Tai - Vares Reisid

Väike teadaanne Varesreite:) reisikorraldusest. Ostsime novembris 4 piletit Bangkoki 15. jaanuariks reisibüroost Vares Reisid. 11.jaan. teatati telefoni teel, et kuna lennuk on konfiskeeritud, lükkub reis edasi, pakuti 19.kuupäeva, vormistasime oma puhkused õnnelikult ümber. 20. jaanuaril teatati telef. teel, et ikka ei saa 19. ka lennata, et 22. jaanuaril. Südamesse tekkis kahtlus, et kas julgeme üldse sõita (olime kuulnud lugu kuidas inimesed Riiast tagasi saadeti, kuna oli müüdud topelt kohad lennukis) ning ostsime sama hinnaga Finnairist uued piletid. Varesed küll maksid raha tagasi koheselt, kuid väga nipsakalt keeldusid mingist kompensatsioonist kui julgesime paluda kinni maksta oma juba ära ostetud siselennu piletid a´500 eeki tk. Riskige kui julgete!

Finairi piletid sebis meile reisibüroo Reispass, töö kiire ja korralik, aitäh.

Meil juhtus selline lugu. Ostsime novembris Vares reisidelt lennupiletid väljumisega 08.01.09 Taisse ning lisaks panime nende kaudu kinni ka hotelli kaheks ööks Bangkokki. Alguses tundus kõik ok ning kuna tuttav on käinud kaks aastat järjest sama firmaga Tais, siis ei arvanud, et võiks mingeid tõrkeid tekkida. Lend Taisse läks graafiku kohaselt ning tõrgeteta. Tagasi pidime tulema 28.01.09 ning päev enne hakkasime Phuketilt tagasi Bangkokki lendama. Juhuslikult kohtusime Phuketi lennujaamas kahe eestlasega, kes ütlesid, et lendu tagasi ei toimu. Alguses suhtusime sellesse teatud reservatsiooniga, kuna keegi polnud meiega ühendust võtnud ning arvasime, et asjale on mingi loogiline seletus. Kuna ajavahe on 5 tundi Eestiga, siis sain Vares reisidele ainult e-maili kirjutada ja küsida, mis toimub. See mis edasi juhtus, oli suhteliselt huvitav. Vares reisid ütles, et lendu ei toimu ning võtku me lennufirmaga ühendust ja ajagu asjad ise korda. Me loomulikult vaidlesime sellele vastu ning palusime neil seda teha. Kui ma lisaks esitasin küsimuse, et miks keegi meid sellest olukorrast ei teavitanud, läks teisel pool toru olev Vares reiside töötaja ilmselgelt minu peale närvi ning meie vestlus lõppes sellega, et ta viskas toru hargile. Nende seisukoht oli, et meie peame ise probleemile lahenduse leidma ning võiksime neid sellega kursis hoida. Lõpuks saime nendega kokkuleppele, et saame minna Pattayale ning nad maksavad meie hotelli kinni (selle saavutamiseks kulus päris palju aega) ning saame tagasi lennata 03.02. Mõtlesime siis, et kõik on korras ja saame lihtsalt veel mõned päevad puhata. Päev enne tagasilendu saime kokku Vares reiside kohaliku esindajaga, kes meile täie tõsidusega väitis, et on võimalus, et me ei pääse 03.02 lennukisse, kuna meie piletid on aegunud. Siis kulus meil veel pool päeva (närvid olid suht pingul) ja selgus, et siiski nad suutsid selle probleemi lahendada. See väike lugu on illustratsioon sellest, mismoodi Vares reisid oma asju korraldab. Iseenesest pole ju paha kui saab 6 päeva lisaks puhkust, kuid meil maksti selle aja jooksul kinni vaid hotell, ei muud (ja usun, et kindlasti on inimesi, kes on reisil arvestanud teatud rahasummaga ning reisi lõpus võib see raha olla otsakorral). Lisaks on nendepoolne suhtumine täiesti uus kogemus minu jaoks, midagi nii ebaviisakat pole ma juba ammu kogenud. Ja sellest 6st päevast, mis me nö. lisapuhkust saime, möödusid enam-vähem kolm asju ajades. Nii, et mõelge enne hoolikalt, kui selle ettevõtte teenuseid kasutate. Me küll säästsime ca. 6000 krooni lennupiletitelt, kuid ma olen kindel, et järgmine aasta maksan ma Tai piletite eest selle raha rohkem.

Käisin ka eelmisel aastal Varestega Tais- siis sujus küll kõik ilusti. Täitsa imelik, kas siis terve grupp ei saanud õigel ajal tagasi lennata? Huvitavad ka teiste kommentaarid, kes sellel hooajal Varestega käisid, plaan oleks minna järgmisel hooajal aga hakkan pisut kahtlema...

Õigel ajal ei saanud minna vist umbes 12 inimest (võin eksida, aga suurusjärk on umbes selline) - me kõik ostsime lennupiletid kolmeks nädalaks.