Taisse: Finnair, Turkish Airlines või Qatar Airways?

Oleme oma reisiplaanidega veel väga-väga-väga alguses...

Veebruaris on plaan minna perega esimest korda Taisse, 2,5-3 nädalaks. Kokku on meid 4, lapsed 8a ja 10a. Korra oleme käinud vaid Novatoursiga Egiptuses.
Valida ei suuda Turkishi ja Finnairi vahel, mehega lähevad arvamused lahku.

Turkish Airlines: edasi-tagasi kokku 1650eur. Helsingi - Istanbul - Bangkok. Istanbulis lennuki vahetus 3-4h. Istanbul - Bangkok öine lend. Reisiaeg kokku 15-16h.

Finnair: edasi-tagasi kokku 1970eur. Helsinki - Bangkok otselend. Tagasitulek päivasel ajal, öise lennu hind oleks 2030eur. Reisiaeg kokku ca 10-11h.

Kuidas selle Istanbuli ümberistumisega on, kas on tõesti nii hirmus see Atatürki lennujaam? Aega kaotab, aga kus meil kiiret...Lapsed on tublid, neile meeldib reisida. Kas Finnairi 400eurot kallim pilet on väärt seda ajavõitu? On kellelgi kogemust, kuivõrd lennukid mugavuse poolest erinevad? Istudes peab magama, väga vist vahet pole missuguse tooli peal, ebamugav on nii või teisiti!?
Arvestada tuleb muidugi sellega, et Bangkokist lendame arvatavasti samal päeval kohe edasi lõunasse.

Olen surfanud terve interneti läbi, ikka otsustada ei suuda, kas maksta rohkem ja olla mugavam või kui juba minna siis minna ikka natuke seiklema ka, põnev ju! Mees nii ei arva ja lastel tähtsaim, et üldse palmi alla suplema saaks :)

Turkishi odavam hind tuleb ju ainult Helsingist startides. Tallinnast Finnairiga on hind soodsam, kui otse Helsingist (väga kiire ümber istumine). Lisa juurde veel ajakulu Helsingisse + laevapiletid + transport lennujaama + söök laevas ja rohkem ilmselt polegi siin miskit arutada :) Ilmselgelt Tallinnast Finnairiga on parim variant. Head reisi!

Unustasin mainida, et elame Soomes ja Helsingist minek oleks meile poole mugavam kui Tallinnast.

Kui ma elaksin Soomes, ei tekiks mul mõtetki lennata Bangkokki läbi Istanbuli, selmet otse lennata.
Hind on natuke suurem, aga eks mugavus maksabki.
Tegelikult pole sel Atatürki lennujaamal häda midagi ja neli tundi kannatab seal veeta küll.

Õige PORO eelistab alati kodumaist lennufirmat ja lendab otse palmi alla :D

Ma vast valiksin ka finnairi.Lennujaamas passimine nagu eriline seiklus pole,aga kuidas kellelegi.Kuhu edasi Bangkokist?

Kui veel samal päeval Bangkokist edasi lendate, siis soovitaks küll Finnairi...eriti kui veel lapsed kaasas. IST lennujaam pole küll hull aga ega seal midagi super mõnusat ka ei ole.

ahjaa võibolla hea teada,et 2018 hiina uusaasta on 15-17 veebruar.sel ajal on palju hiinlasi reisimas.hiinlastest puhkajate arv Tais on kiiresti tõusmas.

Mina valiksin küll Turkishi. Super mònus lennufirma, Istanbuli lennujaam pole nii õudne midagi.. lennujaamas on ka poode, ka erinevaid söögikohti, lennujaam ajaviitmise seisukohalt pole just parim, aga saab hakkama.. ise oleme seal isegi 5 tundi oodanud aastase lapsega, nii et pole hullu midagi ;)
Turkish lennufirmana on oluliselt mònusam, toidud on minu jaoks maitsvad olnud, kuigi olen alati toitude osas valiv, siis sealsed toidud on küll meeldinud, pardateenindus on super, lennukites olemas uued filmid jne ja siiski Euroopa üks parimaid lennufirmasid :)
Ega Finnaair ka kehv pole, aga ei ole jätnud nii head muljet kui Turkish..

Mina valiksin Turkishi,see aeg seal Istanbulis möödub üsna ruttu...

