Soodsalt päikese alla!

Tere!

Otsustasin nüüdseks juba natukene rohkem kui kuu aega tagasi oma tüdrukuga minna reisile. Kuna mõlemad oleme 18-aastased, siis ei tahtnud midagi väga kallist ja üritasime võimalikult soodsalt saada kuhugi sooja päikese alla. Kui nägime esimest korda reisikorraldaja "Sinu Reisikorraldaja" 400€ pakkumist Kanaari saartele (Tallinn-London-Las Palmas) tekkis idee, et vaataks hoopis ise lende ja äkki suudame ise omale reisi korraldada.

Hakkasimegi tutvuma hindadega ja kohe loomulikult RyanAiri koduleht ryanair.com lahti, juba kohe alguses leidsime üpris soodsaid võimalusi ise lendamiseks Kanaaridele või kuhugi mujale. Kuid lõppude lõpuks oli meie jaoks parim variant järgmine: Tallinn - Bremen - Las Palmas Las Palmas - Bremen - Tallinn Kokku: Edasi-tagasi lend 239€/ 2 täiskasvanut ehk 119,5€/inimene. Siia tuleb lisada 40€ teenustasu veel, et ei maksnud raha õige kaardiga vms. Ehk siis 20€ nägu.

Sellise skeemi ainsaks negatiivseks pooleks oli, et olles jõudnud Bremeni pidime ootama 24h, et väljuks lennuk Las Palmasesse. Kui aus olla, siis kartsin hullemat.. see 24h möödus väga kiirelt - sai tutvuda natukene Bremeni linnaga ja üldse rahulikult ringi jalutada, istudes kuhugi kohviku maha või shopata läks aeg nagu lennates ja lõpuks oligi kell 8 õhtul umbes, ehk aeg lennujaama liikuda. Seal sai veel natukene poest kaasa ostetud banaane süüa ja võisgi mugavalt valida omale pingid kus magada (väga hea lennujaam magamiseks, suuremad tuled lülitatakse ööseks välja + täielik vaikus..kuskil 5-6 hommikul esimesed inimesed tulevad, oleneb päevast). Öö sai ilusti üleelatud, wc's ennast kasitud ja võisgi sammud seada RyanAiri terminali kust astusime kell 12 lennukipeale suunaga Kanaaridele. Ärevus oli suur aga jõudsime ilusti kohale ja ees ootas meid mõnusalt lämbe ilm.

Hotelliks olime valinud praktiliselt kõige soodsama hotelli - 7ööd 264€ aga hotell oli väga supper noortele inimestele! Kaks korrust, esimesel korrusel diivaninurk, telekas, kööginurk ja väliterass. Teisel korrusel magamistuba, vannituba ja rõdu. Ehk kui sa pole veel arvutanud siis ühel inimesel läks 271€ - lennud edasi-tagasi + majutus. Lennujaamast hotelli plaanisime algselt minna bussiga nr.66 mis viiks ilusti hotelli juurde, aga kuna bussini oli üle 1h aega ja soovisime otse hotelli ette saada võtsime kohe sealt takso, mille sai kuskil 10€ nägu hotelli ette.

Ilm oli kohapeal supper, päevalt praktiliselt pilvitu ja väga-väga soe. Tüdruk põles rängalt ära ja sai tõsiseid põletushaavu, mina kärssasin ka väga ära. Ilm oli väga supper aprillikuu alguse kohta!

Rohkemat nagu ei oskagi öelda, kuidas kohapeal oli seda võite ise küsida aga teema mõte on see, et pole vaja käia välja suuri summasid et reisile minna! 271€ üks inimene ja saad nädal aega väga mõnusat päikest!

Kõike parimat,

Positiivne!

Kui päike on ainuke kriteerium, siis mina olen juba pruun nagu neeger ja seda tänu oma kodus räästa all terrassil päikese võtmisele. Ja paar kolm päeva siis sõiduaja pealt ka kokku hoitud.

Ilm oli väga õhtusöök? :D iseenesest tublid noored, ma selles vanuses ainult hääletasin.