Ryanair

Tere! Minek märtsis Gran Canariale Ryanairiga Riiast Frankfurt-Hahni kaudu. Kuna Frankfurtis kahe lennu vahe ainult 1t.10min, on väike mure, et lennuk ikka õigel ajal Riias üles ja Frankis maha saaks. Siit üks küsimus lennundus-spetsialistidele: äkki on tegemist sama lennumasinaga, mis peale koristust ja tankimist edasi Las Palmasesse põrutab? Sellisel juhul ei peaks väikest hilinemist väga kartma.

1
23

Oi, Olle. Mul on tunne, et see reis läheb kalliks maksma. Tee kindlustus.

0
0

Ei usu, et on. Pole loogiline. Siis oleks liini nimi teine.

0
0

firma vastutuse osa. Piletid ju on mûûdud eraldi ja seetöttu arvestada ise normaalse ajavahega, mis on kaks tundi enne väljalendu. Kuna ûhelt lennule teisele ei jöuta, siis selleks on ettenähtud Frankfurt-Hahn lennujaamas hotellid.

0
0

Kui lendude vahe alla 2 tunni, siis ei tee keegi ka kindlustust. Nii et jääb lihtsalt loota sellele, et esimene lend õigeaegselt maabuks.

0
0

Reisitõrke tingimustes ei ole minu leitud info kohaselt määratletud kahe lennu vahelist miinimumi. Kuna lendan ainult käsipagasiga, on 1t.10 min. kah igati normaalne aeg ühest väravast teise kulgemiseks - checkid niikuinii juba ette tehtud.Kas keegi võiks kinnitada või ümber lükata mu teooriat, et tegemist on sama lennukiga. Naabrimehe väitest ei saa ma kahjuks aru...

0
0

Minu kogemus vahemaandumisega on selline, et siis ei aeta jätkureisjaid lennukist välja ja maandumine ning väljumine toimub samas väravas.

0
0

Minul ei olegi tegemist vahemaandumisega, vaid ikka kahe erineva lennuga. Lihtsalt mõtlesin, et teoreetiliselt jõuaks sama lennuk hommikuse Riia-reisi järel Las Palmasesse põigata. Muidugi ei pruugi, kui Ryanil neid lennukeid Frankfurtis nö. jalaga segada on.

0
0

Nii...põhjust pole väga muretseda! Nimelt Frankfurt hahn lennujaam väike. Mis puutub lennu hilinemisse, siis ma ei usu seda väga, kuna lendan pidevalt Ryanairiga ja üldiselt neil on lisatud tegelikule lennuajale 20 minutit - sellega nad garanteerivad tiitli, et nad on alati graafikus (sellist auhindu jagavad lennufirmad), isegi kui tuleb viivitus õhku tõusmisel. Muidugi hoiatus see, et kott ei tohi kaaluda grammigi üle 10 kg. Mul endal juhus olnud Frankfurt Hahn lennujaamas, kus mul võeti ära laptopi kott. Nimelt Ryanairil selline tingimus et sa võid kanda ainult ühte käsipagasit. Ja siis võtsingi läpaka kaenla ja juhtmed toppisin tasku. Aga üldiselt kui ise ei tee midagi kapitaalselt valesti siis arvan et ei ole mingit probleemi lennukile jõudmisega.

Ja kindlasti see lennuk millega sõidate Riiast Frankfurti ei lenda edasi Kanaaridele.

0
0

Ma siiski veidi muretseksin. Hahn Airport puhul on tegemist lennujaamaga kus puudub nn. transiit-tsoon. Seetähendab, et saabuvad reisijad suunatakse otse baggage claimi ning sealt juba avalikku alasse. teisisõnu tähendab see seda, et peate jooksma uuesti security checkki ning lootma, et seal järjekorda pole. Kui kõik plaanipäraselt läheb, siis peaksite jõudma ning 10 minutit ka üle jääma. Kui lend hilineb siis arvatavasti paar sada eurot vaesemana Gran Canariale saate peale pileti muudatusi.

Terminali plaan - http://www.hahn-airport.de/image_view.aspx?id=509899

0
0

kui Ryanil neid lennukeid Frankfurtis nö. jalaga segada on.

On küll jalaga segada.

http://en.wikipedia.org/wiki/Frankfurt-Hahn_Airport andmetel lendab Ryanair sealt ca 50-sse (!) erinevasse sihtkohta.

0
0

Objektiivselt hinnates - suurem on tõenäosus, et jõuad. Ryanair ütleb eelmise nädala kohta, et: Flights on time : 81% Within 1 hour : 93%.

Kui hilineb, siis on jama. Jääb veel Sinu pakutud võimalus, et tõepoolest sama lennmasin lendab Sinuga juhuslikult ka edasi. Välistatud pole, kui vaadata lennuaegasid. Lende ja lennukeid on Fankfurt Hahnist muidugi kümneid ja ega "lennundus-spetsialistidel" siin suurt targutada või teooriaid ümberlükata ole. Kuidas see on seatud, teavad täpselt Ryanairi vastavad asjapulgad.

