Sihonoukville rannik v.s Koh Rong (Samloem) saared

Läheme 5 liikmelise seltskonnaga jaanuaris 2016 seiklema Lõuna-Vietnami ja Kambodžasse. Praeguste plaanide kohaselt tahaks seikluse lõpetada väikese rannapuhkusega. Valikus olid esialgu Vietnamis PhuQuoc´i saar või siis Kambodža rannik. Täna oleme arvamusel, et võiks jääda 3-4 päevaks puhkama Kambodžasse, Sihonoukville rannikule. Seal kõrval ka mitu põnevat saart (Koh Rong ja Koh Rong Samloem). Siit ka küsimus käinutele. Kuhu soovitate puhkama jääda? Kas pigem Sihonoukville rannikule või põrutada ikkagi saartele? Üksindust ja suurt vaikust ei taotle, aga ülimat melu ka ei vaja.

Parima vastuse saab vast anda kasutaja triipkood , kes Sihanoukvilles paikneb. Sai käidud 3 aastat tagasi nii Sihanoukvilles kui sealt paadiga Koh Rongil + veel mingil väiksel saarel. Saartel oli siis tunduvalt rahulikum aga ehitustööd käisid ning kujutan ette et praegu on need pisikesed saared tunduvalt teistsugusemad. Koh Rong oli puhkamiseks mõnusam ja rahulikum kui Sihanoukville.

Meil oli eelmine aasta sama plaan, kas minna peale Lõuna-Vietnamit edasi Kambodžasse või veeta rannapuhkus Phu Quoc saarel. Meie otsustasime Phu Quoci saare kasuks sest jõudsime järeldusele, et Kambodža väärib täiesti eraldi reisi. Phu Quoci saarega jäime väga rahule. Saarel on vaatamist ja avastamist küll - rahvuspark, pärlifarm, kalakaste tehas, suur ja uus veepark-hotell ja palju ilusaid inimtühje randu. Lisaks hea ja odav toit. Enamus hotelle rendib rollereid ja paari päevaga saab saarele korraliku ringi peale teha ning vaadata, mida saarel pakkuda on. Meie hotelli manager soovitas kõigil rentida rollerid hotellist, sest ta väitis, et linnas asuvad rendikohad pakuvad väga tihti tehniliselt mitte korras olevat tehnikat. Erilist hinnavahet hotelli ja linna rendikontorite vahel polnud. Rollerid olid päris uued. Kui võrrelda liiklust HCMC ja Phu Quoci vahel siis saare liiklus on kui paradiisis :D Saare ja mandri vahel opereerib peamiselt Vietnam Airlines. Lennukid väga korralikud ja teenindus hea.

Meie saared on kahjuks juba tugevalt ülerahvastatud, ning seda mõnusat vaikset chilli rannapuhkust ei leia enam ei Koh Rongilt, ega Samloemilt. Mina ei soovita kahjuks enam kumbagi saart.

me valisime ka Phu Quoci ja jäime väga rahule

Koh Rong'il Sok San beach, hea rahulik ja chill. Julgen soovitada.

Koh Rongi põnevus on ainult piiramatud kogused kanepit ja meeletu rahvas, uuest aastast taas uus kiirlaev liinil, nii, et ka mina julgen soovitada - aga kõike muud, kui need kaks saart Koh Rong ja Samloem

Aitäh kõigile vastanutele. Saartele ei lähe, jääme Otres 2 randa. Päike ja meri samad, kui saartel. Võtsime bungalod otse randa "varbad meres" ;-)

Ehk täpsustate, mis nimelised bungalod võtsite, meil minek veebruaris ja otsus ka kaldub Otrese ranna poole, samas ei jäta need soodsama hinnaga heintest onnid just sellist muljet, et tahaks sinna oma asjad jätta, tundub, et ka puhtusega neil probleeme, natuke rannaliivast eemal Otrese külast leidsin küll sobivad, aga et varbad vees...

Otrese küla on ikka rannast tükk maad kaugemal ja rannapuhkust seal pole. tegelikkuses on need õleonnid väga mugavad ja tavaliselt neis ka vastuvõtus seif kuhu oma kallimad asjad jätta. telefonist ja rahast on hoopis tõenäolisem ilma jääda rannas vedeledes või õhtul ööklubis olles.

Meie seltskond nii kui nii 4* ja 5* hotellipuhkust ei planeeri ja ei näe paanikat, kui ka mõni asi ööbimises ei läigi ning on lihtsamakoelisem. Tahakski kogeda "õleonni romantikat" (Eestis telgis magada rannas on igati OK). Aga meie võtsime rannapuhkuseks Elephant Garden Resort *** (reiting 7,5 /10-st). Seal on nii palmiokstest bungalod, kui kivibungalod ja väidetavalt vajalike väärisasjade tarbeks seifid. Eks oskame rohkem kommida, kui käidud ja sealt tagasi(02.02.2016)

Kui otsid väga hea hinnaga ööbimist/toitu siis seda leidub pigem rannikul. Meie viibisime paar ööd rannikul ja paar saarel Sanloem. Odavamat ööbimist n.ö seljakotireisijale oli ikka raske leida - kuigi hooaeg polnud veel alanud. Toit samuti kallim - sest sinna lisandub ju saarele transport... aga Lazy Beach sillerdav vesi ja praktiliselt inimtühi rand andsid lisapunktid.