Põhimõtteliselt oleks valikus vajadusel veeta üks öö ka Bangkokis, iseasi kui suur mõte sellel enam on. Pigem ikka ühe jutiga sihtpunkti välja ära.
Plaan on minna Phuketti ja mõnele saarele, Koh Lantal käime kindlasti ära.

Finnairi pika otsa kogemus puudub aga Turkishi teenindus on väga OK. Käisime lastega Sitsiilias ja neile anti igal lennul nänni. Küll laste kellad, siis joonistamise vahendid. Need kellad töötasid veel alles hiljuti. Lennukitoit oli ikka väga OK võrreldes muude Euroopa otsadega.
Atatürkis väga hull pole. Kui lapsed on reisihuvilised, siis see 3-4 tundi pole katastroof. Ainus miinus on seal Türgis aastas mõni kord plahvatav pomm. Isegi lennujaama saabuvate terminalis tulistati. Väljuvate terminal oli juba toona range valve all. Kõik autod otsiti läbi ja eemal betoonpostide taga oli näha korraliku relvastusega sõdureid. Sellest filtrist oleks olnud väga raske läbi murda. Ehk on nüüd ka saabuvate terminal paremini valvatud. Türklased on turismi edendamisse ikka korralikult raha tagunud. Turkishi odavad piletid on ilmselt osa sellest, sest meie lennu hotelliöö maksis ka rohkem, kui pilet.

Kui teil plaanis Bangkokist kohe edasi minna, siis kas poleks mõtekam juba Helsingist otse Phuketile lennata?
Muidu teemale vastates valiksin Finnairi - kuna on nii pikk lend, siis eelistaksin igakell ühe jutiga kohalejõudmist.

Kindlasti eelistaks ajavõitu. See viietunnine ajavahe on ju ühel suunal, kas tagasi tulles on sama väike? Kokku lendate 10-12 tundi kauem puhkuse jooksul, eriti tagasilend on ränk. Koos väsimusfaktoriga kaotate ühe päeva.

Mis te selle eest vastu saate? Turkishi vanema, ent suurema lennuki Istanbul-Bangkok otsal. Marginaalselt parema teeninduse ja toitlustuse. Aga lennukitoidu nimel lennata 5 tundi kauem on totrus. Lennukitoit on halb isegi siis, kui ta on väga hea.

Suuremate valikutega meelelahutussüsteemi - Turkishil on filme rohkem, sarju rohkem, iga sarja mõni episood rohkem. Aga nagunii te ei jõua vaadata ära murdosagi sellest, mida meelelahutussüsteem pakub. Finnairil on ekraanid paremad ja uuemad, Turkishil vanemad.

Turkishi Istanbul-Bangkok istmetel on sülearvuti laadimispesad (töötavad ca 50% juhtudest). Kui on vaja midagi laadida või saab tööd teha lennukis, siis Turkish võib olla parem variant. Samas oleks ka siis tõhusam lennata Finnairiga kiiremini ja mitte tööd tehes ning seejärel 5 tundi hotellis istuda ja töötada (kui see üldse on teema).

Ja kui vähegi võimalik, võtaks otse Helsingi-Phuket pileti, see Bangkokis vahemaandumine ja edasilend röövib veel 3-5 tundi aega. Helsingi-Phuket otselend samamoodi 10-12 tundi. Turkishiga Phuketisse saamine 15+3/5 = 18-20 tundi lendamisele ühes suunas.

Finnairi hinna osas: ma olen viimased korrad ostnud alati Bangkokist Helsinkisse päevase lennu pileti. Saad hommikul enam-vähem mõistlikul ajal tõusta, lennujaama minna, hommikust süüa ja siis see 9-10 tundi lennukis möödub päevasel ajal mu meelest üsna ruttu. Kuna ma lennukis magama ei jää, siis need öised lennud, kus ise üleväsinud, on minu jaoks ikka paras piin. Nii, et mul oleks soodsama päevsae lennu pileti üle eriti hea meel :D

Mida kiirem lennuaeg, seda parem, eriti lastega reisides. Aga kui eelarve on piiratud, siis kindlasti kannatab valida ka "odavam pilet-pikem reis" variant. Nagu eelkõnelejad kirjutavad, siis uuri ka teisi sihtkohti Finnairiga, sest otselennud on veel ka Phuketile ja Krabile. Ise eelistaks kindlasti kõige kiiremat ja mugavamat lendu :)

Olen mõlemaga lennanud. Finniga saab kiiremini aga Turkishil on suuuurepärane toit ja mugavus ka turistiklassis. Istmed läksid eriti mugavalt alla, oli hea programm filmides , mida valida (ajaviide). Lisaks jagati reisikomplekt, mis sisaldas susse ja hügeenitooteid ;) Siiski uuesti lendaks Finniga, kiirus :)
Ka ei meeldinud mulle Istanbuli lennujaam, suur ja lärmakas...

