Turkish Airlines ja veidrused

Turkish Airlines tegi triki ja liigutas ilma igasuguse selgitusega lennu Tallinnast 2 päeva varasemaks, jättes aga Istanbulist mineva jätkulennu samale ajale, luues sellega olukorra, kus justkui tuleks 2 päeva Istanbulis kuidagi ära sisustada.Kliendituge kätte saada ei õnnestu, ei telefoni, Facebooki ega meili vahendusel.On kellelgi sama asjaga kogemusi, mis oli tulemuseks?Turkishi lehe järgi katavad nad Istanbulis kuni 24h, nende trikitamise tõttu oleme meie seal aga ligi 36h.Samuti, täna küll Tallinna Lennujaama Turkishi kontor kinni, aga kas ka nemad oskavad sellist probleemi aidata lahendada, või on nad valmis vaid pileteid müüma?

Tallinna Lennujaama Turkishi kontori inimesed on väga abivalmid. Pigem tundub, et kusagil on tehniline tõrge ja kuupäevad läksid sassi süsteemis. 36 tundi ei ole mingil juhul normaalne vahepeatus. Nii reisiti 100 aastat tagasi:)

1
0

Endal oli sarnane probleem paar nädalt tagasi. Tallinn - Istanbul lend tõsteti päev varasemaks ja jätkulend jäi samaks. Põhjuseks olevat Boeing max 8 lennukeeld ja sealt tekkinud lennukite puudus. Suhtlesin Tallinna Lennujaama Turkish Airlines esindusega. Sealt sain uue broneeringu ka jätkulennule. See jäi siiski järgmisele päevale kuid õhtu asemel hommikul. Ise jäin rahule, trensfeer, hotell, toitlustus - kõik toimis. Suhtlesin TLN Lennujaama esindusega algselt telefoni, hiljem e-kirja teel. Kuna polnud varem Istanbuli sattunud siis lisaõhtupoolik seal oli päris mõnus lisa.

2
0

Vaata välja sobivad lennuühendused ja helista Tallinna kontorisse ning anna kohe sobiv normaalne ühendus ka neile teada. Teevad asjad korda.

1
0

Kummaline. Minul kogemus 1,5 a tagasi. Ostsin piletid tyrkishi enda kodulehelt pikalt ette. Mingi aeg pärast seda tuli Tln esindusest vabandav kiri, et lennuaegasid Tln-Istanbul on muudetud ja ma pean kinnitama, et kas see mulle sobib. Muutus aga oli miskit u 20 min ainult. Vaga sobralik suhtumine oli jne. Suhtlesime nii kirja kui telefoni teel. Hiljem lennul lõhuti ka kohver ara. Kogu suhtlus kais Tln esinduse kaudu Eesti keeles. Kohver kompenseeriti. 

0
0

Üks võimalus oleks Türgi kööki nautida ja Istanbuliga tutvuda.

1
0

Noh, mõnel inimesel aeg maksab piisavalt palju et see Turkishi  käitumine võtab vanduma. Õnneks pole kunagi olnud vähimatki soovi nendega lennata.

0
0

Minul ka sama seis praegu, ostetud piletid HEL-IST-MNL-PPS.

Minekul IST-MNL lend tõsteti 2 päeva edasi, muud lennud jäid samaks. Pakuvad võimalust tasuta lendu muuta või raha tagasi.

Ei teagi, mis mõistlik teha oleks. Kas hakata ise muutma, oodata(?). Ehk ka hoopis siis Tallinna Lennujaama Turkish Airlines esinduse poole pöörduma. Iseasi, kas nad oskavad aidata, kui lend Helsinkist.

0
0

Kui sul lennu toimumiseni veel aega on, siis oota rahulikult. Tõenäoliselt tuleb veel mitu erinevat muudatust... kui miski kuu lennuni, siis võiks vähe täpsemalt jälgima hakata...

0
0

Jep, eelmise aasta varasuvise Turkishi kampaania piletitega tuli neid muudatusi kokku umbes 7-8 tk. Ja vist kusagil teises teemas siinsamas Tripis keegi ka kirjutas, et Turkishi esindaja sõnul uue talvehooaja Euroopa-Aasia vaheline lennuplaan kinnitatakse kusagil sügisel. Eeldusel, et viimane ots on Filipiini siselend ja kuupäevadega väga kriitiline ei ole, ootaks kah vähemalt oktoobri-novembrini 2024 lennu puhul. Eks see neil paistabki strateegia müüa odavalt kampaania ajal lennuk täis ja siis rahvast tühistama survestada, et kohad uuesti uuesti kallimalt müüki paisata?

1
0

Ehk keegi siit midagi sarnast kogenud ja kuidagi muudmoodi abi saanud/lahendanud selle?

