Rooma lennu tühistamine

Tere, nimelt pidin minema Wizzairiga 10 juuli Rooma, kuid järjekordselt on lend tühistatud. Sel korral pakub lennufirma asendust 7 juuli lennule. Tekkis küsimus sellega seoses, kas ja kui palju peaks reisikindlustus katma sellises olukorras, kuna tekib paar lisapäeva? Lihtsalt sooviks teada, kui palju peaks kindlustuselt sellises olukorras raha küsima, sest tekib lisakulu nii majutuse, bussipiletite jne osas.

0
0
1
2

Esialgu ei tundu olevat midagi saada. Kahju ei ole sündinud . Kindlustuse mõte on katta tekkinud kahju, lennufirma teatas muutusest vähemalt 14 päeva ette. Nüüd on sinul endal võimalus Wizzairi pakkumine vastu võtta või siis loobuda ja saada raha tagasi (kunagi).

0
0

Kindlustuse mõttes ei tähenda see 14p tähtaeg ju midagi. Kindlustusele võib proovida öelda, et teise lennufirmaga (nt Lufthansa) samal päeval sinna saamine maksab x eurot, reisi pikendamine y eurot. Ma ei näe küll, et kindlustus saaks siin öelda, et istu kodus enda puhkuse ajal.

0
0

Ma ei usu, et kindlustus midagi katab. 

Kindlustus katab asju siis, kui see on pm vältimatu. Sa tead juba kuu aega ette ja see on sinu oma otsus nõustuda varasema piletiga, mitte sa ei ole sunnitud varasemat piletit võtma.

0
0

Kui oleks tagasilend lükatud edasi, võiks üritada, nii ei saa midagi.

0
0

Jah, sellised kavalad lennufirmad üritavad muudatustest teatada enne 14 päeva, et oma EU 261 vastutust vähendada.

Teadmata, milline on teemaalgatajal kindlustus, aga näiteks Swedi (aga võimalik et ka paljude teiste pankade) Platinum ja Kuldkaardi kindlustusega on selline sunnitud reisikava muutus hüvitatav, õigemini käib kindlustuspoliisil tingimuste alla “Lennupiletite vahetus kuni 150 eur.”

1
0

SEB/PZU on sama klausel - kord kindlustusperioodi ajal kõikide kindlustatute peale kokku ühekordne hüvitis kuni 150€

0
0

Swedbankist öeldi jah, et kui vastu võtta varasem lennupakkumine, siis ei kuulu hüvitamisele, vaid enda mure. Hüvitavad ainult lennukipiletite vahetust 150€ ulatuses. Eks tuleb, siis loota et rohkem tühistamisi ei ole. Aitäh vastajatele.

0
0

@rainer986

Juba traditsiooniliselt selgub tõehetk Wizziga 14 päeva enne reisi. Sinnamaani võib veel vabalt muudatusi tulla. Selle sama asja pärast on siin foorumis ka korduvalt soovitatud Wizzi pileteid mitte osta rohkem kui 14 päeva ette. Aga eks see ole individuaalne, mõnele pakub see lendude pidev muutumine adrenaliini.

0
0

@henry086 

Olen lennanud Wizzairiga üle 20 korra ja ei ole ühtegi tühistust siiani olnud, väikesed kõikumised väljumisajas ei tohiks nüüd üldiselt suurt adrenaliini tekitada kui just endale ei planeeri odavlennufirmadega ümberistumisi. Hetkel on lendude tühistamine seotud ikkagist maailmas toimuvaga mitte Wizzairi süü kohe..

0
1

Rainer, see ikkagi Wizzi eripära, et paugutatakse odava hinnaga lende välja, hiljem täituvuse järgi siis vaadatakse, mis toimub, mis muudetatakse/tühistatakse. Teistel ei ole sellist trikitamist täheldanud.

4
0

Ryanairiga pole kunagi sellist muutmismängu olnud nagu Wizziga. See ikka jah Wizzi omaloogika praegu

3
0

Ju siis on minul siiani lihtsalt vedanud.

1
0

Mul on täpselt sama mure. Tulen Austraaliast ja Wizz tühistas juuli lõpus Roomast Tallinna toimuva pidava lennu. Kuidas sellisel juhul käituda? Kas lennufirma peab midagi hüvitama võin lihtsalt peangi oma kuludega paar päeva Roomas olema? (Nende järgmine lend Tallinna praegusel juhul 2 august). Tänan.

0
0

Lennufirma hüvitab tühistatud lennu maksumuse. Uue pileti muretsed juba ise oma raha eest. Kui valid nende muudetud lennu, siis edasi on jah oma kuludega.

Kui on olemas ka mingi korralikum reisitõrkekindlustus, siis saab kulude hüvitamist neilt küsida.

0
0

Ma ei ole küll jurist, aga Right to Care kohustus peaks lennufirmadele kehtima olenemata tühistamise/hilinemise põhjusest või ette teatamise pikkusest.

Kui Wizz pakub järgmist lendu 2. augustil, siis senini peaks majutus ja söök Roomas nende kulul olema. Vabatahtlikult nad seda muidugi pakkuma ei hakka, mis võib tähendada seda et maksad ise esilagu kõik kinni ja nõuad Wizzilt hiljem tagasi.

Vaidlesin ise mõned aastad tagasi BAga sarnasel teemal, nad olid raudkindlad, et ei ole kohustatud mulle midagi hüvitama, aga seisukoht muutus pärast kohtusse andmist kiiresti ning hotelliarve maksti kinni.

0
3
1
2
Lennupakkumised
Reisikaaslased