Just, Finn teeb ju otselennu Helsinki- Phuket...milleks siis veel lisa vaeva , raha ja aega raisata?

Laste pärast valiks Finnairi kiirema lennu. Istumine jääb slle 12 tunniga väga valusaks. Lapsed veel saavad vähe rohkem sirutada.
Olen Istanbuli edasi-tagasi Taimaale lendamiseks kasutanud.
Lastega on ikka ka seal raske. Rahavast on palju, istumiskohti vähe, lisaks jälgi veel lapsi. Siis soovid veel süüa ja juua. Edasi-tagasi lennu puhul tõuseb ka sellelet kulu.
Reisiks üksi, oleks nõus ka 200 eurot rohkem maksma, et 10-11 tunniga kohale jõuda.

Finnair kiirem või odavam? ... viimasel ajal kipub nende õhubussidel ilmnema tehase tootmisvigu, mistõttu lende jääb hiljaks, suunatakse ümber, tühistatakse. Lõppkokkuvõttes alati kiirem ei ole, aga odavam võib küll olla, tundes lennureisija õigusi ehk siis hilisem kompensatsioon. Huvitavam võib ka olla, kui lend suunatakse ümber x-punkti kaudu, mida külastada polnud mõtteski ehk siis kompensatsioon tagasihoidliku pardameelelahutuse korvamiseks.

Teen vett veel sogasemaks :) Vaadake ka maailma tippude hulka kuuluvat Qatari Airwaysi. Nad lendavad Helsinkist Dohasse ja sealt edasi võimalik nendega nii Bangkoki (osa lende teenindab ka A380, kui see peaks kellelegi teie perest huvi pakkuma) kui ka otse Phuketile saada. Osadel päevadel võimalik ka täitsa kiire u 3-tunnine ümberistumine Dohas mõlemil suunal. Endal ka veebruari ostetud just Qatari piletid väljumisega Helsinkist.

Finnair Helingist otse Phuketti meie valikusse ei jää. Ehk millalgi järgmine kord. Põhjust ei oskagi öelda, võib-olla liigagi mugav ja igav. Hind on ka lõppkokkuvõttes oluliselt kallim kui Turkishil. Bangkokist Phuketile vaatasin ThaiAirways´i pileteid, meie perele oleks üks ots kokku vaid 39eurot. Korralik kokkuhoid, kui mõelda, et nelja peale on Finnair Phuketile on ca 200eurot kallim kui niigi juba Turkishist 400 eurot kallim Finnair Bangkoki. See oleks juba 600 eurot mugavuse peale, nii mugavad me pole!

Qatari olen ka vaadanud, miskipärast ei sümpatiseeri. Samas hinnad on peaaegu kõikidel kuupäevadel väga head. Kuidas selle Qatari õhuruumi lubamisega praegusel hetkel on? Kas neil mitte mingi aeg mitte ei keelatud mõnede riikide õhuruumi siseneda? Kuidas selline asi pikamaa reisi mõjutab?

Turkishil olen kuulnud, et üsnagi tihti tuleb ette lendude edasilükkamist jms. Kompensatsiooni Turkishi lendude puhul vist ei saa (ei ole Euroopa lennufirma)? Samas on meil väga hea aastaringne reisikindlustus, mis katab kõikvõimalikud kulud igasuguste reisi hilinemise, ärajäämise, kohvrite kadumise jms puhul. Samas ei kata see pettumust, tüütut ootamist ja närvitsemist ajaplaani segaminimineku pärast.
Kui palju Finnairil ja Qataril lendude edasilükkamist on ette tulnud?

