Reisi planeerimine Hurghadasse

Tere, oleme planeerinud minna perega Hurghadasse, Egiptusesse. Peres on 2 vanemat ja 3 last vanuses 16, 18 ja 18. Lugesin siia tehtud postitusi seoses Hurghada kohta ja enamus olid negatiivsed. Tahtsingi teada rohkem infot selle kohta, kuidas te planeerisite ja kus te ööbisite. Plaan on minna veebruari lõpus.

Sooviksin ka teada kus te käisite ja mis oli huvitav.

ei viitsi neid negatiivseid kommentaare lugeda, aga minu jaoks Hurghada kehvem, kui Sharm. Ei ole kohe "ukse ees" nii ilusaid snorgeldamiskohti, randu ja ehk veel midagi. Kui lastega, siis ma valiks Sharmi. Samas neid omavahel võrrelda ei saa, sest Hurghadast vaid saab minna nt Kuningateorgu

Hurgadas ringi kolades näeb ka kohalikku elu, Sharmis seda pole

Oleme nüüdseks käinud Egiptuses 3 korda, neist 2 siis Hurgadas. Esimene kord olime Magawish 4* hotellis, elasime bangolos. Väga ilus liivarand ja imeliselt soe vesi. Hotell oli veidi eraldatud ja vaikne. Möödunud aastal olime AMC Royal 5* hotellis. Samuti ilus ja puhas hotell, käisime detsembris ja kahjuks oli vesi jahe, aga rand oli samuti ilus ja liivane. Samas kui ostsime snorgeldamise reisi, siis meri oli soe. Hurgadast on hea minna ekskursioonidele. Käisime Luxoris, abikaasa käis ka Kairos. Ühel õhtul oli ekskursioon Akvaariumisse ja liivalinna. See oli väga uhke, suured kujud liivast ehitatud. Mõlemad hotellid olid veidi linnakärast eemal, aga samas mere kaldal. Hotellist linna sai taksoga.

Mina soovitaksin pigem Sharmi. 2 aastat tagasi käisin Sharmis ja eelmisel aastal Hurgadas. Sharm on tunduvalt soojem. Paari nädala pärast olen samuti minemas Sharm el Sheikhi.

Saabusin just Hurghadast ja eelpool mainitud Sunny Dayst. Tuues võrdluseks 3x Sharmis ja 1x Tabas ning nüüd esimene kord Hurghadas, siis Sharm on oluliselt mõnusam ja ilusam. Hurghadas on tuulisem ja jahedam tõesti kuid see-eest saab mingil määral osa kohalikust linnaelust.

Kui on plaanis rahulik puhkus ning soovite tutvuda ka veealuse maailmaga siis sharm on selleks õige koht.

Soovitan Makadi Bays asuvat hotelli Serenity Fun City. Igati mõnus hotell, meeldiv personal ning ilusad korallid kohe rannas.

Egiptusega ongi nii, et kellele hakkab meeldima, see jääbki käima ja need, kellele esimene kord jääbki viimaseks.Esimest korda külastasin seda riiki väikse grupiga.Peatusime Kairos, Luxoris ja Hurghadas.Pärast seda käingi seal puhkamas.Oma abikaasaga olime Kairos ligi kuu aega, sealt nädalaks sõitsime Luxorisse.Nüüd on kõik vaatamisväärsused nähtud ja põgenen lihtsalt meie halli kliima eest paar korda aastas pakettreisiga Hurghadasse.Olen olnud hotellides, mis jäävad linnamelust kaugele.Väga kiidan Serenity Makady Beachi, kus on ilus aed, korallirand, sõin igal õhtul a la carte restoranis, paarishotell on Serenity Fun City.Seal on väga suur veepark.Nüüd peatusin linnahotellis Sea Gull,sest mu kaaslane soovis olla linnamelu keskel.Ka ei kurda.Suur territoorium, hotellil uus ja vana osa ja mõlema randa, restorane ja basseine saab kasutada.Kuna mu reisikaaslane polnud enne käinud, siis ostsime kohalikust firmast paar väljasõitu.Privaattuur Luxorisse, 80 eur ühele ja Paradiisisaar kaatriga 25eur ühele.Kohalik firma on Ramashka tours.Kõik toimis.Olid õigeaegselt kohal ja paadireisilt vastas ka.Soovitan!Meie Eesti firma pakkus sama.Individuaaltuur Luxorisse, hinnaks ühele 250.Ühepäevast Kairo-reisi kindlasti ei soovita.See on tappev ja näha midagi ei jõua.Kairo nõuab aega avastamiseks.Kõik oleneb, mis hotelli valite ja mida oma reisilt soovite.