Reisitõrkekindlustuse tingimusi tasub hoolikalt lugeda. Ehk leiad sealt näiteks taolise punkti: Kindlustusandjal ei ole kahju hüvitamise kohustust,kui reisitõrke põhjustab valesti planeeritud reisi ajagraafik, milles ei arvestata ümberistumisteks ettenähtud vajalikku aega, tavapäraseid ilmastikuolusid jms. Seejuures peab kindlustatu arvestama täiendavaks turvakontrolliks (pagasi läbivaatus, salongi kaasavõetavate esemete kontroll jms) kuluvat aega.

Kui ma oleksin kindlustusseltsi jurist, siis lajatakse kohe selle punktiga, kui kahe lennu vahe nii napp planeeritud.

0
0

Isegi kui lendab sama lennuk edasi, ei oleks sul sellest midagi kasu. Sul ei lubata lennukisse jääda, lähed välja võtad kotid, teed uue checkinni.

0
0

Esmalt suured tänud kõigile, kes kunagi võtsid vaevaks vastata! Nüüdseks õnnelikult tagasi ja jagaks veidi muljeid. See kunagine küsimus (äkki on sama lennuk?) ei olnud kah päris lambist võetud. Olin nimelt veidi võrrelnud Hahni saabuvaid ja lahkuvaid lende ning lähtunud tõsiasjast, et lennufirmale toob kasu see lennuk, mis on õhus ja kahju see, mis kükitab lennuväljal. Niisiis algas meie lend Riiast 20 min. hilinemisega, mis küll pisut ärevaks tegi. Samas peale umbes tunnist lendamist kinnitas Martina- nimeline teenindaja, et maandume õigel ajal. Ilmselt oleks ka nii juhtunud, aga meid lähetati veel ühele lisaringile tõusva lennuki pärast. Ühesõnaga maandusime umbes 10 min. hiljem ja aega oli veel 1 tund. Kuna kasutasime ainult käsipagasit,(mida sinna soojale maale ikka kaasa vedada?!)võisime minna kohe uuesti turvakontrolli, mis samuti pea inimtühi juhtus olema. Uuesti Ryanairi väravas ootasime veel 35 minutit enne, kui meid järgmisele lennule hakati lubama. Läheme siis uuesti lennukile ja... ära sa räägi! Ongi sama massin! Seisab täpselt samas kohas ja kannab sama pardanumbrit. Meeskond muidugi teine. Enne liikumahakkamist kaptenilt väike sõnavõtt. Saab ta ühe lause öelda, kui mu filoloogist abikaasa hüüab: See on ju eestlane! Jutujärje võtab üle naisterahvas, kes teatab, et kapten Jüril ja tema tiimil on hea meel meid toimetada Las Palmasesse. Siinkohal palavad tervitused Jürile, kellega ka reisi lõpus kätlesin! Lookese kokkuvõtteks soovitan mitte peljata ülalmainitud ümberistumiseks jäävat aega, sest väikese hilinemisega jõuab samuti igal juhul.

0
0

Odavlennu firmadel selline strateegia, et lennuajaks pannakse alati pikem aeg kui selleks tegelikult kulub ja maal veedavad ikka rohkem kui 25 min mis jäetakse saabumise ja uue lennu vahele. See annab neile hea statistika, lihtsam õigeks ajaks kohale jõuda kui ka vähe hilineb. Viimasel mul mitmel korral juhtunud nii, et lennuk lahkub varem kui aeg kirjas, ehk peab tõesti õigel ajal väravas kohal olema.

0
0

Targutaks ka natuke ja jagaks kogemusi. Nimelt Riia-Frankfurdi suunal väljalend millegipärast samuti hilines ca 10min, maandus aga enne õiget aega. Sama lugu tagasitulekuga, siis oli ka väljalend pigem enne õiget aega. Mulje jäi selline, et see ei ole võimalik, et Ryanair üldse hilineb. Teiste firmade puhul tuleb alati ette uimerdamist ning tundub rohkem õnneasi olevat, kas jõuab õigeks ajaks või mitte (pigem ei jõua). Ning üks asi veel, mis osaliselt puudutab lennujaama, aga teisalt on ilmselt ka Ryanairist tulenev: nii kiiret pagasiteenindust pole veel varem kogenud! Aeglasemad tegelased ei jõudnud veel pagasilindi juurdegi, kui nende kohver juba teisele ringile oli läinud. Suusapagas samuti tuli väga kiiresti. Lugedes teiste kogemusi, siis ongi ilmselt tegemist üsna täpse lennufirmaga.

0
0
1
23
Lennupakkumised
Reisikaaslased