Soodsalt Gran Canariale ja seal soodsalt auto + elamine ehk rentisime suvilabussi

Me käisime nelja sõbraga Manchesterist Gran Canariale ja saime piletid ca. £75 üks ots. Manchesterist, sest seal üks meist elab. Aga Manchesteri saab soodsalt Easyjetiga. Easy küll Manchesteri ei lenda aga kui kaarti vaatad siis Manchesteri lennujaam on kesklinnast praktiliselt sama kaugel kui Liverpool'i lennujaam, kuhu Easy lendab seega airport transfer maksis vist suht sama. Olime natuke purjalik, kui saabusime:)

Meil oli see mure, et kuidas saada öömaja nii lõunasse, kus on turismus, rannad jne, kui ka veeta aega Las Palmases, kus on ägedad lokaalid, kõrtsid, kohalike elu jne. Kui võtta kogu puhkuse perioodiks (meil 2 nädalat) öömaja, siis on odavam ja asjadega ringi rallida jälle tüütu ja kallim. Aga tahaks ju ringi käia! Nonii, sai siis mõeldud, et äkki annab rentida karavani rendiautole sappa. Seda ei leindnudki Gran Canarial (Tenerifel leidsime http://caravanasedmonsa.com). Otsisime siis edasi ja leidsime lõpuks palju soodsamalt suvilabussi rendi firma Gran Canarial (http://autocaravanas-canarias.info). Saime lõpuks koos kindlustusega endale ca. €15-€16 per kärss per öö nii auto kui ka mõnusa elamise, mis oli meiega igas saare punktis kaasas! Selle raha eest ma leidsin seal üldiselt Las Palmases kõige närusema hosteli ainult + auto oleks tulnud otsa rentida. Väga-väga cool reis oli - käisime mägedes kämpimas, tegime mägironimist, käisime Las Palmases mitu päeva, õppisime kyte-Surfimise selgeks (!!) vähemalt osad meist:D ja üldse oli väga teistsugune reis!

Kõige suurem üllatus oli aga minu meelest see, et selles rendi firmas töötas eestlane:D Tuli välja, et juba üle 10 aasta seal elanud ja nägi kaugelt küll välja pigem nagu kohalik - üleni tumepruun ja rääkis kohalikuga seal arusaamatult kiiresti hispaania keelt.

Aga jah, soovitan soojalt pigem võtta suvilabuss, kui migi ühe kohapeal lukus öömaja + auto. Bussis on dušš, köök, WC, teler, internet, muusika - millestki ei tundnud puudust.

Peab vist ära proovima. Tundub kallis aga soodsamat tõesti ei leindud. Üldse ei leidnud eriti tegelt.

Vot, siis proovisingi, ostsingi aga ei saa kahjuks minna. Kui keegi osta soovib 6-14.10.