SAS klienditeeninduse "escalation contact"

Kas keegi teab SASis mõnda emaili, kuhu eskaleerida minu meelest ebaõiglaselt lahendatud probleem? Nende oma koduleht pakub järgmiseks sammuks vaid Tarbijakaitset, aga mulle tundub, et kolmanda osapoole sissetoomine tähendab liiga põhjalikku pretensiooni hetkel.Otsisin küll netist, aga see jäi tulutuks.

0
0

Mis see probleem muidu on ? Saab täpsemini vastata

0
0

Asi on selles, et mul on kaks korda olnud täpselt sama probleem, millest esimene kord SAS vabandas ja kandis raha tagasi, teisel korral ütlesid, et ma olen ise reeglitest valesti aru saanud. Kuna esimesel korral isegi ei viidatud, et tegemist võiks olla minupoolse eksimusega, siis ma ei taha nõus olla, et ma nüüd need kulud ise pean kandma. Asi puudutab äraantavat pagasit.

0
0

Mul oli sarnane probleem Finnairiga. Ei taha midagi öelda, aga see ikkagi sõltub teenindajast, kellega asju ajad. Lõpuks helistasin Finnairi, seal üks vanem proua võttis vastu ja saigi asjad korda aetud.

0
0
Lennupakkumised
Reisikaaslased