3-4h ümberistumiste vastu pole meil miskit, pool sellest ajast kulub ju kindlasti õigete väravate jms. otsimisele.
Keeruline, keeruline... ja ma tänan vee sogamise eest! Suundun momondo-avarustesse!

mis see miski on miks sulle Qatar ei sümpatiseeri? praegu Qatari lennukid igatahes lendavad ja siitkandist Taisse läbi Doha minnes ei tule ka mingeid suuri ringe sisse nende praeguste osade õhuruumikeeldude tõttu.

Finnu ja Qatari edasilükkamisi ei oska kommida, aga eks neid tuleb igal firmal aegajalt ette, see on täiesti etteennustamatu ja puhas loterii reisija jaoks. Veebruaris võib Helsinkis näiteks vabalt lumetorm sattuda ja siis ei ole vahet, mis firma on, lendu ei tõuse ilmselt ükski.

Ise valisin Qatari soodsa hinna tõttu (438 eur, Helsinki>Bangkok//Phuket>Helsinki, ja natuke lennundushuvilisena soov proovida uut lennufirmat ja nende Boeingu Dreamlinereid ja A380, mis Qataril on ühed uuemad praegu käigus olevatest masinatest)

Siis võiks ka Turkishit vältida. Vähemalt mingi aeg olla kiidetud iga lennu alguses nende uut presidenti (kuulujutt v-olla?). Toimuvast Türgis teavad kõik vast..

Jep, Quatari mugavus, lisaks, et ta on üks parimaid :) , on see, et sa ei pea 11-14h kuskil õhus rippuma :D Saad 6h lendu ja siis veel 6-8h lendu ( oleneb sihtkohast), et järjest ei lenda üle 10h. Paus, jalad sirgu ja uus lend :) Ei ole selg haige ega midagi :) Kui juba vahepeatus sobib.

Istanbuli jama on see, et kui neil jan-veb-märts lumi maha tuleb, siis on neil lennuväljal error :D Neil pole võimekust/oskust ju radasid puhastada :) Tean 3 talve järjest, kus tuttavad lennanud läbi Istanbuli ja neil on reisitõrge tekkinud just lume pärast. Koju ei saa :D Ses suhtes on Finn jälle parem :)

Ee, kas Te olete varem mõnel pikamaalennul ikka käinud?

Minu meelest pole suurt vahet mis firmaga sa lendad, kui istud turistiklassis siis paras piin on see igaljuhul. Seega lastekarjaga reisides ise küll püüan alati leida ajaliselt lühima tee.
Alguses on võibolla põnev istuda suures lennukis ja filmi vaadata, aga kui reisi eesmärk on siiski sihtkohas võimalikult palju mõnusalt aega veeta, siis mina isiklikult küll ei panustaks lennukite vahetustele, vahemaandumistele ja krt teab kus passimistele, et seal oma väärtuslikku aega kulutada.

Loomulikult kui on eesmärk kohale jõuda võimalikult odavalt, siis minu ülaltoodud jutu võib vabalt prügikasti visata.

Ai, mulle meeldib, kuidas tõlgendustest sünnivad kuulujutud. Korduvalt maailma parimaks tunnistatud lennufirma Qatar Airways on ebasümpaatne ja on tekkinud kahtlus, et Katar sulges Katari riigi omanduses olevale lennufirmale oma õhuruumi. Palun lahkelt jätkata, saab jälle igatpidi targemaks.

Puhkusel kõige rohkem maksab aeg. Kui on valik selle vahel, kas lennata 10 tundi otselennuga või kolme lennuga (Helsingi-Istabul/Doha-Bangkok-Phuket), siis on vahe ca 10 tundi üks ots ehk 20 tundi edasi-tagasi. Lisame taastumisaja lendudest ja reaalselt väheneb puhkus kahe päeva võrra.

Aga samas - kui piisavalt harva lennata, võib see põnev tunduda ja kaks lisapäeva investeerida erinevate lennujaamade ja lennukitüüpide nägemisele ei tarvitse olla halb investeering. Rahaliselt arvestage siiski juurde kulutused lennujaamades kahel vahemaandumisel (Istanbul/Doha ja Bangkok).

