Televiisori kasutamine Kanaari saartel

Keegi andis ühes postituses nõu, kuida saab vaadata televiisorit ilma selle eest mõtetut raha välja käimata!? Ei suuda seda enam leida!

...tänud ette :)

Ma ei tea mida sa mõtled, aga kui meie käisime märtsi lõpul Teneriffel siis meie apartment hotellis Laguna Park II's olid telekad. Aga nendele oli vaja osta telekakaart juurde mis käis sellise kõblaka sisse. Meie ostsime selle aga ei läinud ikka telekas tööle ja numbrid jooksid ees. mingi 10 euri oli 2 päeva vist. Küsisime infost ja lubati saata parandaja jne. Ootasime siis nats ja tuligi aga ega temagi sittagi enam ei jaganud kui meie. Lõpuks pika õiendamise järel sain raha tagasi ja ostin parem ilusa kaelakee naisele .

ja seal teleka kõrval olev aparaat küll raha ei küsinud. Mina ei tea kas oli rikkis. Hiljem registratuuris ka lisa ei küsitud. Igaks juhuks ei hakanud ka ise teemat torkima. Tõsi küll, vaatasin vaid ühel õhtul tunnikese, sest koguaeg oli midagi põnevamat teha.

Peatusime Tenerifel, Paraiso del Solis. Igal pool oli kirjas, et teleka nö puldi vms peab ostma, aga teleka saime tööle teleka alt nupust. Kuigi jah, ega me ei vaadanud küll seda, kuna kartsime, et kes teab mis kirved hinnad pärast arvele juurde lisatakse. Aga ei küsitud mingit raha meie käest. Oleks võinud seda telekat vaadata küll. . . . Trip.ee lisas puuduvad suured algustähed!

Tenerifel olin apartemendis (rentisime eraiskult) ja seal oli täitsa tavaline telekas aga ei näinud sealt midagi erilist kuna antenniks oli tavaline toaantenni plönn ja keeruta kuidas tahad- üle kolme kanali kätte ei saanud- needki olid mingid hispaaniakeelsed ja täis mingeid jutusaateid. Paar õhtut saime pihta ilmateatele. Aga üldiselt ka mujal reisides ei saa just pildikvaliteedi ja kanalivalikuga rahule jääda. Vähemalt ei tasu loota väga, filmikanalid ja parem kraam kipub ikka tasuline olema. Seega soovitan ise õhtuks rohkem tegevust otsida, kui ilma ja rahakott lubab siis kohaliku eluga tutvuda. Või kui grupiga olete ja veab, et hea seltskond on siis tavaliselt õhtuti on ikka midagi teha.

Meie olime Club Lacosta de Paradisio (apartament), Telekas näitas 19 kanalit või veel rohkemat, igas keeles (ka vene keeles). Raha ei küsitud selle eest.

Las Piramideses ja seal oli igatahes selline äge telekas, millel oli mündiautomaat küljes. Kui tahtsid telekat vaadata, siis pidi euromünte sisse loopima. Ja 1 euri eest vist sai mingi pool tundi telekat vaadata.

ma tegin telekasuhtes ulakust natuke, olin Aquamari hotellis ja seal oli teleka küljes eurot nõudev kobakas, teatud aja vaatamise eest. Ma muidugi eelnevalt olin ühe eurose keskele augu puurinud ja siis ma niidiotsas majandasin, niiet nii mõnigi tund sai telekat vaadatud :D

Issand kui lahe. Saite kokku hoida ja mis kõige olulisem - kellelegi ikka tünga ka keerata. Pärast olete imestunud, miks meid - EESTLASI - välismaal tibladeks peetakse. Väga kõrge tase! Äkki moded teevad siia eraldi rubriigi, kus insenerid-ratsionalistid ja muidu tuumafüüsikud ja tüngamehed saavad teisi õpetada, kuidas välismaal maksimaalselt ohutult varastada.

ära nüüd erutu, asi ei ole konkreetselt varastamises, pigem tehnika lollitamises - tehku siis lollikindlamad süsteemid...

Ahh ega ma ei erutugi. Mul oli lihtsalt kunagi väga häbi Eestlane olla, kui Saksamaal üsna korralikku hotelli saabudes loeti mulle sõnad peale, et toas olevad käterätid on hotelli omand ja antud kasutamiseks, mitte kaasavõtmiseks. Minu ees receptionijärjekorras olnud sakslastele ja (vist) rootslastele seda punkti ei tutvustatud. Ma siis tundsin viisakalt huvi, et mis probleem on? Vastati, et kõik venelased ja eestlased ju varastavad hotellidest. Eks hotellirahvas siis pea kõiki selliseid tüngatamisi varastamiseks. Üldiselt ma ei poolda külmi arveid, näppamist ja nö tehnika petmist. Soovitan ka teistele - ärge tehke mõne tühise EUR-i pärast enda ja rahvuskaaslaste marki täis.

Mina igal pool topisin eesti krooni, ja töötas ilusti :)

Tubli, delauer...aga, veel parem oleks olnud toppida vanu sahtlisse jäänud Saksa 1-margaseid. Siis oleks krooni ka kokku hoidnud. Vat nii....