Egiptus on lähedal, pikemat lendu ei taha. Sharmis pole käinud, pidi olema tuulevaiksem talvel. Kuid olin ka aprillis 3-s kord Hurgadas ja väga rahul. Ööbisin Sea Gull hotellis. Lähedal lennujaamale, linnamelu keskel, oma sisehooviga, valik on enda, kas külastad linna või oled hotelli rannas, mis on väga mõnus, saab ka tuule eest peidus olla :) Mulle meeldis ! Lähen kindlasti tagasi samasse hotelli, kui sellised ilmad jätkuvad Eestis :)

Sea Gull oli üks jubedamaid hotellikogemusi, räuskavad venelased, õhukesed helikindluseta seinad ja nn jadaventilatsioon, mis teistest tubadest suitsuhaisu tuppa tõi. Vana osa on ok, sinna venelasi ei lastud, kuid kuna ka meie käisime nende mõistes venelaste alla, siis ka meid sinna ei lastud:( Samas sai vanalinnas palju ringi kolatud, mõne kohalikugi juures käidud. Ehk on vahepeal hotellis midagi muutunud, olime seal vist ca 8a tagasi. Hurgadas tuulisem, kui Sharmis. Osa seltskonnast oli ka Makadis, hotelliterritooriumil oli küll lahe, kuid kui kuhugigi minna tahtsid, siis taksokirves kohe lajatas:) Sharmis soojem ja vaiksem, kuid kohalikku elu ei ole.

Räuskavaid venelasi enam pole.Pärast terroriakti Vene lennukiga Sharmis Vanemaa charterreise Egiptusesse ei korralda.Jätkus kohti nii söögikohtades kui rannas.

Palun ülevaadet Sunny Days hotellist. Kas kannatab nädala olla, kui peaeesmärk on rand ja snorgeldamine?

Tiiu. Sunny Day hotellis sees pole käinud , aga 2016.a. märtsis olin kohe lõuna pool kõrval olevas Zahabias. Seega mõni sõna ümbritsevast. See on seesama hotell ,mille randa tuli hiljuti põhjapool kõrval avalikust rannast noaga vehkija. Kui mina seal olin ,siis hilisõhtul kostis väljast tulistamist. Kui need pisiasjad ei häiri, siis Google mapsi vaadates paremal on muulide otsas Zahabiaga ühine järsk koralliriff, mis minu meelest tõesti ilus on. Minu sealoleku ajal ujumise kaugust ei piiratud, uju palju tahad. Veebruaris lähen sinna riffile uuesti snorgeldama kui Zhabiast päevapileti saan. Teisel pool avalikku randa põhja pool on kohe linn oma ehedas olekus. Otsin üles ka lähedaloleva puuviljaturu, mis siiani külastamata. Lõuna poole jalutades mõnisada meetrit on ametlik kullapood kui huvi ehtsa ja odava Egiptuse kulla vastu.

Paar sõna ka "tertsi" poolt reklaamitud privaattuuri kohta Luxorisse. Privaattuur kohalikega on ikka palju-palju odavam kui 80 euri nägu. Olen sellest juba kirjutanud ja kellel huvi ,jätku mulle sõnum kontaktiga. Ise lähen 15.veebruar ja kolmas kord Luxorisse minna ei viitsi. Proovin saata oma kolm reisikaaslast. Hea oleks jui leiaks veel paar inimest, siis on lihtsam tingida. Proovin tähendab seda ,et kohalikega pole miski kindel enne kui istud bussis ja sõidad (kui siiki).

Tänan tagasiside eest. SD on lihtsalt paar korda suht soodsa hinnaga läbi vilksanud, piilume veebr lõpu või märtsi alguse pakkumisi. Sealkandis olen mingis 3*-kas (Shedwan? Smartline? ) olnud. Või võiks ka Zahabiat jälgida? Niikui nii tuleb päev merel ka võtta. Aga Luxori reisil, küll nii 4-5 aastat tagasi, lagunes 50 km Luxorist välja sõites täitsa ametliku Eesti firma buss nii ära, et tagasitee kujunes 7 tundi pikaks... Päikest!