Kui soov on muuta lendamine kui selline huvitavaks, siis ei sobi ei Finnair ega Turkish - mõlemal on liiga tavalised lennukid. Lennake Qatariga ja nende A380-ga (Thai Airways peaks ka sellisega vist Stockholmist lendama). Ka see avastus, et A380 on lennuk nagu iga teinegi, lihtsalt suurem ja tüütum, on omal nahal avastamist väärt :)
Qatarilt on kindlasti oodata häid pakkumisi, kui praegu häid hindu pole. Nad peavad oma Aasia-lende nüüd edukamalt Euroopa suunalt täitma, sest Araabiast ettevedamine langes ära.

Mul on kogemust mõlema lennufirma kauglendudega.
Finnairiga lendab ära, eriti mingeid mugavusi pole.
Turkish on hoopis teisel tasemel.
Kui see oleks minu valik, valiks ma KAHTLEMATA Turkish Airlinesi.

Küsimus on ju tegelikult ainult rahas - kui mõlemad oleks sama kallid, poleks mingit küsimust, otse on kahtlemata mugavam kui vahepeatusega. Nüüd aga tuleb mängu 400 lisaeurot.......kui see teile erilist muret ei tekita, siis ongi mõistlik otse sõita. Kui eelarvet peab aga pingsalt jälgima, siis selle raha eest saab kohapeal juba peaaegu kaks nädalat süüa. Tasub juba mõelda.
Ausalt õeldes, ega mingit erilist seiklust selles lisapeatuses ei ole küll, otse on mugavam, kindel see.
Bangkokist kohe edasi lennata soovitaks vaid juhul kui vahe on väike. Üldiselt niidab väsimus hommikusel maandumisel Bangkokis jalust nii väiksed kui suured ja ajavahe teeb oma töö.
Kui kohe järgmisse lennukisse saaks, siis vast läheks isegi edasi.....vastasel juhul teeks lastega väikse aklimatiseerumise kuskil hotellis, kus kõik nagunii varsti keset päeva õndsalt magavad. Ja isegi kui kohe edasi minna, siis Phuketil võtab ka kõik sebimine aega enne kui kotid maha saate panna. Igal juhul on kohalejõudmise päev päris väsitav ja mida varem hotelli saab, seda parem.
Päikest!

Kui FInnairiga valida alguspunktiks Tallinn siis tuleb hind üldjuhul tunduvalt soodsam kui valda alguspunktiks Helsingi.. muidugi kui Helsingist mugavam startida siis võib ju vähe rohkem ka maksta.. hetkel maksab Tallinn-BKK 479eu Finnairil. Jutt Finnairist, kunas ise eelistan perega alati kiirelt kohale saada.. ja Finnairil korralikud ruumikad lennukid.. ehk igas asendis mugavam kui Turkishiga minna..

Pileteid tasuks vaadata ka ühe otsa kaupa. Minna ju vôiks siis nii, et kauem vôtab aega, aga tagasitulekuks eelistaks otselendu. Seal peab nädalapäevi vaatama. Phuketist tuleb väga heal ajal lend otse Helsingisse kolmel päeval nädalas. Väljalend on normaalsel ajal ka Helsingis samal päeval 18.30. Isegi Tallinnasse jôuab normaalsel kellaajal.
QA peetakse üheks paremaks lennukompaniiks, seega kui mul oleks aega, valiks ma pika vahemaandumisega Dohas ja vaataks ka linna üle.
Turkish oleks tagasilennuks siis hea, kui on rohkem pagasit. FA-l lubatud 23 kh, TA-l 32. Toit on neil hea ja veini pakuvad ka.

Olemas QA piletid Stockholm-Phuket-Stockholm, jaanuari kuuks. Hind kokku läks kahele täiskasvanule ja kahele lapsele 1500€
Kuidas Stockholmi jõuda, pole veel otsustanud. Lennupiletid tunduvad praegu kallid tervele perele. Vb laevaga.
Aga QA valik tundus ainuõige. Eriti lastega reisides. Erimenüüd ettetellides tasuta. Lastele on oma menüüd ja tegevused/kingitused. Samuti sümpatiseeris 6h+6h lennud, vahemaandumisega Dohas.

