Ryanair teeb novembrist klienditeeninduses mitmeid olulisi muudatusi

toho imet - Ryanair'i juht Michael O'Leary lubas aktsionäridele, et nad hakkavad kliente paremini kohtlema:

http://www.e24.ee/2574560/ryanair-teeb-novembrist-klienditeeninduses-mitmeid-olulisi-muudatusi

Kas keegi oskab juhatada sellekohast infot ka ryanairi kodulehelt, ma kohe kuidagi ei leia.

super oleks kui tuleks selline võimalus, et kui valin, näiteks Tln-Faro(otse lendu ei ole) ja ryaniar pakuks oma kodulehel erinevat võimalusi ümberistumisega..kas läbi London St. või Frankfurti ja n.e.,.täpselt ei mäleta, aga eelmine aasta sain kas mitte lendama.ee kaudu sellise pilti näha, kui valisin Tallinn-Malaga ja siis masin pakus Tln-London ja seal 2 tunni pärast London-Malaga..Tänud vastamas kõikidele kes on teemaga kursis:) olen proovinud erinevait"skyscannereid" aga midai huvitavad--või on lihtsalt vee VARA:) teine suund jargmiseks septembriks, mis ei jatta rahule, on Montenegro-aga sinna on veel keerulisem saada:)

http://www.tarbija24.ee/2585226/kumme-koige-narvesoovamat-asja-ryanairi-juures

Jäin (suhteliselt mõttetut) artiklit lugema ja märkasin ühte ebameeldivat muudatust: 4. Lähteväravas järjekorras seismine

Praegu saavad Ryanairi reisijad reserveerida endale istekoha, kuid see maksab 10 eurot. Seega peavad perekonnad, kes summat kulutada ei raatsi ning soovivad kõrvuti istuda, väravas pikka aega järjekorras seisma.

Kas järjekorrad lühenevad? Jah, Ryanair lubab veebruarikuust alates tutvustada kindlaks määratud istekohtadega süsteemi, järgides konkurendi Easyjeti eeskuju. Easyjeti süsteemis antakse kõigile reisijatele kindel istekoha number. Neile, kes soovivad istekohta valida, peavad maksma lisaks 3,6 eurot.

Ehk siis - kui süsteem määrab mulle kolmeses reas keskmise koha, mis mulle ei meeldi, pean tasuma 3,6 €? Siiani on olnud hea ka ilma trügimata leida endale sobiv koht, kuid nüüd... Kel on kogemusi easyjeti analoogse süsteemiga?