski atraktsioon ei olnud terve - kiigud olid viltu, liumägesid oli 2 ja siis mingisugused rauajublakad, millel mina mõtet küll ei leidnud.

Noojaah! Kui valida Teziga venkarite paradiis, siis ei maksa imestada, et söögisaalis on tornaado ja teiega püütakse vene keeles suhelda. Ka pole Türgi 5* tihti võrdne Euroopa tärnidega. Hotelli valides tulevad kasuks internet ja tripadvisor. Järgmine kord olete targemad.

Teie probleem ei olnud tegelikult konkreetne hotell. Tegemist oli teie oma puhkusestiili valikuga. Türgis ongi need niinimetatud 5* hotellid sellised puhkusekombinaadid, mis igaühele lihtsalt ei pruugi sobida. Minge omal käel ja näete täiesti teistsugust Türgit.

Uurisin ka Tripadvisorist nimetatud hotelli kohta ja sealt loetu annab väga hea ülevaate - eales ei valiks seda hotelli! Reisikorraldajate ilujuttu ei tasu alati uskuda, ehk "usalda, aga kontrolli" on igati omal kohal.

Pealkirjast lootsin, et teema on uuest maagilisest lohkutõmbamise viisist :)

Jõudsimegi ühiselt pointini. Ja nimelt:hoidke eemale tez touri nn. 5-tärni hotellidest Türgis elik tegelikkuses venkude kombinaatidest. See ei ole juba ammu enam meie tase

Asi ei ole TEZ Touri 5* hotellide valikus, vaid pigem nende odavama otsa 5* hotellide valikus.

Türgis on väga korralikke 5* hotelle, mida paljusid müüb ka TEZ. Tehke taustatööd enne reisi.

Lisaksin ka ühe mõtte. Lugesin, et sama kaua pidi ootama ka 2-aastase lapsega pere. Kas nemad peaksid saama kuidagi erikohtlemise? Niigi lennukis 2-aastase eest raha ei küsita.

Asi, mida hotellides väldin on hinna sees söögid. OK - BB, mis tähendab majutuses sisalduvat hommikusööki on veel mõistetav. Ümbruskonnas on reeglina palju lahedaid söögikohti nii et seda võimaluste kasutamata jätmist hotelli söögikoha kasuks on arusaamatu. Muidugi, kui puhkuse stiiliks on nädal aega hotelli basseini kõrval lösutamine ja hinnas sisalduva alko tarbimine siis saan pahameelest aru küll. Kui aga vene keel ei meeldi siis ei maksa ka minna vene reisikorraldajaga.

No ei ole nõus eriti LostContinent.Türgis võib see variant just väga ok olla,kui söögid hinnas.Ja kui raha natukenegi loed,siis hädavajalik Ise sai oldud Alanyas 4* (hakkasingi just selle postituse peale uurima,kas tõesti ainult 4 oli) linnahotellis ja kõik hinnas ja väga ok ja rahul.Nii söögi kui joogi kui teeninduse kui rahvaga....ehk joppas siis

Tez kirjutab muideks hotelli kirjelduses ise ka, et "Pigem tagasihoidlik 5* hotell." Ma saaks nõrdimusest aru, kui Tez oleks seda reklaaminud kui midagi ülivinget ja siis kohapeal selgub vastupidine. Hetkel tundub, et reisija enda tegemata töö ja liigsuured lootused tõid foorumisse kurtma.

Aga selleks ju see foorum ongi,et siin jagada oma negatiivseid ja positiivseid kogemusi. Teistel selle võrra lihtsam....

Minu elu ei ole selle "kogemuse võrra lihtsam", see-eest sain aga hulga targemaks. Teadmine, et mõne inimese jaoks on tähtis otse basseinist õlut tellida - no kust mujalt ma seda õpiks?

(Viimati ostsin Türgis veini 1. jaanuaril kell 0:30 väiksest keldripoest, oli nii punast kui valget, olin rahul.)

Nii et lugupeetud kasutaja "69" vist juba kahetseb, et julges suu lahti teha. Tegi ilusa pika postituse, arvas, et hoiatab teisi (selleks see foorum vist ongi?või siiski mitte?enam vähemalt...). Tulemus? Pritsiti kohe poriga üle. Ehk nii mõnigi nüüd on ettevaatlikum, kui juhtuks midagi negatiivset olema, et jumala pärast siia ei kirjutaks. Ainult positiivsed (subjektiivne) postitused paluks! Samuti on oodatud kirjutama veinisõltlased, kes peavad öösel kell pool üks alkoholi ostma, et ikka sumin ei kaoks peast...ja ise veel rahul