Istud lennukisse teed mõned veinid (mis kõigil tasuta) ,sööd kõhu täis ja jääd magama .Kui ärkad on hommikusöök. Mis vahet sel on mis firma lennuk .Turistiklass igal pool pea ühesugune (ega sa lennukisse lõunat sööma ei lähe,et toit nii tähtis ja õhus tunduvadki toidud maitselt kehvemad). A380ga lennates näed vaid väljast ,et uhke lennuk sees istudes turistiklassis istud ikka nagu purgis. FINNAIR ja otse Phuketile on alati õige valik kui just ei taha sihilikult Bangkokki minna

Ma eelistaks kindlasti Finnairi. Hoiad päris kõvasti aega kokku, rääkimata mugavusest ja riskidest vahemaandumisel. Finnairil Bangkokki täiesti uued lennukid. Turkish ka väga hea firma, lennujaam samuti vägagi ok Istanbulis. Puhkus aga olgu ikka puhkus ja seda enam lastega. Bangkokis küll midagi lastega väga teha pole ja ma pigem kaaluks ka varianti näiteks Dohast Phuketile vms. Ise eelistan päevaseid lende, ei tule mul mingit und lennukis öösel.

Proovitud ka.Esimesel korral Riiast üle Kiievi Ukrainlastega(hinna pärast,tagasi Kiievis pikalt).Mõned päevad pealinnas,vaatamisväärsused omal käel, vägagi huvitav aga suurlinn ja puhkamist vähe. Finnairiga Bangkokki nii Helsingist kui Tallinnast(soodsam)-ajavõit, öine lend tundub kergem taluda tukkudes. BKK-st alla või tagasi Thai Smile, Bangkok Airways vastavalt väljumisele või hinnale(piirdudes Suvarnabumiga). Cathay Pasific partneritega Helsingist Bangkokki või otse Phuketile mõistliku hinnaga(pikk lend mõlemal suunal öösel) aga mitu ümberistumist,üldkokkuvõttes alla 24h. Kindlasti sobib ka Turkish ja Qatar(ise Balile).Phuketile ümberistumistega lendasid Helsingist ka Emirates( koostöös Air Berliniga, nüüd...).Hind,ümberistumiste pikkus ja arv, öine või päevane lennusoov jne-näiteks Momondo otsib.Ka kellele maksta,ise seni probleemideta TICKET.fi ja Matkavaraukset.fi

Air Berlin on pankrotis ja piletite otsing skyckanner.com .Kui reisi plaan paigas siis ikka tasub edasi-tagasi piletid osta tuleb tunduvalt odavam.kóige paremad hinnad on just arlandast Phuketisse .kui űhe otsa piletit vaja siis on selleks Norwegian sootsam teistest.Ise ostan piletid kuu ette.

Otsustasime valida hea hinnaga pisikese seikluse parimas kvaliteedis ehk ostsime paar nädalat tagasi Qatar Airwaysi piletid. Algusega Helsingist, ümberistumine Dohas. Mõlemad ümberistumised ca 4h, oleks saanud ka 1h ümberistumisega, aga selle vahetasin välja 2x A380:ga lendamise vastu. QA puhul sobisid meile lõpuks nii hind, kella-ajad, lennu pikkused kui ka mugavus, mis QA pakub.
Nüüd jääme huviga veebruari ootama... Eks annan tagasisidet. Nüüd aga Taisiseseid reisiplaane tegema!

To Mari. Loodetavasti olete valinud ka kohad lennukis, mida saab teha tasuta QA kodulehel.

Ja ma omalt poolt lisan, et saad eelnevalt valida ka tasuta erimenüüd ja nt lastele üldse eraldi söögi ( söögikarp jne lastepärane )
Kui nt on mingi talumatus, siis sealt saab kohe ilusasti valida endale erimenüüst sobiva söögi

Kui piletid on ostetud soome Supersaveri kaudu, siis ilmselt tasuta istekohti QA kodulehel valida ei saa? Supersaveri kaudu muidugi istekohad valisin, sealtkaudu tuli muidugi peale selle eest peale maksta.
Samuti ei valinud lastele eraldi laste-einet, muid piiranguid söömiste osas meie seltskonnal pole. Lapsedki söögiga ei pirtsuta, kuigi oma QA söögikarp oleks neile ehk isegi meeldinud.

Mine www.qatarairways.com enda kodukale, vali my trips ja sisesta oma perekonna nimi ja broneeringu nr ja sealt saad kõik need eelpool mainitud toimingud ära teha.

Vauu.. Saingi! Lastele laste söögid igale lennukisõidule ja kohti sain ka natuke sätitud. Kas nüüd maksin Supersaverile kohtade valimise eest tühja? Ei tea kui ilusti küsida, kas saadavad mõttetult kulutatud raha tagasi!?
Oh.. oleks ma seda enne teadnud!

