Probleem hotelliga Courtyard by Marriott Istanbul Airport

Tahaks targematelt nõu küsida. Kuna Istanbulist läheb jätkulend alles järgmisel päeval siis broneerisin endale öö lennujaama lähedal hotellis Courtyard by Marriott. Hind tundus soodne, ainuke asi, et broneeringutingimustes oli kirjas, et garanteerimaks soodsat hinda võetakse raha kaardilt broneerimise käigus kohe maha ja seda ei tagastata kui tühistan. Broneeringu tegin juba kuu aega tagasi aga siiani pole keegi mult arvelt raha võtnud. Olen mitmed korrad suhelnud nende klienditeenindusega ja iga kord saanud vastuse, et lähema paari päeva jooksul läheb raha maha. Nüüd ongi mure selles, et kuna raha maha ei ole võetud kas broneering kehtib või ei. Kui lähen hotelli, broneeringunumber näpus äkki määrivad nn. letihinna pähe. On kellelgi sellist asja ette tulnud? Tänud kes viitsivad vastata.

Suurte hottellikettide puhul on suht tüüpiline, kui raha võetakse maha mõni päev enne broneeringu algust, kohale jõudes või mõnel puhul ka alles hotellist lahkudes. Su krediitkaardi number on hotellil olemas, nii et ühel hetkel jääd oma rahast ilma niikuinii. Omal igasugu kogemusi nii Hiltoni, Intercontinentali kui ka Accori hotellidega. Hinna pärast ei maksa muretseda. Kui muretsed, võta välja trükitud broneering (koos hinnaga) kaasa ning peaks igati OK olema.

0
0

Tänud vastamast Maxi! Ise mõtlesin ka, et mis seal ikka olla saab aga igasugu kahtluseussikesi puges vahepeal sisse. Võtan siis paberi kaasa ja astun julgelt hotelliuksest sisse :)

0
0
Lennupakkumised
Reisikaaslased