Nimelt sai 2024 alguseks TLL-BKK-TLL piletid ostetud ja mõlemal suunal üritasin 3 täiskasvanule "extra legroom" (üks neist siis ka "bassinet" koht, kuna reisib ka alla 1a laps) kohad IST-BKK ja BKK-IST otsadele võtta. Endalegi üllatuseks nõudis süsteem raha ainult 1 inimese eest ja broneeringu kinnitus koos kohtade numbritega tuli ilusti e-mailile. Eeldasin algselt, et mingi TK veidrus ja ehk siis saabki kõigile broneeringus ühe summa eest kohad. Ca nädal hiljem broneeringut kontrollides olid teised kohad muidugi kadunud ja ainult 1 koht alles mõlemil suunal, millel ka kinnitusnr all olemas.

Üritasin siis veel kohti lisada, aga nende IT süsteem longab ikka kõvasti ja ei õnnestunud tol hetkel. Lõppes asi sellega, et kadus ka 1 nn makstud istekoht ja jäi järele ainult üks kahest.

Korduvalt üritasin Tallinna numbrit kedagi tabada, lootusetu. Võtsin nende supportiga FB/Twitteris ühendust, kõik suunasid oma kodulehe "Help centre/feedback" lehele. Korduvalt sai selle kaudu seletatud, milles probleem ja pildid saadetud, kus algselt kohad olemas ja pärast mitte jne. Vastused ainult stiilis, et "kõik on korras, kohad on olemas". Paar päeva tagasi sai korra veel seletatud ja hetkel veel vastust pole, aga täna kontrollisin broneeringut ning on ka viimane makstud koht broneeringust kadunud. Ja kui kodulehelt broneeringut vaadata, siis täpselt 2 koha maksumuse võrra väiksemat summat kuvab ka kogu broneeringu väärtuseks.

Üritasin korduvalt jälle Tallinna numbrile helistada, aga sealt kedagi toru otsa ei saanud.

Eks ootab jälle tagasiside ära nende kodulehelt ja siis üritab edasi ehk proovida läbi selle Tallinna kontori e-maili asja ajada.

Igaljuhul, kui sama lendu üritada broneerida, siis kohad on ilusti vabad ostmiseks või kui ise üritan uuesti samu kohti valida, küsib süsteem uuesti raha nende eest.

Täitsa arusaamatu, kuidas selline asi veel tänapäeval võimalik, aga veidi googlet kasutades, siis TK pidigi omadega kiviajas olema.

0
0

Tallinna Turkish Airlinesi esindus on mul aidanud lahendada isegi ärajäänud Türgi siselendude raha tagastusi,väga abivalmis inimesed aga suhtlevad ainult e-maili teel,nendele helistada on ajaraisk,99% tõenaosusega keegi ei vasta,e-maili teel lahendatakse tavaliselt probleemid ühe tööpäeva jooksul.

4
0

Kiidan ka Tallinna esindust. Toimetavad jah ainult meili teel, aga olen mitu korda päris kiirelt asjad aetud saanud.

4
0

Tänud, nende e-mailiga sai tõesti asja kiirelt lahendatud. Alustasin küll neist, aga ei teagi, miks ainult telefoninr proovisin. Aursaamatu muidugi, kuidas nende teised "help desk" allikad nii õnnetud on..

0
0

Mina olen ka Turkishi rahvusvahelise kõnekeskusega nädalalid piike murdnud, kuni sain samuti abi nende Eesti esindusest.

Aga täna taas Tallinna kontoriga suheldes juhtus väga veider asi. Üks meie lennuplaani lendudest tühistati ja see oli vaja asendada uuega. Nende kodukalt valisin välja uue lennu, aga ise muuta ei õnnestunud, viskas errorit. Kirjutasin siis Tallinna esindusele ja paari tunniga oli lend asendatud, aga paraku vaid ühel broneeringul (kuigi kirjutasin, et meie pere lennupiletid on kahe erineva broneeringu numbri all ja vaja muuta mõlemat). Tahtsin seega vastu kirjutada, et aitäh, ent palun ka teisele poolele perest sama muudatus teha. Ent kui hommikune algne kiri läks läbi, siis kõik pärastlõunased kirjad põrkasid tagasi, põhjendusega, et neil postkast täis. Kellelgi veel bounce'ivad neile saadetud meilid? Helistades nad teadupärast ju ei vasta, nii et olen täitsa nõutu, kuidas nendega nüüd ühendust saada ja kogu pere nüüd ikka ruttu samale lennule ümber regada.

Nats pettunud olen ka Turkishis, nendega on ikka väga keeruline olnud asju ajada ning lennuplaani on juba miski 5x muudetud, samas väljalennuni veel pool aastat aega, mis selle ajaga veel võib juhtuda... Mure just seetõttu, et reisime kolme pisikese lapsega, piletid kahe erineva broneeringu all ning ühe Tai siselennu piletid on veel eraldi juurde ostetud, mis peavad haakuma Turkishi lennuplaaniga, viimane kipub aga koguaeg muutuma.

0
0

1 lahendus, mida hädas kasutanud vaadata, millal läheb lend Istanbuli ning kohale minna lennujaama. On aeganõudev, aga hädas toimiv.

1
0
Lennupakkumised
Reisikaaslased