No sa ju maksid Supersaverile, et sealne töötaja kirjutaks sinu nime ja broneeringu numbri kuskile ja kohad sinu eest ära valiks ja siis sulle kirjutaks, et ta seda tegi.
Selle teenuse sa ilmselt said, seega kaup oli aus :)

palju lennud kokku maksma läksid kui saladus pole? Supersaveri kaudu oli soodsam kui Qatari enda lehe kaudu teha? ma saan aru et valisid Taisse sisenemiseks ja lahkumiseks Bangkoki lennujaama (Qatar A380ga mu teada Phuketile ei lenda) ja lendad lõunasse Tai siselennuga?

a ja AirAsial 27.augustini kampaania käimas. sain oma Pattaya>Phuket lennu 26 euroga kätte (käsipagasiga), tavahind eelnevatel nädalatel vaadates püsis kogu aeg 40 euri kandis. soovitan vaadata kui ka mõned siselennud plaanis.

Ikka tohib küsida, sain Supersaveri kaudu natuke odavamalt küll, 2 last ja 2 täiskasvanut kokku 1780€, QA lehel oleks hinnaks tulnud natuke alla 2000 ehk 200e rohkem. 1600 euroseid Turkishi pileteid ei ostnud (kartes pigem just ilmaolukorda Isanbulis veebruaris) ostsin kallimad QA piletid, aga siiski otsustasin Supersaveri kaudu natuke kokku hoida. Bangkokist läheme siselennuga jah, kogemuse pärast ei tahtnudki otse Phuketile. Tagasi tulles nagunii plaan paar päeva Bangkokis veeta.
Tänan vihje eest, piletid tõesti odavad AirAsial! Lootsime tegelikult samast lennujaamast saada edasilennu, aga mõtleme selle sooduka peale ka.
Küsija suu pihta ei lööda, proovin Supersaveriga ikka ühendust võtta :-)

Kui lend DMKst samal päeval või järgmisel hommikul, siis saab BKK'st sinna tasuta bussiga

Olen korduvalt lennanud Qatar Airiga ja igakord väga rahule jäänud. Meeldiv teenindus, mõnusad istmed, jalgadel on ruumi, toit talutav. Lendude vahe on juhtunud jääma tunni ringi (Dohas) ja alati on olnud vastas inimene, kes suunab kiiresti järgmise lennu juurde. Kord istutati ka I klassi tänu lühikesele lendude vahele. Igati soovitan. Finnairiga ka pikki lende teinud, võimalusel väldin edaspidi. Jalgadel ruumi pole, istmed pole ka kõige paremad. Ainuke, mis QA tuleb jälgida, on pagasi mõõdud ja kaal, eriti käsipagasi puhul.
Hetkel küll QA lennupiletite hinnad taas kõrgemad, aga õigeaegselt tellides on võimalik otse Phuketile osta ka 700€ ringis piletit. Endal õnnestus aastavahetuseks 800€ hinnaga pilet osta (juulikuus) otse nende kodulehelt. Lend Helsinki-Doha-Phuket.

Qatar Airways peale esimest korda OK. Lennukid OK,jalaruumi jätkub,pikemal lennul meeldis peatoe välimiste servade painutamise võimalus et pea püsis paigas. Toitlustus normaalne, ka kangem kraam. Veidi ajad muutusid aga informeeriti varakult(TICKET.fi). Web check-in sai tehtud sest esimesele lennule ei õnnestunud teisiti kohta kinnitada. Dohas linnatiir liiniga 777(umbes 2,5 tundi sõltuvalt liiklusest, jalutamiseks sobiks väljuda näiteks Souq Wagif juures,bussid 20min vahega ringlevad.ise ei väljunudki sest peale päikese loojangut tundus mitteolulisena ja suhteliselt inimtühi ka-autod kõikjal.kui uuesti tagasi bussile siis võib-olla peab ka uuesti pileti ostma muidu ring ühele 10riyali oli vist. See lennufirma tasuta linnasõit tundub selline meeldiv trikitamine sest mitu tundi enne 20.00 sõitu ei olnud kohta bussis jne.

Tripikad räägivad
Eesti suurim reisifoorum. Küsi siin oma küsimus või jaga häid soovitusi