Tallinn-San Francisco /San Diego-Tallinn hind mai 2014

Tere

Kuivõrd mõistlikuks võib pidada kõnealusel marsruudil hinda suurusjärgus 740 EUR - ennekõike sooduspakkumistega, mitte veahindadega, võrreldes? See siis Finnair koos liitlastega ja küllaltki inimlik graafik ( alla 20 h mõlemal suunal). Sõitjaid on kolm, mistõttu ei pruugi alati ka soodsaima piletiga piisavalt kohti olla. Kas tasub sellise hinnaga võtta või võiks veel veidi oodata?

Tänud!

0
0

740 on täitsa reaalne. Mitte mingi übersoodne, aga päris hea. Üleeelmine aasta lendasin tallinn-stockholm-chicago-san diego ja tagasi las vegas-chicago-stockholm-tallinn, läbi suurfirma soodustuse ja koos finnairi specialiga saime 635-ga. Tõenäoliselt alla 600 pole mõtet loota, hea kui 650 saad, aga siis pead arvestama ka võimalikult kehva graafikuga (miskit ei sobi, a la pead väga vara kuskile jõudma, liialt lühike ümberistumine või ebamugavalt kaua kuskil vahejaamas passima). Kui 740-se graafik tip-top, siis anna tuld. Kui paneb mõtlema, siis annab äkki tiba oodata.

matrixi otsing andis parima hinna 699, läbi helsinki ja newyorki finnari/AA-ga. võtsin suvaliselt 3 nädalat maikuus: tln-san diego ja tagasi san franciscost. aga 699 oli ebamugavalt lühikese esimese usa peatusega, mis tähendaks suure tõenäosusega järgnevale lennule mitte jõudmist.

tülita mingit suuremat reisifirmat, äkki nad saavad sama diili, aga mugavama graafikuga. n.ö "price match" ideoloogial.

0
0

Iga päev saad midagi uut teada:

  1. misasi see "suurfirma soodustus" on? On sellest vähegi kasu ka inimestel, kes suurfirma hingekirjas pole?

  2. See "price match" reisifirmast küsimine, äkki täpsustad seda ka? Pead reaalseks, et a'la Estravel skeemitab kütuselisatasudega midagi soodsamat? Ei tahaks uskuda, et viitsivad seda üksikkliendi puhul teha...aga on sul näiteid, et viitsivad?

0
0

Tänud arvamust avaldamast. Võtsin antud hinnaga ära, normaalne graafik ja sobib muude plaanidega - kuna mais 3 nädalat vaja sisustada, siis palju alguse ja lõpuga mängida ei taha. Lühemalt oleks soodsamaks ka veidi saanud, aga see muudab maismaa graafiku pingelisemaks. Selge see, et ei saa lõputult mingit superpakkumist oodata, aga kehva ka, kui kohe peale ostmist nurgatagant välja hüppab:)

0
0

suurfirma st töötan suures rahvusvahelises ettevõttes, kes saab kasutada "corporate" discounti, olgugi, et tegelikult ostsin lennupiletid endale.

price match on üldiselt lihtne: näitad reisifirmale mingit X hinnapakkumist, aga näiteks graafik või mõni detail ei sobi ja ise onlines seda muuta ei saa (näiteks peale vahemaandumist järgmine lend). lähed hinnapakkumise leht näpus (või teed screenshoti) ja küsid, et kas sarnase hinnaga (või kasvõi enamvähem), aga pisut muudetud kujul saab nende kaudu lennupiletit osta. Seda muidugi ei saa kasutada mingi sooduslennuliinidega, aga regulaarsete (a la eesti õhk, finnair, SAS jne) puhul annab katsetada küll.

Kui mina (3x olen USA-s käinud viimase 5 aasta jooksul) käisin, siis kahel korral kasutasime estraveli teenuseid ja nemad lasid usa jätkulennu puhul päris mitu varianti valida (kui muidugi on lende). näiteks 2011 lendasime tln-hel-NY newark-san francisco ja tagasi Las Vegas ->NY->HEL->TLN. Online lennupakkumised kõik pakkusid ebamugavalt lühikest connectionit NY-s (alla 1,5 tunni, mis on liialt väike, et üle piiri saada, terminali vahetada, uuesti checkinida, pagas ära anda, security läbida ja uuele lennule minna). meie saime aga mitme NY->SF lennu vahel valida, et graafikut pisut optimeerida. reisifirma seda teha sai, aga tavaline online agent ilma isiku sekkumiseta mitte.

0
0
Lennupakkumised
Reisikaaslased